Min første..

24.August 2014

Egentlig vært en kjempe flott dag. Litt kvalm og kjent magen.
 
25.August 2014

Ja,da var det bursdag min da. En del kvalme idag og en del sliten.
Sovna vist jeg..hehe da ble det en middagslur! Smerter i bryset...Auuu..
 
Last edited by a moderator:
26.August 2014

Hodepine idag. hatt tett nese igjen de siste nettene. Da ble det
midagslur på sofaen idag også. Slutter på magnesiumen en stund igjen.
For å se om det er den som har gjort meg dårlig. kvalm og trøtt på kvelden.
Engergien er tom igjen. Veldig sulten også og mye utflod. Bytta undertøy flere
ganger nå.
 
Last edited by a moderator:
27.August 2014

Kroppen værker noe enormt. Bare lyst å grine.
 
28.August 2014
DSC_7807.jpg
Krampe i leggen da jeg våknet i morges. Egentlig i vedlig fin form idag. Tror det gjorde sussen å slutte på tablettene. Men føler jeg har gråten i halsen hele tiden.
 
Last edited by a moderator:
29.August 2014

Overaskene fin idag også :) Fikk føle sikkelig på tårene idag. Ble en shoppingtur.
Etter det prøvde vi å gå en tur. Men kroppen svikta helt. Det gjorde bare såå vondt og holdt
faktisk på å sovne der jeg gikk.
 
Last edited by a moderator:
30.August 2014

Føller meg fin idag også. Litt treg i magen. Shoppa smokk m/snor, smekke og kopp med tutt på på
europris i dag :)

-Var på do nå. var blod på papiret når jeg tørka meg og vaska meg :-/ (kl.1743)
Kjent magen en del etterpå. Hjalp med en dusj!

-Forsatt blod når jeg var på do nå. Mer syntes jeg egentlig. sukk!! (kl.1813).

-Var på do nå etter å ha satt sammen babysenga forsatt litt blod (kl.1904).

-Forsatt litt blod på papiret (kl.2023).

-Blør forsatt når jeg tørker meg (kl. 2134).
 
Last edited by a moderator:
31.August 2014

Krampe i leggen da jeg våknet. Pitte lite blod på papiret to ganger i natt. ingen ting i morges :D Har kjent magen lite gran også. sånn rett under navlen.Men nå har jeg fått hodepine i stedet da...sukk...:( brunt på papiret (kl 1316). Kjent litt nederst i ryggen og i mage under navlen inne mellom. Men hode som er værst idag. inntens hodepine enda. Sovet et par timer nå på kvelden.


I morra er det OUL :smiley-bounce016
 
Last edited by a moderator:
01.September 2014
1.JPG

Sov dårlig første del av natta. Mannen min vekket meg to ganger med han satt i senga.
etter klokka tre har jeg egentlig sovet godt. Men våkna en time føre vekke klokka og lys våken.
Ikke lenge til vi reiser på OUL timen nå :) Alt fint det den lille. Ny termin 31.Januar! Og det blir en liten jente. Ny UL i uke 32 for å se morskaka sin posesjon da og få vite om det kansje blir keisersnitt.Hodepine igjen litt føre jeg hoppet i seng.

10524739_10152328292241325_5592007484440284510_n.jpg
Fikk denne av en venninne idag. Samme med den andre dressen jeg hadde kjøpt av hu <3
10580065_10152337461066325_8468359310111991306_n.jpg
Idag kom dressen jeg hadde kjøpt av ei venninne :)
 
Last edited by a moderator:
01.September 2014
Vis vedlegget 75293

Sov dårlig første del av natta. Mannen min vekket meg to ganger med han satt i senga.
etter klokka tre har jeg egentlig sovet godt. Men våkna en time føre vekke klokka og lys våken.
Ikke lenge til vi reiser på OUL timen nå :) Alt fint det den lille. Ny termin 31.Januar! Og det blir en liten jente. Ny UL i uke 32 for å se morskaka sin posesjon da og få vite om det kansje blir keisersnitt.Hodepine igjen litt føre jeg hoppet i seng.

Vis vedlegget 75294
Fikk denne av en venninne idag. Samme med den andre dressen jeg hadde kjøpt av hu <3
Vis vedlegget 75295
Idag kom dressen jeg hadde kjøpt av ei venninne :)

Vis vedlegget 75296
Denne har jeg nå kjøpt av henne :D Spent på den kommer i posten!!! Weee :D
Så fine klær!:)


♡Overgangen feb/mars♡
 
02.September 2014

Litt hodepine inne mellom idag. Krampe under venstre fot da jeg lå ute på plenen.
Migrene på kveld så så en lang lur. Siden la vi oss tidelig ved 22-tiden. Og så
til neste morgen 09.00.
 
Last edited by a moderator:
03.September 2014

Hatt en del hodepine i natt og tett nese. Litt ekel nese og vondt i øra nå. Men ikke tett.
Litt vondt i hodet og venstre øre på kvelden. Sovnet en stund på sofaen. Sikkelig vondt i øret
da jeg våknet.
 
Last edited by a moderator:
04.September 2014

Vondt i hue idag morges også. Smerter i brystet ut på kveldingen.
 
Last edited by a moderator:
05.September 2014

Tung i hue idag morges også og litt ekel i nakken. Hodepine og kvalme i bilen. Holdt på å nesten kaste opp. Mye sparking inne i mange på vei hjemover.
 
Last edited by a moderator:
06.September 2014

Kjente magen i natt de gangene jeg har vært våken. Kjenner den forsatt litt nå rett under navlen.
Kjent veldig godt et eller annet rett under magen helt øverst på underlivet på høyre side idag. Noe vasnkelig for å gå til tider når det strakk sikkelig til. Fikk sikkelig krampe i går i foten. Så ut som hele foten av ut av ledd.
 
Last edited by a moderator:
07.September 2014

Kjente magen og underlivet en del de gangene jeg har vært oppe i natt. Tett nese har jeg også
hatt så tung i hodet nå. Sikkelig vondt i hodet nå etter en tur hos svigers. Brun slimete utflod noen av gangene jeg var på do på papiret.
 
Last edited by a moderator:
08.September 2014

Da var man tilbake på jobb igjen. Hodepine innemellom når det ble litt høyt støy nivå.
også kjent en del til magen og underlivet på høyre side. Brun slimete utflod noen av gangene jeg var på do på papiret. og idag også litt blodig to av gangene. Sovnet ved 19-tiden i kveld.
 
Last edited by a moderator:
09.September 2014

Første del av dagen var det magen og underlivet jeg kjente mest til. Men etter dette har hodet vært værst. Heldigvis
slapp det på veien hjemover fra jobb. En gang slim med litt blod i på papiret idag bare.
 
10.September 2014

Vondt i magen under navlen meste av dagen. Brun og noen ganger litt bloding slitmete utflod idag også noen
av gangene jeg har vært på do. Ingen hodepine da :D
 
DSC_7875.jpg
11.September 2014


Idag har slimet gått mere over til gult. Var en tur hos legen. Var blod i urinprøven. Ble sendt vidre
til sykhuset. Fant blod med utralyd undersøkelsene. Men ikke noe farlig. Så jeg kunne nok blød litt til.Morskaka hadde lagt seg mere riktig. også ville hun jeg skulle sjekke meg for urinveisinfeksjon. blødningen idag trodde hun kom fra livmoren og ikke morskaka som de tidligere gangene. ble litt shopping på HM på veien hjem.
 
Back
Topp