Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vondt i lysken og i skambeinet. Vet ikke hva det kan være jeg?
Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
Har også hatt en del smerter i lysken. Tok det opp med jm, hun mente det hadde sammenheng med bekkenet. Har blitt noe bedre, men er også forsiktig med bevegelser (beina samlet når jeg snur meg i senga, inn/ut av bil osv.) for å unngå smerter.
Det er mulig. Hadde håpet det var fordi småen var på vei ned i bekkenet/fester seg eller noe sånt jeger værst på venstre side i lysken, men noen ganger gjør det vondt i hele "hufsa", altså i skambeinet.. får spørre jm på neste kontroll
Vondt i lysken og i skambeinet. Vet ikke hva det kan være jeg?
Har vært på føden en tur, jegRegelmessige rier hvert 4. min, og 2 cm åpning. Riene har kommet regelmessig siden kl 19.30, men fikk lov til å reise hjem og prøve og sove litt. Bor bare 650 m fra sykehuset
Vet ikke om jeg får sove, jeg, for er så innmari spent! Og så er det jo ikke bare bare å få til å sovne mens man har rier da...
Så spennende! Har selv gått med rier siden lørdag, men de kommer ikke regelmessig lenger og styrken varierer. Har kommet en del blodtilblandet slim siden i går kveld, så håper at det skjer noe snart. Det er jo litt slitsomt å gå så lenge med rier før man kommer i fødsel. Prøver også å sove/slappe av så mye som mulig for å samle krefter. Masse lykke til! Forhåpentligvis har vi babyene våre snart herBle en tur på føden i natt, har hatt rier siden 02:30 med noen ganske kraftige tak. De startet nokså regelmessig, hvert 4. minutt, så jm ba meg komme inn. (Har fått beskjed om å ta tidlig kontakt)
Ikke like sterke hele tiden og er ikke moden, men kroppen er tydeligvis i gang.Har fortsatt rier nå kl. 07:50.
Får prøve å sove/ slappe av, mens jeg venter spent![]()