Modningstegn

Sorry for TMI, men har hatt ganske løs mage i dag. Mener jeg hadde det før sist fødsel også, men med termin såpass nære, så er jo «alt» modningstegn i denne kroppen…
Kan godt hende det var modningstegn, men var i alle fall ikke «fødetegn». En uke igjen til termin og kan godt vente i alle fall en uke på å føde for min del :)
 
Vannet gikk kl. 3 i natt. Fire timer etter ABC stengte for sommeren. Føler egentlig ikke noe glede over det - bare bittert, så må jobbe litt mentalt nå, hvis ikke tror jeg riene kan bli veldig tøffe (de har fortsatt ikke meldt seg)
 
Vannet gikk kl. 3 i natt. Fire timer etter ABC stengte for sommeren. Føler egentlig ikke noe glede over det - bare bittert, så må jobbe litt mentalt nå, hvis ikke tror jeg riene kan bli veldig tøffe (de har fortsatt ikke meldt seg)
Så spennende ❤️ Forstår godt frustrasjonen din. Håper du klarer å snu det, og at du får en fin fødselsopplevelse til slutt! Masse lykke til
 
Vannet gikk kl. 3 i natt. Fire timer etter ABC stengte for sommeren. Føler egentlig ikke noe glede over det - bare bittert, så må jobbe litt mentalt nå, hvis ikke tror jeg riene kan bli veldig tøffe (de har fortsatt ikke meldt seg)
Jeg har termin på onsdag, og her i Stavanger stengte også fødeloftet i går. Jeg hadde ABC-fødsel sist, og kjenner på den samme frustrasjonen som deg. Prøver å tenke at det er kroppen som gjør jobben, ikke omstendighetene. Men forstår ikke at de kan forsvare å gjøre fødetilbudet dårligere fordi det er sommerferie.... Dette fikser du uansett! Gi klar beskjed om at du egentlig skulle på ABC, og at du vil de tilrettelegger mest mulig for at du får samme erfaring. Dempede lys, badekar, ikke mye folk inn og ut osv.
 
Vannet gikk kl. 3 i natt. Fire timer etter ABC stengte for sommeren. Føler egentlig ikke noe glede over det - bare bittert, så må jobbe litt mentalt nå, hvis ikke tror jeg riene kan bli veldig tøffe (de har fortsatt ikke meldt seg)
Ååå! Så spennende Chipotle!!:woot: Men det blir så bra! Er enda ikke fellesferie, så alle ressurser som var på ABC igår, flyttes jo til føde A og B idag, og krysser igjen fingre for badekarrommet for deg!! Heia kroppen og baby!! :hello2
 
Vannet gikk kl. 3 i natt. Fire timer etter ABC stengte for sommeren. Føler egentlig ikke noe glede over det - bare bittert, så må jobbe litt mentalt nå, hvis ikke tror jeg riene kan bli veldig tøffe (de har fortsatt ikke meldt seg)
Så spennende! Håper det går bra med deg. Støtter kommentaren over her om at du kan be om så like forhold som du ellers kunne fått. Min jordmor sa så fint at det er den fødende som er sjefen på fødestua, ikke de ansatte.
 
Noen flere enn meg som fortsatt venter, og er uten særlig med modningstegn? :cat: En uke til termindato imorgen:happy:
 
Jeg venter også, to dager over termin. Har masse maserier og kynnere men thats it :hungover:
 
Jepp. Har mer kynnere enn tidligere, noen av dem kan være litt vonde. Men ellers er det ikke så mange tegn.
Ja, faktisk, kynnerne har tatt seg opp siste uka for meg og. Fler, og ennå strammere enn før. Men føler det også er at babyen har så liten plass, så er mye baby å stramme rundt :hilarious:

Blir en spennende uke nå:woot:
 
Ja, faktisk, kynnerne har tatt seg opp siste uka for meg og. Fler, og ennå strammere enn før. Men føler det også er at babyen har så liten plass, så er mye baby å stramme rundt :hilarious:

Blir en spennende uke nå:woot:
Veldig spennende! Er så klar for å bli ferdig nå, men er forberedt på å gå over tiden.
 
Dumt spørsmål. Men hva er forskjell på maserier og andre rier? Hvordan det føles altså, ikke hva det gjør med kroppen.
Med første hadde jeg mensensmerter om nettene noen uker før fødsel, og jordmor kalte dette maserier. De var mer som murringer, men tok litt tak i ryggen. Da jeg fikk ordentlige rier, var jeg aldri i tvil om forskjellen, jeg kjente at de tok tak på en helt annen måte, førte til at kroppen presset nedover, og var bare mye mer intense. Denne gangen har jeg hatt maserier i to uker nå (termin i morgen), både dag og kveld, og spesielt etter sex. De har vært regelmessige, men aldri spesielt vonde. Venter i spenning på å se om det er samme distinkte forskjell denne gangen haha.
 
Det føles ut som mas, for å si det sånn :hungover: Det er sterke kynnere med murring og de har null effekt på modningen.
 
Idag har det altså vært noe så voldsomt med hodeborring nedover, med medfølgende skarpe stikksmerter. Kjennes nesten som babyen griper tak i noen nerver rett over symfysen med den lille hånda si og vrir rundt. Hahah, er så drøyt, må jo nesten bare le, er så sykt intenst når det står på:woot: Skvetter så innmari og gisper etter luft når han borrer seg nedi der :hilarious::shy:
 
Idag har det altså vært noe så voldsomt med hodeborring nedover, med medfølgende skarpe stikksmerter. Kjennes nesten som babyen griper tak i noen nerver rett over symfysen med den lille hånda si og vrir rundt. Hahah, er så drøyt, må jo nesten bare le, er så sykt intenst når det står på:woot: Skvetter så innmari og gisper etter luft når han borrer seg nedi der :hilarious::shy:
Sånn hadde jeg det på formiddagen før riene begynte sent på ettermiddagen :)
 
Idag har det altså vært noe så voldsomt med hodeborring nedover, med medfølgende skarpe stikksmerter. Kjennes nesten som babyen griper tak i noen nerver rett over symfysen med den lille hånda si og vrir rundt. Hahah, er så drøyt, må jo nesten bare le, er så sykt intenst når det står på:woot: Skvetter så innmari og gisper etter luft når han borrer seg nedi der :hilarious::shy:
Sniker fra juli :angelic:

Sånn følelse har jeg så utrolig ofte nå!! Kjennes ut som baby klyper meg i livmorhalsen, skvetter skikkelig til av støtet!:hilarious: De siste to dagene har det skjedd sikkert 10 ganger, lurer veldig på om noe spennende skjer nedi der:woot: Er 35+4 bare da..
 
Back
Topp