Modningstegn

Samme erfaring her, sist gikk jeg to hele dager med piller før de ga meg drypp 3 dagen.
Var ikkje så lenge for meg. Vatnet hadde gått men eg fekk ikkje rier sjølv. Så hadde først venta i over eit døgn før eg fekk pille. På pille nr 2 begynte eg å få rier, men det var nesten 48t etter vatnet gjekk.
 
Her er det ingen modningstegn :banghead:
Med dei 2 første hadde eg ingen teikn på at fødsel var i gang før det starta for alvor. Første med at vatnet gjekk (fekk ikkje rier så måtte settast i gang med tablett likevel) og andre med modningsrier som gradvis tok seg opp til skikkelige rier i løpet av nokre timar.
 
Hahajaa. Litt enig der. Fødsel får bare starte da den gjør, så skjønner man jo når man er i fødsel :joyful: Er mange som jeg har skjønt som ikke har noen tydelige tegn før selve fødselen er i gang :)
Litt morsomt, for husker jo før positiv test så tolket man alle signaler kroppen ga og håpet på positiv test, nå tolker man alle signaler og håper på fødsel snart :wacky:

Jaaa haha jeg får også helt flashback til å lete etter tegn i prøveperioden :hilarious: Så tar jeg meg i det, og blir lettet når jeg kommer på at uavhengig når fødselen starter - baby får jeg veldig snart uansett!
 
Tror jaggu jeg så litt av slimproppen nå, vet det ikke trenger å bety noe, men var nå litt artig hvis man kan si det :hilarious: kastet opp i går kveld, vet ikke om jeg bare hadde spist for mye eller om det kan være noe annet. Kanskje det trigget slimproppen til å løsne pga mye press i magen. Uansett så håper jeg at jeg er litt moden før igangsetting i morgen, så det ikke tar dagevis.
 
Tror jaggu jeg så litt av slimproppen nå, vet det ikke trenger å bety noe, men var nå litt artig hvis man kan si det :hilarious: kastet opp i går kveld, vet ikke om jeg bare hadde spist for mye eller om det kan være noe annet. Kanskje det trigget slimproppen til å løsne pga mye press i magen. Uansett så håper jeg at jeg er litt moden før igangsetting i morgen, så det ikke tar dagevis.

Tror (/håper) jeg våknet til litt slimpropp i dag selv! Blir spennende fremover :happy:
 
Tror jaggu jeg så litt av slimproppen nå, vet det ikke trenger å bety noe, men var nå litt artig hvis man kan si det :hilarious: kastet opp i går kveld, vet ikke om jeg bare hadde spist for mye eller om det kan være noe annet. Kanskje det trigget slimproppen til å løsne pga mye press i magen. Uansett så håper jeg at jeg er litt moden før igangsetting i morgen, så det ikke tar dagevis.
Lykke til i morgen, skal tenke på deg:D
 
I like måte! Du må jo være enda mer lei! Skjedd noe spennende i dag? :happy: Nå er det uansett ikke lenge igjen!!
Jeg har maserier selv om jeg går, det er fremgang fra bare når jeg ligger/ sitter. Kommer hele tiden men er overkommelig. Har sykt nedpress så føler som jeg må tisse hele tiden, men kommer bare dråper. Så tror baby har komt seg ennå et hakk ned :D
 
Jeg har maserier selv om jeg går, det er fremgang fra bare når jeg ligger/ sitter. Kommer hele tiden men er overkommelig. Har sykt nedpress så føler som jeg må tisse hele tiden, men kommer bare dråper. Så tror baby har komt seg ennå et hakk ned :D

Spennende :love017 Her kjenner jeg dem fortsatt bare når jeg ligger og slapper av - med et par unntak, og da blir jeg alltid supergira, men så dabber det av:wacky:
 
Back
Topp