Min første..

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
10.November 2014

Yey!! sovet en normal natt i senga mi. Selv om jeg våknet klokka seks med pipe bryst igjen. Men da har jeg i allefall fått noe god timer på øyet siden av gubben. Så får jeg heler sove en liten formiddagslur når pipinga forhåpelig forsvinner igjen. Mye piping idag og fort annpustet vis jeg gjør noe. Føler meg også en del sliten. Masse liv idag :D

Last edited by a moderator:
11.November 2014

Sovet en hel natt i senga i natt :D Vedlig tett nese men og drømt masse. Nå hoster jeg en del og forsatt tett i nesa. Hatt en koselig lunsj idag med gravid fra Drammens omeng. Annpusten og pipete nå i etterkant. vondt i låret igjen i natt.

12.November 2014

Ja,da var det en søvnløs natt igjen da. Piper noe sikkelig og surkler. og hoster og hoster..sukk. sovnet ved fem tiden og sov til rundt halv åtte. Siden sovnet jeg igjen noen timer etter en dusj. Tørr og ekel i halsen. ble en time på øyet føre gubben kom hjem også. Forsatt litt ekel i halsen.

13.Novemeber 2014

Klarte å sovne i senga i går selv om jeg pep en del. Sov til seks. Men da kjentes det ut som jeg hadde en kilo snør i halsen og pep noe sikkelig. Så da sto jeg opp. Kjempe vondt i låret i natt. og kom meg nesten ikke opp på do. Nesa som er mest ekel nå. Ble en liten morgen lur også. Sovna vel rundt halv ni og sov til elve.

14.November 2014

Sovet hele natt. Våknet halv syv men. Helt greit. Tett nese og litt tørr i halsen.
Bitte litt hoste etter jeg sto opp. Trøtt og vondt i kroppen like føre legen og mens
jeg ventet. Fikk andre stivkrampsprøyta idag. Fikk også terrminbekreftelsen, sykemelding til 31.des, henvinsning til fysioterapaut, og annbefalling om infulensavaksine. fint blodtrykk og fin urinprøve idag. Ble en time på øyet føre gubben kom hjem. Mye liv fra vesla idag!! Gulpet igjen på kvelden.

15.November 2015

Sovet hele natta i senga sammen med gubben frem til klokka halv ti. Drømte en del og var tett i nesa.Hadde også utrolig vondt i låret og vanskelig å komme seg opp av senga igjen. Hatt masse engergi idag.Noen små ekel host innemelom. Vondt i ryggen og lysken. vanskelig for å gå. Ble en kveldslur. Har hatt de siste dagene sånn at plutselig blir jeg bare utrolig utrolig trøtt og sover der jeg sitter.

16.November 2014

Tett nese og drømt en del i natt også. Vondt i lysken når jeg var opp på do. Sikkelig strekk i leggen da jeg sto opp. Vondt i rygg og lysk. Vanskelig å gå. Klarte å klemme fingern min i døra. Akkuratt der den bøyes. Slukna på sofaen poff i ettermiddag også. gulper opp igjen drikke.

17.November 2014

Tett i nesa og drømt i natt. Vondt i låra når jeg var oppe om natta. Veldig vondt i rygg og lysk idag. Kjempe vanskelig å gå. Ofte på do også. Gulper opp igjen ting innne mellom. Vondt i magen da jeg sovna.

18.November 2014

Kjempe vondt i rygg og lår i natt. Har også drømt kjempe masse. Vondt ved bevegelse idag også. og tissatreng så fort jeg reiser meg opp fra sofaen. ble middagslur på 2 timer idag.

19.November 2014

Våken mange ganger i natt,drømt masse og tett nese. Vondt i rygg og lår.
Vondt i rygg og lysk. Gulper opp igjen ting.

20.November 2014

Vondt i rygg og lår i natt også. Hjalp litt når jeg byttet side å sove på. Tett i nesa.
Litt hostene og pipene da jeg våknet. Nå er det ryggen og lysken som er værst.
ble noen timer på øyet på sofaen på kvelden. gulper i idag også.

