Min første..

22.Oktober 2014

Ekel i venstre arm og bein i natt også. Drømte masse i natt. Vondt de
gangene jeg var oppe på do. Tok en tur til bestemor med voffen idag.
Vondt å gå til toget og kvalm på toget. greit når jeg var der. en del
sparking i magen. Litt kvalm igen på vei hjem. Sikkelig vondt igjen på kvelden og
gråten i halsen..sukk.. vanskelig å bevege seg..Krampe i begge beina!
 
Last edited by a moderator:
23.Oktober 2014

Vært opp mange ganger i natt. Drømt hele natta. Men ingen mareritt.
Vondt i Høyre lår og nedover beinet. En del tung i hodet. Venstre fot sovnet noe sikkelig..
og der kom kvalmen også! Kick bokser jenta er våken..hehe :p Bare lyst å gråte igjen men
vet egentlig ikke hvorfor. Ble en time på øyet. Men forsatt trøtt og sliten. Dårlig og løs i magen.
Sikkelig tissatreng og vondt ved bevegelse i kveld.
 
Last edited by a moderator:
24.Oktober 2014

Vondt i lårene og beina i natt også. Heldigvis ikke opp så mange ganger i natt.
Små dårlig i magen idag også. Små rar i hodet og kvalm. Kjenner det i ryggen.
Ble en middagslur idag også.. utrolig vondt når jeg våknet igjen..kjenner kvalmen
lusker seg på..sukk.. Utrolig vondt på kvelden. Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg..snufs..
mye liv i magen i dag også <3
 
Last edited by a moderator:
25.Oktober 2014

Vondt i beina og låret i natt også. Føler jeg har sovnet godt. En del vondt i underlivet i morges
og nå kjenner jeg ryggen. Egentlig vært ganske greit på dagen. Kjenner det igjen nå på kvelden. vondt i ryggen og støll i ledd. Tissatreng og vondt i lysken så fort man reiser seg fra sofaen. gråten i halsen igjen. en god del liv idag også!
 
Last edited by a moderator:
26.Oktober 2014

Ikke hatt noe særlig smerrter i natt. Vært våken masse. Hadde krampe i leggen en gangen.
Kjente ryggen litt dag jeg satt meg i sofaen i dag morges. I tilegg til jeg var sikkelig sliten.
Akuratt nå har jeg vondt i en del ledd kjenner jeg. Svimmel en del da vi gjorde litt på barnerommet.
Etter en stund i sofaen nå så fikk jeg vondt i armene. Er også kvalm og rar i hodet. Vondt i lysken når jeg reiser meg opp. Litt stiv i skulderne også og kjenner det litt i beina. liv i dag også :Heartpink gulper opp det jeg har drukket.
 
Last edited by a moderator:
27.Oktober 2014

Sovet greit til det begynte å gå mot morgen. Da våknet jeg ofte. Tett i nesa. Men
ikke plagsomt. Vondt i beina. Like føre krampe. Men gikk bra. Helt greit på morgen
idag med smerter. Men da jeg skulle gå en liten tur med mamma så kom det. Kjempe vondt
igjen nå på ettermiddagen. Gråten inni meg kommer og går... kvalm,vondt i leddene, gulper igjen og hodepine nå på kvelden. liv idag også :Heartred
 
Last edited by a moderator:
28.Oktober 2014

Ikke mye opp i natt. Sikkelig tett i nesa når jeg våknet. Litt vondt i hodet de gangene jeg har vært våken i natt. Kjente det litt i beina i morges da lå i senga. litt vondt i ryggen. Rar i hodet og vondt i ledd. Hele kroppen gjør vondt og kvalm..snufs.. liv idag også!! smerter i brystet... små gulper i kveld også.
 
Last edited by a moderator:
29.Oktober 2014

Tett in nesa igjen i natt. men ikke til noe plagesomt. Vondt i lysken de gangene jeg var oppe i natt.
sliten og vondt i ledd i dag også. Gråten inni meg igjen! Kjent lysken en del. vondt i beina. gulper i kveld også. Aktiv jente inni magen idag også.
 
Last edited by a moderator:
30.Oktober 2014

Tett i nesa i natt og vondt i lysken de gange jeg har vært oppe i natt. Drømt masse.
svimmel etter masse som skjedde i morges og vondt i rygg+ledd. Hjalp etter mat når
jeg fikk tid til det til slutt. Noen forbigående magesmerter. Tung og rar i hodet etter alt. Kjent
liv idag også!! smerter i brystet. Kraftigere utover kvelden.
 
Last edited by a moderator:
31.Oktober 2014

Sikkelig tett nese i natt og drømt masse. Drømt den herligste drømmen at vesla var født :Heartbigred
Vondt i beina da jeg våknet. Litt snufsete i nesa og harkete i halsen. åå der sovna foten..
veldig smerter i rygg og lysk på kvelden. Også utrolig ekel og trang i halsen. blææ..
 
