Modning eller annet på ferde? Her er julijentenes tegn på modning/fødsel.

Rier i gårkveld og natt, murringer i dag. Bare lureri;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kynnere hver gang jeg reiser meg/går, men riene har roet seg igjen. Fortsatt mensmurringer innimellom og smerter i korsrygg. Noe slim/utflod, tror det er litt av slimproppen.
Vært til ny time med modningsakupunktur i dag, skal tilbake i morgen - håper det gjør susen :)

Er veldig vondt i korsryggen et tegn? Det er ikke takvis, er vondt hele tiden - uansett hva jeg gjør. Mye kynnere i tillegg.

Hatt rier siden ca. kl. 17:30, med litt opphold. Varierer i varighet og styrke, men de merkes :) ;)

Kynnere i ett nå fra kl 22.45. Dvs 1 time hittil.

Takk som spør, men det dabbet av :oops:

Hei, Lille 2014 :)

Ja, det var kjipt at de dabbet av. Men jeg tror ikke "liker ikke"-knappen skal brukes ved slike tilfeller. Da får jeg jo "negativt rykte" grunnet at kynnerne mine dabbet av hehe.

Slemproppen har gått två gånger. Sista gången i måndags och mer den gången så håper noe er på G. Mye sammandragningar/kynnere. Ibland veldig täta och regelbundna (hver 3. - 8 minut ofta). Håller alltid i i 1-1,5 minut. Varit inne på föden en gång pga detta, då jag trodde det var rier. Var då även vonde.

Vonde stikkinger i underlivet. Vonde stikkende smärtor i nedre delen av magen. Mensmurring i korsryggen ofta, konstant, inte i samband med sammandragningar.

Magen ligger lågt ner. Känns som barnets tyngd trycker mye neråt.

Lösare i magen.

Plötsligt sovit bättre vissa nätter? Hehe, om det kan vara ett tecken. :P

Är i vecka 38+0 imorgon. Vurderer sex ikväll och sedan blir det akupunktur imorgon. Håper det hjelper på ;) Annars blir jag nog igångsatt kring 4/7, drygt en vecka för termin. Pga att jag hade en dödsfödsel sist... Så är skummelt att ha honom i magen längre än nödvändigt.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Kynnere fra helv*** i går kveld, og kraftige mensmurringer utover natten, men det ga seg etter hvert. 39+1 i dag.

Mye kynnere, nesten konstante siden i ettermiddag rundt kl 17-18, i tillegg til menssmerter/murringer som ikke gir seg.. Har slappet av på sofaen nå i en time ca, og kynnere kommer og går, med nesten konstante mensmurringer..
39 uker imorgen.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Her har det vært lite tegn de siste dagene, ikke så mye kynnere eller mensmurringer. Sov utrolig godt i natt! Vet ikke om det er et tegn.
Var på siste time hos JM i dag, 38+2, hodet var festet og hun sa han kunne komme når som helst. Jeg vil ikke provosere noe før 1 juli ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har tatt nok en tur på føden ;) Hadde foreløpig siste time med modningsakupunktur i dag. Litt kynnere og svake rier etter timen, og sterkere rier fra rundt kl. 22:20.
Ser ut som det fortsatt er tidlig, men er her og ser an om det tar seg opp eller ikke. Spennende! :)

Hei, Lille 2014 :)

Ja, det var kjipt at de dabbet av. Men jeg tror ikke "liker ikke"-knappen skal brukes ved slike tilfeller. Da får jeg jo "negativt rykte" grunnet at kynnerne mine dabbet av hehe.
Ups!
Tykke,gravide fingre og minitastatur på mobilen var ikke heldig i denne sammenhæng!
Beklager,men det er ikke første gang!
"Undo" min rating snarest!;)

Ups!
Tykke,gravide fingre og minitastatur på mobilen var ikke heldig i denne sammenhæng!
Beklager,men det er ikke første gang!
"Undo" min rating snarest!;)

Så bra! Da ble det oppklart. Ble usikker plutselig på hensikten med den knappen ser du. Takk :)

Hadde kynnere i hele går med murring og etterhvert vond/øm korsrygg. Våknet med murringer i morges også.
Skal feire barnebursdag i dag og familiebursdag i helgen så spent på om lillegullet holder seg inne :) hadde vært greit å få hver sin bursdag også, greit med to på samme dag (tvillinger) men tre?!?! Tiden får vise, enda tre uker til termin! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Isj, slimproppen gikk (delvis?) i dag, den var jo ganske ekkel.

Back
Topp