Min første..

12.September 2014

Ingen utflod eller blod idag. En del hodepine. Vondt i venstre øre på vei hjem fra jobb.
Nå skal jeg hjem på pakke for helga :) Håper formen holder seg bra!
 
13.September 2014

Krampe i leggen i natt og tett nese.
 
14.September 2014

Kjempe fin form både i dag og går. Ble bitt idag. Men enig med legevakta å ta stivkrampe hos fastlegen i morra.
 
15.Septmber 2014

Stitv og smerter i hele armen. Fikk til slutt ta stivkrampe sprøyta etter en del kjøring. Siden
de ikke hadde sprøya på apoteket ved legekontoret. Men rakk det akkuratt føre stenge tid heldigvis.
Ellers litt små rar i hele kroppen.
 
16.September 2014

Idag begynte jg på antibiotikaen. 1 tablett fire ganger dagelig i en uke fremover.
Vet ikke om det er de men noen ganger i dag kjente meg dårlig i magen. ellers
er formen på topp.
 
17.September 2014

Dårlig mage og diare et par ganger. Kjent en del liv også.
 
20.September 2014

Kvalm på morgen. Kvalmen forsvant heldigvis etter litt mat.
Kjent en del liv idag også.
 
Last edited by a moderator:
19.Sepember 2014

Sliten og vondt i kroppen på jobb. Var på kontroll time hos legen. Var sukker i urinen på prøven.
Har fått bestilt gluskosetest. Siden pappa har diabets. Sikkelig krampe i leggen i kveld.
 
Last edited by a moderator:
20.September 2014

Trøtt og små kvalm. små kramper i i foten/leggen i blandt. Gråten i halsen på kvelden....
Vesla har sparket og holdt på idag også.
 
Last edited by a moderator:
21.September 2014

Litt små kvalm. Stiv i fingern og litt rar ellers i hånda etter bittet forje helg.
sliten i kroppen og gråten i halsen idag også. Kjent liv og spark.
 
Last edited by a moderator:
22.September 2014

Dårlig søvn de siste timene føre jeg sto opp på grunn av uværet. Litt kvalm på toget grunnet togkaos i morges.Ellers grei form. Selv om kroppen er litt sliten. Kjent liv i magen i dag også.
 
23.September 2014

Sovet dårlig i natt vondt i hodet, tett i nesa og drømt masse.
Presser i underlivet. og kjent masse liv idag også. også veldig
trøtt. Sov begge veiene på toget idag.
 
24.September 2014

Sovet dårlig i natt også. Lå mase våken fra halv fire tiden. Utrolig mye liv og store spark idag. En del sliten og trøtt på grunn av det. Kjenner et bein eller noe fra utsiden..thihi..
Fått hentelappen på barnevogna,reisesenga, vippestol, stelleveske og mammagenser idag :)
 
Last edited by a moderator:
25.September 2014

En go del hodepine idag.. :-/ sovnet da jeg kom hjem fra jobben.
 
Last edited by a moderator:
26.September 2014

Migrene da jeg våknet og en god del utover dagen. Ga seg heldigivis mot midten av dagen.
Dårlig mage på vei til toget. Gikk over heldigvis etter jeg hadde vært på do. Drømte masse rart
i natt. Gjort det de siste kveldene. Vondt i brystet mellom puppene ut på kvelden..
 
Last edited by a moderator:
27.September 2014

Begynt å få utslett over hele kroppen. Så lurer på om jeg har fått allergisk reaskjon på antibiotikaen.
Fått det av pencelin en gang tidligere rett føre jeg ble gravid..blæææ...kløøøøklø...grrrrr..:eek: blitt verr utover dagen. Så dro på legevakta i kveld. Men de kunne ikke sette noe sprøyte. Siden jeg ble gravid. Skulle selvfølgelig kom tilbake å få vis jeg ble utrolig tung pusta. Så ble bare zyrtec jeg kunne få. Så håper det hjelper og det ikke blir like ille som sist..
 
Last edited by a moderator:
28.September 2014

Ser ut som utslettet er på vei nedover. Da jeg våkna klødde det ikke en gang. Men begynt igjen nå.
Er det ikke noe så er det noe annet.. sukk.. ser ut som det må bli en mark kur på meg..blææ.. klødd i bak enden noen dager. Å idag har det vært hvite ting i avføringa begge gangen. I morra skal jeg ta glukosebelastning hos fastlegen.
 
Last edited by a moderator:
29.September 2014

Idag har jeg vært å tatt glukosebelastning noe som gikk utrolig bra. Først tok jeg blodprøve 4,7 og siden drakk jeg noe sukkervann. Som jeg syntes smakte som sukkervannet jeg lager noe ganger eller rett og slett sukker med te. Prøvde å lese mens jeg venta. Men linjene hoppa i boka. Fikk også mark kur og sakt i fra til legen om elveblesten. Prøven etter to timer vist 7,0 og da ingen diabets. Lykkelig!! På vei hjem fra jobb kjøpte jeg meg en sjokolade og kuli. Som endte i halsbrann og hodepine..hmm :-/ Fikk tatt første kuren av mark kuren idag (7 tabletter på en gang). Neste kur om 14 dager.
 
Last edited by a moderator:
30.September 2014

Forsatt litt kløing i stompen. Også blusser utslettet litt opp igjen når det er mye sol ute eller når jeg dusjer.Ellers helt grei form :)
 
01. Oktober 2014

Sovet dårlig i natt,tett nese og drømt masse rart særlig mareritt.
Togkaos i morges. Så ble litt utslitt av det. Ellers fin form i dag.
minimal klø noen ganger. Begynt å lure litt på det kansje er hemoride i stede for mark.
Tar i allefall neste markkur. Så er man helt sikker.
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp