Modning eller annet på ferde? Her er julijentenes tegn på modning/fødsel.

En uke til termin i dag. Mye mensmerter, nesten kontinuerlig i hele dag. Takvise smerter i korsryggen samt magen. Magen er veldig hard, har vært det i hele dag. Er det noe i gjære?
 
En uke til termin i dag. Mye mensmerter, nesten kontinuerlig i hele dag. Takvise smerter i korsryggen samt magen. Magen er veldig hard, har vært det i hele dag. Er det noe i gjære?

Har gått sånn en stund jeg.. Har trodd det har vært noe. Hatt netter med tak da jeg har trodd at nååå blir det. Nå har jeg sluttet å vente, er nok modning ;)
Men håper det blir før termin, 38+2 i dag :)
Spennende å se hva som skjer med deg, masse lykke til!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Drømte i natt at alt var i gang: la meg igår med kynnere, løpet av natten gikk det over til rier, MEN skuffelsen var stor da jeg våknet og skjønte jeg bare har drømt :-(
Er så klar nå!
 
Ja, er nok bare modning Har avtatt noe i dag, begynner å bli så klar for fødsel nå lykke til til deg også ! Snart har vi fullt opp med bleieskift og mating!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Har gått sånn en stund jeg.. Har trodd det har vært noe. Hatt netter med tak da jeg har trodd at nååå blir det. Nå har jeg sluttet å vente, er nok modning ;)
Men håper det blir før termin, 38+2 i dag :)
Spennende å se hva som skjer med deg, masse lykke til!!

Ja, er nok bare modning Har avtatt noe i dag, begynner å bli så klar for fødsel nå lykke til til deg også ! Snart har vi fullt opp med bleieskift og mating!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, er nok bare modning Har avtatt noe i dag, begynner å bli så klar for fødsel nå lykke til til deg også ! Snart har vi fullt opp med bleieskift og mating!


Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig klar her også:) Snart ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
"Gikk" en tur nå på ca 30 minutter. En tur som før tok 10 min. Stakk og strammet seg for hvert steg.

Modning el tegn på fødsel..?

Ingen -som vet-ingen-som vet.
 
Etter å ha fått mannen hjem fra nordsjøen ble det litt sengekos/pliktesex i kveld, og har nå litt "rier":) svake, men sitter jo å kjenner veldi godt etter også da! Kommer med ca 8 min mellomrom og varer ca 40 sek.

Får legge meg snart og se om det skjer noe mer ila natten:)
 
Konstante menssmerter og vond korsrygg siden igår kveld, hele natten og ligger i senga enda med det. Kynnere/sammentrekninger som kommer og går også.
Har hatt lite "tegn" til nå, så godt å føle at noe skjer, enten det er modning eller noe annet :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Konstante menssmerter og vond korsrygg siden igår kveld, hele natten og ligger i senga enda med det. Kynnere/sammentrekninger som kommer og går også.
Har hatt lite "tegn" til nå, så godt å føle at noe skjer, enten det er modning eller noe annet :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Har det på akkurat samme måte. Krysser fingrene for at det er noe på gang :)
 
Har hatt masse kynnere tidligere, samt også menssmerter og ligamentsmerter så jeg vet hva alle disse er. Har de siste to timene nå hatt kynnere som kommer ganske radig og gjør vondt under magen (kjennes nesten ut som krampe) og vonde menssmerter i ryggen, samt vonde stikk oppi babyutgangen.. Jo mer jeg beveger meg jo verre blir d, så nå har jeg lagt meg i badekaret i håp om at det roer seg.. Får fortsatt kynnere, men de gjør ikke så vondt nå.. Er 36+2, så er litt tidlig enda tenker jeg til at d kan være d helt store som skjer..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Har det på samme måte enda, siden igår kveld.. Ikke hatt det slik før over så "lang" tid. Menssmerter i mage og rygg som omtrent er konstante, noen ganger sterkere, andre ganger svakere, men går aldri helt bort. Hyppige kynnere/sammentrekninger uansett om jeg sitter, går eller ligger. Nå vart i et døgn.. Er ikke såå vondt at jeg ikke fungerer i hverdagen, men kjennes ut som at Tante Rød skal dukke opp når som helst, eller gjerne slik det er første dagen med det.
Kan det være noe på gang her, eller bare en kraftig og lang modningsprosess som er igang? :p Håper det enten tar seg opp eller gir meg en liten pause..
 
Skikkelig rastløs i kroppen og rimelig småirritert i psyken..kan det ha noe å si det da..vetikke-vetikke
 
Hatt konstante murringer og kynnere i et døgn nå, tidvis sterke og skikkelig ubehagelige. Mer slapp og sliten enn vanlig, og lillegutt er veeldig aktiv. Veldig spent på om dette er begynnelsen på noe, eller om det bare er god gammeldags modning :p Ikke vet jeg, ikke vært igjennom dette før. Er så utrolig spennende, men skummelt på samme tid.
 
Etter litt hanky panky i stad blødde jeg en del. Har nå ordentlig vondt i korsryggen, vondt hele tiden, men med ordentlige tak og press nedover mot rumpa innimellom. Murringer nederst i magen med jevne mellomrom. Er dette rier? Burde jeg vente og se om det tar seg opp eller ringe føden nå?
 
Etter litt hanky panky i stad blødde jeg en del. Har nå ordentlig vondt i korsryggen, vondt hele tiden, men med ordentlige tak og press nedover mot rumpa innimellom. Murringer nederst i magen med jevne mellomrom. Er dette rier? Burde jeg vente og se om det tar seg opp eller ringe føden nå?

Jeg ville ringt føden tror jeg.. hvertfall for å høre hva de sier. Spesielt siden du har hatt blødning :) Men høres ut som om det er noe på gang kanskje, uten at jeg skal si noe sikkert.. :)


Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Etter litt hanky panky i stad blødde jeg en del. Har nå ordentlig vondt i korsryggen, vondt hele tiden, men med ordentlige tak og press nedover mot rumpa innimellom. Murringer nederst i magen med jevne mellomrom. Er dette rier? Burde jeg vente og se om det tar seg opp eller ringe føden nå?

Spennende! Ringte du? Sånn startet min første fødsel, 8 dager over. Litt sengekos, en blødning også var vi igang :)
 
Konstante, vonde kynnere gjennom hele gårsdagen og i hele natt. Nå er det så vondt at jeg stod opp. Men det varer ikke lenge og kommer ikke spesielt gjevnt...baaah. Jeg vil i fødsel! Er bare 38+2 da :p
 
Spennende! Ringte du? Sånn startet min første fødsel, 8 dager over. Litt sengekos, en blødning også var vi igang :)

Jepp, ringte og fikk bare beskjed om å vente for å se om riene ble jevnere. Hun trodde absolutt at jeg var i gang og at jeg måtte ringe med en gang om det tok seg opp eller blødningen ble verre. Har hatt sinnsykt vondt i ryggen i hele natt, men ble dessverre aldri noe mer enn det var. Har nå avtatt en del, men fortsatt sterke murringer i rygg, nederst i mage og litt stikking på sidene av magen. Får se om det tar seg opp i løpet av dagen igjen, håper på å få sove litt først, for ble ikke noe søvn i natt. Er så vanskelig det her når man egentlig ikke vet hvordan rier kjennes ut bortsett fra at det gjør voooondt. :eek:
 
Murringer i går. Mye. Nå kvalm. Rygg og magemurringer + til tider luftsmerter.
 
Back
Topp