Modningstegn

Våknet av vond kynner to ganger i natt. Hadde et håp om at det skulle komme flere, men nei.. :angelic:

Ellers kjenner jeg også på hodeboringen. Tror det er nerver de kommer borti. Ubehagelig, men hjelper å trykke litt der nede med hånden :)

Sniker fra juli :angelic:

Sånn følelse har jeg så utrolig ofte nå!! Kjennes ut som baby klyper meg i livmorhalsen, skvetter skikkelig til av støtet!:hilarious: De siste to dagene har det skjedd sikkert 10 ganger, lurer veldig på om noe spennende skjer nedi der:woot: Er 35+4 bare da..
Haha jaa, godt beskrevet!! Harde klyp i livmorhalsen liksom :hilarious:

Har altså hatt 40-50 sånne harde klyp der iløpet av dagen, et par pauser på noen timer hver, når han sikkert har sovet inni der. Sjekker papiret etter slimpropp hver gang jeg tisser, men ingenting der ennå.

Nei, er vel bare å smøre seg med tålmodighet her, og evt ta et par Paracet om han fortsetter sånn utover natta :shy::joyful:

Med første hadde jeg mensensmerter om nettene noen uker før fødsel, og jordmor kalte dette maserier. De var mer som murringer, men tok litt tak i ryggen. Da jeg fikk ordentlige rier, var jeg aldri i tvil om forskjellen, jeg kjente at de tok tak på en helt annen måte, førte til at kroppen presset nedover, og var bare mye mer intense. Denne gangen har jeg hatt maserier i to uker nå (termin i morgen), både dag og kveld, og spesielt etter sex. De har vært regelmessige, men aldri spesielt vonde. Venter i spenning på å se om det er samme distinkte forskjell denne gangen haha.
Det føles ut som mas, for å si det sånn :hungover: Det er sterke kynnere med murring og de har null effekt på modningen.
Da har jeg hatt endel av det også. Har hatt som mensmurringer lenge. Inatt og idag har det egentlig vært mer. Og har kynnere nesten hele tiden! Og en sykt aktiv unge, føles som hun kommer ut gjennom huden snart :laughing025

Idag har det altså vært noe så voldsomt med hodeborring nedover, med medfølgende skarpe stikksmerter. Kjennes nesten som babyen griper tak i noen nerver rett over symfysen med den lille hånda si og vrir rundt. Hahah, er så drøyt, må jo nesten bare le, er så sykt intenst når det står på:woot: Skvetter så innmari og gisper etter luft når han borrer seg nedi der :hilarious::shy:
Har også hatt noen sånne rak idag, men det gjør mer vondt mot lysken. Håper det betyr at hodet fortsatt ligger ned! :nailbiting: for nå kjenner jeg mest bevegelse på venstre siden av magen rundt naveln, slik det var da ho låg med rumpa ned... Skal til jm imorgen, så får sjekket da

Har også hatt noen sånne rak idag, men det gjør mer vondt mot lysken. Håper det betyr at hodet fortsatt ligger ned! :nailbiting: for nå kjenner jeg mest bevegelse på venstre siden av magen rundt naveln, slik det var da ho låg med rumpa ned... Skal til jm imorgen, så får sjekket da

Åh huff, hørtes ganske udigg ut med de takene ut mot lysken! Så bra du skal til jm! Og slippe å gå og gruble på det. Lykke til!! Krysser fingrene for at baby fortsatt har hodet sitt ned:hello2

Idag har det altså vært noe så voldsomt med hodeborring nedover, med medfølgende skarpe stikksmerter. Kjennes nesten som babyen griper tak i noen nerver rett over symfysen med den lille hånda si og vrir rundt. Hahah, er så drøyt, må jo nesten bare le, er så sykt intenst når det står på:woot: Skvetter så innmari og gisper etter luft når han borrer seg nedi der :hilarious::shy:
Har og ofte sånn følelse, kommer nok delvis av at hodet er så langt nede i bekkenet at når ho snur på hodet så treffer det mange nerver nedi der. Håper jo at noe av det er modning sammen med alle kynnerene som kommer ganske ofte både dag og natt i perioder. :rolleyes:

Og da har vannet gått her :woot: Var bra du jazza meg litt opp med det svaret, fikk pakket ferdig bagen igår kveld grunnet det!:hilarious: Da er det bare å vente på rier og få litt mer søvn her:thumright:hello2
Dette var så kjekt å lese!!:joyful: Ønsker deg masse, masse lykke til. Dette fikser du. Snart er baby her:Heartred

Og da har vannet gått her :woot: Var bra du jazza meg litt opp med det svaret, fikk pakket ferdig bagen igår kveld grunnet det!:hilarious: Da er det bare å vente på rier og få litt mer søvn her:thumright:hello2
Håper du fikk sove og at rier kommer godt i gang i dag. Lykke til :Heartblue

Ææ så gøy!!! Hvordan opplever du disse smertene? Er førstegangsfødende, og er så spent på når ting faktisk setter igang!

De er ganske vonde, sterke menssmerter som også tar tak i ryggen opplevde jeg. Det forsvant dessverre.. men kjennes ut som om han ligger godt nede med hodet nå etterpå. Håper det skjer noe snart så jeg slipper å bli satt igang på termin om en uke. :angelic:

Veldig murringer/litt tak?! I kveld…. Kan det skje noe nå tru? Krysser alt jeg har :D

Litt klumpete utflod nå i kveld, er det starten på slimproppen mon tro? Den gikk veldig tydelig før forrige fødsel, så blir spennende å se om den kommer denne gangen også.
Har masse vonde kynnere, men det har jeg hatt i mange uker nå. Tydelig press nedover i bekkenet nå i disse dager og det er jo bare noen få dager igjen til termin…

Back
Topp