Modning eller annet på ferde? Her er julijentenes tegn på modning/fødsel.

Ser at flere skriver løs mage som et modningstegn. Jeg fikk det i natt. En gang bare. Er jo litt å juble for det da isåfall ..? :rolleyes:

Og når jeg kjente ekstra godt etter så kunne jeg ane en sånn litt-sliten-i-korsryggen-følelse også.

= DOBBELT HURRA..? :scratch

Ser at flere skriver løs mage som et modningstegn. Jeg fikk det i natt. En gang bare. Er jo litt å juble for det da isåfall ..? :rolleyes:

Og når jeg kjente ekstra godt etter så kunne jeg ane en sånn litt-sliten-i-korsryggen-følelse også.

= DOBBELT HURRA..? :scratch
Vet mamma begyntevmed skikkelig diaré når ho skulle ha broren min. Fikk tømt seg ordentlig før riene starta så slapp å tenke på det under fødsel. Tror det var dagen før eller samma dagen som ho fødte.

Sent from my SGP311 using BV Forum mobile app

Har fått høre av 3 forskjellige iløpet av helgen at jeg har forandret meg i ansiktet (altså ikke blitt rundere), og de påstår da at jeg har fått fødeansikt. Hadde ikke hørt om dette før, jeg, men vi får vel se da :P

Fikk høre dette selv på fredag av foreldre på jobben. At jeg hadde endret utseende, og at jeg ikke kom til å dukke opp på jobb til uken. Ser at jeg har fått litt fykdigere lepper, men jeg tror ikke fødselen er i nærheten. :p

Venter gutt med termin 23.juli.

Om man är sliten i korsryggen for att man stått/gått mye är ju inte det samma sak som mensvärk i korsryggen :P I fall jag skulle sett det som mognadstegn har haft haft det sen vecka 25 ca ;) Haha.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Fikk høre dette selv på fredag av foreldre på jobben. At jeg hadde endret utseende, og at jeg ikke kom til å dukke opp på jobb til uken. Ser at jeg har fått litt fykdigere lepper, men jeg tror ikke fødselen er i nærheten. :p

Venter gutt med termin 23.juli.
En kollega på jobb sa at hun nesten alltid kunne se forandring i overleppa til kvinner som var få dagen unna fødsel. Nett som om den ble litt forstørra. Eg har aldri hørt lm det før, men det var vist noe hun hadde lært av mora:) derfor morsomt at du også nevner det! Kansje det nærmer seg:)

En kollega på jobb sa at hun nesten alltid kunne se forandring i overleppa til kvinner som var få dagen unna fødsel. Nett som om den ble litt forstørra. Eg har aldri hørt lm det før, men det var vist noe hun hadde lært av mora:) derfor morsomt at du også nevner det! Kansje det nærmer seg:)

Det kan jo være noe i det :p
Spennende å se om vi føder i de nærmeste dagene da. Men tror virkelig ikke det selv. Tror lillebror tar det kuli frem til termin :)

Venter gutt med termin 23 juli.

Jeg har stikkinger nederst i magen flere ganger for dag og spesielt etter jeg har tisset. Det trykker på nedover og hun beveger seg mye. Kjennes ut som hun vrikker og vrir på hodet sitt der nede. Våkner mange ganger på natta og må tisse uten at jeg nesten må tisse. Blæren er en ert. Håper hun kommer litt før termin, men jeg tror egentlig ikke det. Er 37+4 i dag.

Kjente smerte i korsryggen og nesten-menssmerter tidligere i kveld, ga seg etter en stund. Fikk en ganske vond stikking på høyre side av magen da jeg reiste meg fra sofaen i stad, tror det var ligamentsmerter..? Kjenner stadig etter tegn nå! ;)

1 stykk svak mensmurring med korsryggstrøm i kveld = Hurra :cheers

1 x løs mage (38+3)= Hurra :cheers

Løs mage, kvalme, slimproppen gikk nå, masse stikninger, hodet eller rumpa står lavt og lette kynnere og litt smerter i ryggen. Uke 35+0 imorgen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Menssmertene har kommet..1 i går..2 hittil idag = Hurra :cheers

Svake mens- og korsryggsmerter store deler av dagen i dag, og kynnere (38 + 1) ;)

Startet med trykk i rumpa der jeg lenge følte jeg måtte på do men ga opp håpet...
Fikk plutselig sterke murringer som var smertefulle som varte i 5 min da jeg lå i senga, gikk på do og der var det også litt slimpropp på papiret igjen...
Etterhvert fikk jeg gått på do- ikke hard mage.
Siden da har jeg hatt sterkt trykk i rumpa når jeg får kynnere.
Nå begynner kynnerne å bli litt ubehagelige også (har hatt sex så sikkert derfor) der jeg har nesten konstant svak murring i korsrygg og murringer i nedre del av mage av og til.

Kan ikke tenke meg at det er fødsel på gang, men litt mas - eller modingsrier kan jeg tenke meg at det er :)

34+5: mensmurringer, lange og ubehagelige kynnere, stikkinger i underlivet.

Småkvalm 2 dager på rad nå = usikker på om det er noe å rope hurra for..? :glasses9

38+1: mye og langvarige kynnere, ser ut som jeg har spist en fotball. Murringer og stikk.
Trøtt som fy, sovnet på sofaen i ettermiddag og nå får jeg selvfølgelig ikke sove.

Sporadiske mensmurringer, og løs mage i går og i dag..
Jeg håper bare det starter tidlig så jeg får før termin 10ende, men ikke før 1 Juli :)

Sent from my iPad using BV Forum

Skjermbilde 2014-06-18 kl. 23.34.11.png

så sånn ble kvelden og natta mi.. :P masrier! hurra :P not!

på natten måtte jeg nok en gang på do og da kom det en real dose med gult slimpropp.
Og dagen idag har det kommet kjempemasse bare at det har vært gult og over til blankt, og blankt med hvite slintrer :P
Har vært slapp, uggen og kvalm også, sikkert pga påkjenningen av masriene :/

Frister å prøve med en runde til i senga ikveld for å se hva som kommer til å skje, men skal i middag imorgen så har litt lyst å være oppegående til det da hehe :)

Back
Topp