Min første..

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
15.Desember 2014

Sovet helt greit i natt. Vært oppe kun to ganger. Drømt en del. Vondt i magen akkuratt
da jeg sto opp av senga. Halsbrann.

Last edited by a moderator:
16.Desember 2014

Våken annen hver time i natt. Drømt hele natta. Tett i nesa siste gangen jeg var oppe.
Kvalm og vondt i magen da jeg våknet. fått igjen sammen sultenhetsfølelse som i starten.
Trøtt og sliten. Lei gulping altså..ærrss..

17.Desember 2014

Bare våken to ganger i natt. Sikkelig kvalm da jeg våknet. Vondt i magen de gangene jeg var oppe i natt og akkuratt da jeg våknet. Ble en lang middagslur i senga idag.

18.Desember 2014

Våken tre ganger i natt. Drømt en god del. Vondt i magen de gangene jeg har vært oppe.
Tett i nesa og sikklig kvalm da jeg våknet. Kvalm og svimmel da jeg prøvde å fange en ilder på rømmen ute.

19.Desember 2014

:happy09340 dager igjen *Høygravid*:happy093

Oppe bare to ganger i natt også. Drømt i natt også. Sikkelig vondt i magen i natt. Og var super kvalm da jeg våknet. Hjelper heldigvis når jeg får stått opp.Litt hodepine gjennom dagen. Mye sparking i dag. kvalm og hodepine ut på kvelden så gikk å la meg.

20.Desember 2014

Ikke oppe så ofte i natt heler. minimalt vondt i magen de få gang jeg hadde. Kvalmen kom ikke
føre jeg hadde kommet meg sikkelig ut av senga idag. Hodepine i kveld også rett føre jeg sovna.

21.Desember 2014

Hodepine gjennom hele natta. Gått mer over mot migrene mot morgen. Vondt nederst i ryggen.
Litt kvalm i morges også. Sikkelig kvalm og migrene etter litt shopping. Holdt på å sovne på sofaen. Men så måtte vi ut igjen en tur å kjøre. Følte meg dårlig i starten, men slapp til slutt. så nå håper jeg det forblir sånn til jeg legger meg.

22.Desember 2014

Vondt i magen og ryggen de gangen jeg har vært oppe i natt. Kvalmen kom etter å ha ligget litt i senga litt i morges å kost med voffen. Etter en stund oppe kom hodepine igjen også. Glad jeg har jordmor time idag. høyt blodtrykk de to første gangene hu målte. Men fint tredje. Hodet hadde festet seg. Trøtt og hodepine utover dagen. Sluppet igjen nå heldigvis. Sikkelig magesmerter på kvelden.

23.Desember 2014

Sikkelig vondt i magen og ryggen har vært ganske ille også. Drømt masse og oppe flere ganger.
Kvalmen kom igjen etter en stund oppe.

DSC_2562.JPG
:santa24.Desember 2014 :greet008

Vondt i magen i natt også og litt i ryggen. Sikkelig kvalm da jeg sto opp. en del sparking og
strekninger i underlivet når jeg beveget meg.

25.Desember 2014

Sikkelig vondt i magen og kjent ryggen ganske godt også i natt. Ingen morgen kvalme idag :happy093sliten og har bare lyst å gråte på kvelden.Ble en kveldslur på sofaen gitt. Sikkelig sulten hele dagen.

26.Desember 2014

Våken hver time i natt. Vondt i låret når jeg skulle reise meg fra senga. Sikkelig sulten!! Ene ildern beit meg i fingern. Gulping og halsbrann. Sovet vist på sofaen. Gråthets følelse da jeg våknet og sliten.

27.Desember 2014

Vært våken flere ganger i natt også. Vondt i magen etter jeg hadde vært på do å tilbake i senga.
Sikkelig vondt i magen midt på dagen. Litt kvalm da vi var ute å handlet.

28.Desember 2014

Oppe en del ganger i natt. Skal vist ha snorket en god del i følge mannen min. Sikkelig vondt i magen i natt også. Hatt det i perioder på dagen idag også. Mer og mer magesmerter...sukk..

IMG_20141229_165636.JPG
29.Desember 2014

Våken hver time i hele natt. Tett i nesa. ikke kjent noe særlig til magen.
Men vondt igjen nå. Fikk time hos jordmor i morgen for magesmertene.
Mye sparking på kvelden idag.

30.Desember 2014

Våken hver time/halv time hele natta. Utrolig varm da jeg skulle sovne. Men klarte det til slutt.
Ikke noe særlig magevondt i natt. En del da jeg sto opp. Og kjente underlivet en del da jeg gikk
til jordmor. Smertene mente hu var sterke kynnere. Hadde også høyblodtrykk idag. Ble en liten kveldslur på sofaen.

31.Desember 2014

Våken hver time i natt også. Slittsomt! Vondt i låret i natt. Først vondt i magen da jeg sto opp.
Også vondt i underlivet. Litt kvalm også. Kraftigere magevondt,løs mage og vondt i ryggen.

01.Januar 2015

Kan vel si oppe annen hver time i natt da. Tett i nesa. Vondt i magen noen av gangen jeg var oppe.
Litt små vondt i hodet da jeg våknet.Vondt i underlivet.

02.Januar 2015

Masse våken i natt også. Drit lei!! En del vondt i magen i natt. Våknet 06.00 idag å klarte ikke sove mer. Lys våken! Sovnet en lur på sofaen. Vondt i ryggen da vi gikk tur. Vondt i magen igjen på kvelden.

03.Januar 2015

Sovet dårlig i natt også. Men litt lengre mellom hver gang jeg var våken. Sikkelig vondt i ryggen.
Svimmel da vi var på shopping. Presser i underlivet på ettermiddagen.

Back
Topp