Modning eller annet på ferde? Her er julijentenes tegn på modning/fødsel.

Jepp, ringte og fikk bare beskjed om å vente for å se om riene ble jevnere. Hun trodde absolutt at jeg var i gang og at jeg måtte ringe med en gang om det tok seg opp eller blødningen ble verre. Har hatt sinnsykt vondt i ryggen i hele natt, men ble dessverre aldri noe mer enn det var. Har nå avtatt en del, men fortsatt sterke murringer i rygg, nederst i mage og litt stikking på sidene av magen. Får se om det tar seg opp i løpet av dagen igjen, håper på å få sove litt først, for ble ikke noe søvn i natt. Er så vanskelig det her når man egentlig ikke vet hvordan rier kjennes ut bortsett fra at det gjør voooondt. :eek:

Ååh, håper du får sove litt og at det setter igang for alvor snart da :) Før du vet ordet av det er du igang!
 
Hadde "kynnere/rier" i natt (var som en blanding av ryggsmerter + luftsmerter i hele magen).

De varte ulikt, men hadde likt tidsopphold på ca 8,5 minutter.

7 stykk på rappen.

Begynte å lure litt da..men sååå ga det seg ja..:oops:
 
Våknet nok en gang av "menssmerter" og ryggvondt, med litt kynnere. Aldri vært så mye av dette som de siste dagene nå..! Forandringen nå er at jeg allerede har vært 2 ganger på do i natt/tidlig morgen. Ikke løs, men meeeget unormalt for min del.


Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Snakket med jordmor på helsestasjonen og deretter føden på tlf for å høre, for smertene har tatt seg opp litt og iler litt nedover lår også nå. Men er ikke uutholdelig helt enda.. De mente det var påbegynnende rier, og at jeg skulle vente til det tok seg opp om jeg følte meg fin ellers.
Er med mannen på fisketur nå, og sitter med ganske vondt i korsrygg og nede framme.. + sammentrekninger. Auu.. men fortsatt uregelmessige og langdryge

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Rier hvert 20 min, blør og ballong i :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her er det fint lite synes jeg. Har mensmurringer, kynnere og nedpress som vanlig. Men er jo bare 38+2, så er vel ikke stress enda. Vil ha han ut til termin, så krysser fingrene for skjult modning. :p

Venter gutt med termin 23 juli.
 
Slimproppen gikk i formiddag :D Hurra! Vonde murringer i natt og tidlig i morges, trodde fødselen var i gang - men det stoppet helt opp :p Vært på do (nr 2) oftere enn "normalt". Sist gang ble storesøster født 3 dager etter at proppen gikk, så jeg håper det skjer noe snart! :) Termin i morgen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har termin 21.juli, førstegangsfødende. Har de siste dagene og særlig på nettene hatt det jeg tror er modningsrier: menssmerter som blir så sterke at jeg ikke får sove (ligger bare og vrir meg) , løs mage, kvalme (har kastet opp)
Smertene avtar på dagen før de kommer tilbake på kvelden..

Kan fødselen starte når som helst, eller hva betyr dette?:)
 
Slimproppen gikk i formiddag :D Hurra! Vonde murringer i natt og tidlig i morges, trodde fødselen var i gang - men det stoppet helt opp :p Vært på do (nr 2) oftere enn "normalt". Sist gang ble storesøster født 3 dager etter at proppen gikk, så jeg håper det skjer noe snart! :) Termin i morgen.


Sent from my iPhone using BV Forum
Masse lykke til! :) jeg tror jeg har det som heter modningsrier.. Har det hver natt :) håper noe skjer snart!
 
Jeg har termin 21.juli, førstegangsfødende. Har de siste dagene og særlig på nettene hatt det jeg tror er modningsrier: menssmerter som blir så sterke at jeg ikke får sove (ligger bare og vrir meg) , løs mage, kvalme (har kastet opp)
Smertene avtar på dagen før de kommer tilbake på kvelden..

Kan fødselen starte når som helst, eller hva betyr dette?:)

Jeg har også hatt modningsrier på ettermiddag/natt lenge. Har flere ganger trodd det var fødsel på gang, men lurt hver gang. I dag har disse murringene også vært tilstedet gjennom hele dagen og kraftigere enn før.. Så er spent på tiden fremover! 39+1 i dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har også hatt modningsrier på ettermiddag/natt lenge. Har flere ganger trodd det var fødsel på gang, men lurt hver gang. I dag har disse murringene også vært tilstedet gjennom hele dagen og kraftigere enn før.. Så er spent på tiden fremover! 39+1 i dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Åå, masse lykke til! Håper noe skjer snart, skulle på do og tisse for 10min siden, da slimproppen (Resten av den) lå i trusa, æsj, og nå har jeg mensmurringer igjen :)
 
Masse lykke til! :) jeg tror jeg har det som heter modningsrier.. Har det hver natt :) håper noe skjer snart!
Tusen takk! :) Ingen fødsel ennå ;) Lykke til du også :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg får alltid helt ville murringer rett før jeg skal legge meg nå, men utarter seg aldri. Snart, snart (håper jeg)
 
Rosa slim på papiret i dag!:)
 
Våknet i dag i 8 tiden av menssmerter. Etter en time gikk de over fra konstante til å komme i tak på ca 12 min. Jeg har aldri hatt slike tak som kommer så jeg ble så glad og spent for jeg var sikker på det var begynnelsen. Neida, stoppet plutselig kl.10 og ikke merket noe siden. 3 dag på overtid


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Rier eller kynnere i rundt en time eller to igår. De første med åtte minutter i mellom og så fem minutter. Noen litt puste seg igjennom vonde. Nå er iallfall hodet så langt nede som jeg aldri har kjent før. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Så heldig du er! Håper mitt og går snart! :) her kommer det uregelmessige tak som ikke blir noe, nårvannet går vet man at det ikke er noe vei tilbake :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har termin 16.juli.
Håper noe er på gang nå... Tror slimproppen er begynt å løsne. Er kvalm, og veldig trøtt. Men ingen rier. Har svangerskapsdiabetes, så det hadde vært greit om han kom ut av seg selv, så slipper jeg å bli satt i gang.
 
Back
Topp