Modningstegn

Håper det skjer noe snart likevel!

Litt vel mye en tolmodighetsprøve dette for oss som har termin i slutten av juni føler jeg :hilarious:
Jaaaa! Mye bedre ha det tidlig i mnd :p haha
Vi får prøve å smøre oss med tålmodighet :D
 
Har den siste uken hatt ekstremt mye nedpress. Føles ut som at han skal komme ut når jeg reiser meg/går. Mye stikkinger der nede, murringer i korsrygg/mage og økt utflod. Har termin 27. juni. Sovet mye de siste dagene. Storebror kom 8 dager før uten et eneste tegn i forkant. Kjenner jeg er sååå utålmodig
 
Har den siste uken hatt ekstremt mye nedpress. Føles ut som at han skal komme ut når jeg reiser meg/går. Mye stikkinger der nede, murringer i korsrygg/mage og økt utflod. Har termin 27. juni. Sovet mye de siste dagene. Storebror kom 8 dager før uten et eneste tegn i forkant. Kjenner jeg er sååå utålmodig

Ganske likt her. Storebror kom også 8 dager før termin, nå er jeg på 6 dager før termin.. Kan ikke huske at jeg var like utålmodig med de andre. Lillebror har det nok godt der inne :)
 
Litt klumpete utflod nå i kveld, er det starten på slimproppen mon tro? Den gikk veldig tydelig før forrige fødsel, så blir spennende å se om den kommer denne gangen også.
Har masse vonde kynnere, men det har jeg hatt i mange uker nå. Tydelig press nedover i bekkenet nå i disse dager og det er jo bare noen få dager igjen til termin…
Neh, ble ikke noe mer slimpropp her i huset :shifty: Så nå sitter jeg ute i sola under en parasoll og nyter «ferie» og fri mens mini er i barnehagen :) Må prøve å kose meg mens vi venter :)
 
Jeg hadde bare kraftige kynnere som tegn helt frem til de akutt ble rier. Ingen slim, ingen slimpropp, ingen blod.. nada :woot:
 
Her gikk slimproppen 3 dager før fødsel. Ellers hadde jeg bare litt murringer og kynnere som ikke var vonde. Plutselig begynte riene mens jeg sov en kveld, pang! Gikk veldig fort for min del da, 6 timer etter første tegn var han ute.
 
Noen av dere her inne som har "mistet" kynnerne og utfloden i forkant av fødsel?

Jeg har termin 2. juli, så er nå 39+2, men siste uka har kynnerne mine vært nærmest ikke eksisterende, og jeg har nesten ikke utflod mer. Synes det er noe demotiverende, tross for at jeg er vant med å gå langt over termindato. Husker ikke hvordan det var da jeg ventet mine to andre barn.
 
I natt var en rar opplevelse. Mini sparket så voldsomt fra 23-0130 at det utløste flere ganske vonde kynnere. Sovnet 0130, og våknet 0230. Da holdt hun fortsatt på. Skikkelig hodeboring og stikkinger i underlivet. Tror hun umulig kan komme seg lenger ned nå. Har aldri kjent så mye og voldsom bevegelse før.

Var nesten sikker på at jeg kom til å føde av all aktiviteten. Hvertfall at vannet ville gå :hilarious: Nå startet hun festen i det jeg våknet, og jeg kjenner det murrer ganske godt. Skal til jm idag, og er veldig spent på om det kan skje noe i helgen..
 
Sinnsykt mye aktivitet i magen igår. Og en god del murringer. Ellers fortsatt ikke så mange tegn og jeg hadde termin igår. Hm har tilbydd seg å strippe idag eller imorgen viss jeg ønsker det
 
Heia!:) Termin på mandag og var skråsikker på at riene begynte igår så smått og ble mer og mer smertefulle, for så og gi seg Har gått med murringer og lureri ei uke, og det tapper krefter..
Begynte igjen imorges men for så å dabbe av, verken slimpropp eller blødning ellernoe her
 
Back
Topp