Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet mamma begyntevmed skikkelig diaré når ho skulle ha broren min. Fikk tømt seg ordentlig før riene starta så slapp å tenke på det under fødsel. Tror det var dagen før eller samma dagen som ho fødte.Ser at flere skriver løs mage som et modningstegn. Jeg fikk det i natt. En gang bare. Er jo litt å juble for det da isåfall ..?
Og når jeg kjente ekstra godt etter så kunne jeg ane en sånn litt-sliten-i-korsryggen-følelse også.
= DOBBELT HURRA..?![]()
En kollega på jobb sa at hun nesten alltid kunne se forandring i overleppa til kvinner som var få dagen unna fødsel. Nett som om den ble litt forstørra. Eg har aldri hørt lm det før, men det var vist noe hun hadde lært av moraFikk høre dette selv på fredag av foreldre på jobben. At jeg hadde endret utseende, og at jeg ikke kom til å dukke opp på jobb til uken. Ser at jeg har fått litt fykdigere lepper, men jeg tror ikke fødselen er i nærheten.
Venter gutt med termin 23.juli.
En kollega på jobb sa at hun nesten alltid kunne se forandring i overleppa til kvinner som var få dagen unna fødsel. Nett som om den ble litt forstørra. Eg har aldri hørt lm det før, men det var vist noe hun hadde lært av moraderfor morsomt at du også nevner det! Kansje det nærmer seg
![]()