Hei baby 2015, Jeg venter ogs barn i Februar ( 15.02.2015) og kjenner meg godt igjen i det du skriver. Det er ikke så lett og finne horisntalen for tiden. Mitt barn ligger nok også visstnok på tvers. Men en så lenge er vi friske så.... Håper jeg blir like flink som deg i og skrive dagbok da. Vet ikke om så mange soveråd bortsett fra puter Og atter puter, noen lydbøker er også særdeles godt egnet til og bysse en i søvn. ;) hell og lykke videre !

Hei baby 2015, Jeg venter ogs barn i Februar ( 15.02.2015) og kjenner meg godt igjen i det du skriver. Det er ikke så lett og finne horisntalen for tiden. Mitt barn ligger nok også visstnok på tvers. Men en så lenge er vi friske så.... Håper jeg blir like flink som deg i og skrive dagbok da. Vet ikke om så mange soveråd bortsett fra puter Og atter puter, noen lydbøker er også særdeles godt egnet til og bysse en i søvn. ;) hell og lykke videre !

Hei,
grunnet våkene netter en stund nå er forde jeg har hatt lungebetennelse. Å derfor ikke har klart å sove forde jeg føler jeg blir kvelt og jeg ligger våken med åpen munn hvor det kommer pipelyder ut av. Heldigvis har det roet seg nå. Grunnen til jeg er mye våken om natta nå skyldes nok min tette nese. Har skev neserrygg. Men de vil ikke operere den føre jeg har vesla har kommet. I tilegg til jeg drikker mye på natta og da bli veldig tissatreng. Jeg vet ikke hvordan hu ligger i magen. Men skal på ultralyd 5 des. For da skal jeg sjekke om morskaka ligger riktig ellers blir det keisersnitt. Slitter også med blodsirkulasjonen i kroppen grunnet to tidligere blodpropper. Ellers har det jo dukket opp litt forskjellig gjennom hele svangerskapet. Liksom vært noe hele tiden. Nå er det heldigvis bare bekkenløsning jeg sliter med. Ja, er greit å skrive dagbok så kan man alltid gå tilbake å se når hva skjedde og hvordan formen var. ha en fin helg :)

21. November 2014

Tett nese og drømt masse i natt. Utrolig vondt i låra og kjente ryggen også.
Tett i nesa og litt små sliten her jeg sitter i sofaen. gulper...ærs..

oisann.:oops:...din situasjon er uten sammenligning med min full av utordringer! jeg tar av meg hatten for deg altså:) Tipper du kommer til og vere i himmelen når babyen ligger i dine armer, for det høres ut som om veien har vert lang å gå. Et lite tips er og bevisst putte inn små koselige minner i dagboken hver dag også :) små lyspunkter i hverdagen gjør at vi kan gå mye lenger en vi noengang trodde var mulig, <3

22.November 2014

Sovet kjempe godt i natt oppe bare to ganger. Prøvd å sove på den siden som ikke er så vond. Så bedre å komme seg opp på do også. Litt vondt i ryggen nå. Tungpusten, hiver etter pusten og hoster igjen. Tok meg en varm dusj. Men da kastet jeg opp.

23.November 2014

Yeah!! klarte å sove i senga i natt. Ingen piping i brystet. Litt rusk i halsen og brystet. Sov faktisk helt til halv ti også.Kjenner det litt idag også. Men minimalt. Tett i nesa. Sikkelig krampe i leggen da jeg var oppe siste gangen på do. Sovnet 2 timer på sofaen på ettermiddagen. Var så trøtt av å puste dårlig.

Kjempe tett i nesa i natt og vondt i låret. Våknet ofte. Føler meg bedre idag. Ikke noe annpusten. Deilig!

Tett nese i natt også. Bare opp to ganger på do halv tre og når gubben dro på jobben.
Ikke så veldig vondt i låret i natt. Vært første time hos fisio idag. Ble bare samtale idag. Da
hu hadde mindre tiden en henne trodde. Skal tilbake igjen fredag. Gikk bra å gå ned til byen. Men
gjorde sikkelig vondt på veien hjemover.

Back
Topp