Ååå herlig! Gratulerer så myeDe murringene og maseriene jeg hadde var mye modning og fødselen startet av seg selv i løpet av søndag kveld![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå herlig! Gratulerer så myeDe murringene og maseriene jeg hadde var mye modning og fødselen startet av seg selv i løpet av søndag kveld![]()

Jeg hadde også veldig løs mage samme dag som fødselen startet sistSorry for TMI, men har hatt ganske løs mage i dag. Mener jeg hadde det før sist fødsel også, men med termin såpass nære, så er jo «alt» modningstegn i denne kroppen…
Modningstegn, det! Hadde det jeg også sist: to dager da jeg gikk på do så mange gangerSorry for TMI, men har hatt ganske løs mage i dag. Mener jeg hadde det før sist fødsel også, men med termin såpass nære, så er jo «alt» modningstegn i denne kroppen…

Passer egentlig ikke med fødsel før tirsdag, har så mye å gjøre nåJeg hadde også veldig løs mage samme dag som fødselen startet sistKrysser fingrene!

Tror jeg også hadde det. Slimproppen gikk også to-tre dager før fødsel sist, men den har jeg ikke sett noe til enda.Modningstegn, det! Hadde det jeg også sist: to dager da jeg gikk på do så mange ganger![]()
Natt til fredag hadde jeg en del ubehagelige kynnere. Lille var også veldig aktiv i magen. Lørdag våknet jeg av en vond kynner, og utover dagen har jeg hatt en del mer murringer.
Da jeg skulle legge meg inatt - ca 0230 - kjente jeg fortsatt litt murringer. Våknet derimot 0350 av disse murringene. Kjennes ut som ganske ekle mensensmerter. Varierer på å vare konstant og å komme i tak. Har hatt veldig mye kynnere i det siste, og det har absolutt ikke kjentes ut som nå. Men sikkert bare litt ordinær modning som foregår.
Spent på om det har skjedd noe mer!!Kastet plutselig opp nå, uten forvarsel! Ingen kvalme eller noe. Haha la oss ta det som et tegnhehe

Ikke skjedd en drittSpent på om det har skjedd noe mer!!![]()
Åh nei! Så kjipt! Hvordan var det før de andre fødselene dine?Ikke skjedd en dritthehe

Med første ble jeg satt igang på termindato, med andre kom han ca 4 dager etter termin, slimproppen gikk samme dag og var veldig dårlig i magen.Åh nei! Så kjipt! Hvordan var det før de andre fødselene dine?
Ingen modningstegn her heller ennå. Trøster meg med at jeg ikke hadde noen sist heller, før et par dager før det brakte løs, og da rakk jeg ikke å bli så lei, eller helt gæren og fortvilet. Så egentlig greit å gå de siste ukene i møte uten å bli ertet sånn av kroppen![]()
Det var slik fødsel startet for meg. Begynte egentlig tirsdagsmorgen, så ble de bare mer og mer vonde gjennom natt til onsdag og fødte onsdag litt etter formiddagenRundt kl. 20.00 i kveld begynte jeg å kjenne en del «tak» ala magesmerter nederst i magen. Disse har vært av og på i regelmessighet siden.. alt fra 5 -12 min mellom hvert tak. Varer ca. 45-60 sekunder. Er dette modningsrier mon tro? Førstegangsfødende, så usikker på om de er vonde nok. Det gjør jo vondt, men klarer å prate gjennom de.
Spent på om fødselen er i gang eller om kroppen lurer meg. Skal uansett på overtidskontroll i morgen kl. 10 (41+3).
Spennende! Etter å ha kjent det jevnt gjennom hele natten er jeg sikker på at det er rier, men det er stort sett 10-12 minutter mellom de, så spent på om de er effektive eller ei. Kontroll på sykehuset i dag kl. 10Det var slik fødsel startet for meg. Begynte egentlig tirsdagsmorgen, så ble de bare mer og mer vonde gjennom natt til onsdag og fødte onsdag litt etter formiddagen![]()
Masse lykke til kl 10! Håper sammentrekningene har vært virkningsfulle!!Spennende! Etter å ha kjent det jevnt gjennom hele natten er jeg sikker på at det er rier, men det er stort sett 10-12 minutter mellom de, så spent på om de er effektive eller ei. Kontroll på sykehuset i dag kl. 10![]()

Masse lykke til kl 10! Håper sammentrekningene har vært virkningsfulle!!![]()
Ja, så spennende! Nå blir det fødsel snartTakk! Jeg hadde 2 cm åpning og veldig moden/avflatet livmorhals. Jordmor sa hun ikke blir overrasket om det blir fødsel ila. kommende døgnet. Håper hun har rett![]()