Last edited by a moderator:
01.November 2014

Sovet dårlig i natt 2-3 timer kansje. Pustevasker og tett hals sikkert etter det som skjedde forje dagen. Pustevansker og frysninger utover dagen. Dro på legevakta på kvelden og ble sendt på akutten for siden obervasjonspost. Masse liv fra vesla :)
 
Last edited by a moderator:
02.Novemeber 2014

Litt tett nesa da jeg våknet opp. Siden hodepine av å vente på legene skulle komme å gi meg noe beskjer om jeg kunne dra hjem eller ikke. og ingen frokost ble servert. Blodsmak i munnen når jeg hoster nå. Legen ringte meg nå i kveld å tror det kan være en lungebetennelse. Skulle ta flere prøver hos fastlegen i morra. sparking og liv fra vesla i dag også.
 
Last edited by a moderator:
03.November 2014

Tett i nesa og migrene i natt. En del hosting med ikke mye. Vært en del hosting i løpet av dagen idag.vondt i ryggen og litt lysken. Fikk ny sykemelding til 14.nov når jeg har neste kontroll. fått ordnet permesjon og svangerskapspenger papirer på jobben også. Veldig vondt i rygg og lysk på kvelden.
 
Last edited by a moderator:
04.Novemeber 2014

Sov 12 timer i natt deilig. Men veldig tett i nesa og drømt masse. Hadde også veldig vondt i låret i natt.klarte nesten ikke å komme meg opp av senga. nå er jeg litt ruskete i halsen og tung i hodet. slapper av i sofahjørnet.
 
Last edited by a moderator:
05.November 2014

Sov en lang natt i natt også 11 1/2 time. Tett i nesa i natt også med ikke like ille. Litt drømming også. Men ikke hele natta. Vondt i begge lårene i natt og vondt i lysken de gangene jeg var oppe på do. Tung i hodet og sliten idag. Tungpustet også. Men ikke så ille. Blir bare litt ekstra sliten nå jeg gjør noe å må ta pauser. Ble en middagslur idag litt over en time. Vondt i lårene når jeg sov nå også. Tung og litt vondt i hodet. Masse liv i kveld. Også har jeg hostet masse. klør liksom i halsen.
 
Last edited by a moderator:
06.November 2014

I natt ble det 10 1/2 time med søvn. Våken utrolig mange ganger. Litt tett nese med ikke ireterne. En god del hoste. Har liksom begynt å klø i halsen. Vondt i låra i natt også. Vondt i høyre låret etter jeg sto opp også. Tung i hodet da jeg våknet. Nå har jeg vondt i kroppen og er utrolig sliten. Blir tungpusten når jeg gjør noe eller går ut i kulda.
 
07.November 2014

Sovet veldig godt i natt. Bare vondt i låret første gangen jeg var oppe. Men må ha sett feil på klokka en gani natt. merkelig men.. Rundt halv seks fikk jeg hoste anfall å måtte til slutt stå opp. Så får jeg heler gå å legge meg igjen når gubben drar på jobb. Forferdelig host idag. Håper jeg kan fine noe på apotektet etterpå som hjelper. Ser ut som hostesaft hjelper!! Overlykkelig :D
 
Last edited by a moderator:
08.November 2014

Pipete i brystet og følelse av å bli kvalt når jeg prøver å legge meg. Tror jeg klarte å sove bite litt i sta forde jeg var så sliten. Noen sikkelig hosteannfall og hyppig vannlating etter jeg har våknet. Men nå orker jeg ikke mer å har satt meg ved pcen. Brystet piper noe helt jævlig.og sitter eller ligge jeg feil føler jeg at jeg blir kvalt. Prøver å sitte stille og fine noe så tiden går fort uten hosting til mannen min våkner igjen. Vil han skal få en god natt søvn og det ikke skal gå ut over han :HeartbigredSovnet ved fem tiden og sov til rundt ni. Jeg piper forsatt en god del inne mellom. Sliten når vi var rundt å handlet. Fikk sovet en liten middagslur, men våknet da opp igjen med hodepine. Forsatt en del piping. Spent på om jeg får sove i natt..Zzzz..:( Sovet en liten lur nå på kvelden også trang i halsen og pipete etterpå.
 
Last edited by a moderator:
09.November 2014

Neida ble ikke noe nattes søvn i natt. Brystet piper bare mer og mer. Og jeg har følelsen av å bli kvalt.Hyppig vannlatning også. Yes, klarte å sovne ganske fort på sofaen i natt og har sovet til nå halv ti. Nå er det som en stor klump øverst i halsen. Litt piping innmellom men. Også hosting når jeg reiser meg opp. Puster mer normalt i kveld. Sovet en middagslur med våknet da opp med migrene selvfølgelig. slapp ganske fort. Men forsatt litt hodepine inne mellom. Litt ekel i nesa også. Masse liv i kvled!!
 
Last edited by a moderator:
mageflere-horz.jpg
Endelig fikk jeg lastet opp bilder igjen her er magebildene så langt :)
 
Back
Topp