Min første..

18.Juli 2014

En del vondt i magen da jeg la meg ned igjen etter do i natt. ellers helt greit idag.
Litt magekramper i sta da vi kjørte beste venninna mi til toget. Både hard og løs mage idag.
Litt trøtt på kveldingen igjen.
 
Last edited by a moderator:
19. Juli 2014
:wav *Magiske tolv* :wav

Når jeg våknet idag hadde jeg litt hodepine. Siden jeg var helt tett i nesa. Litt kvalm og rar i hue
når vi var ute å badet også.
 
20.Juli 2014

Litt strekninger i underlivet i morges. Sovet middag. Litt dårlig magen nå etter en yougurth.
.DSC_2765.jpg
 
Last edited by a moderator:
Mandag 21.Juli 2014

Ikke noe spesielt idag. Bare utrolig varmt så orker lite.
 
Tirsdag 22.Juli 2014

Følte meg helt fin i bilen nedover til Kristiansand. Begynte å blr kvalm å uvel da vi gikk mot å spise i byen.Men hjalp med mat heldigvis. Kjente det litt i magen da vi badet i badeland. og fikk krampe i leggen.
 
Last edited by a moderator:
Onsdag 23.Juli 2014

Vært en fin dag i dyreparken. Følte meg litt uvel da vi ble stående lenge hos ulvene. Men ellers helt supert. Var der i 7timer. bilturen hjem gikk også helt fint.
 
24.Juli 2014
krampe i leggen i natt...sikkelig også..
Ingen ting idag heler....deilig :)
Varmt er det...phuuuuu..orket lite middag..
 
Last edited by a moderator:
25.Juli 2014

Kjenner det sitter igjen litt av krampen i leggen. Kjenner jeg vil få en sikkelig om jeg beveger meg feil.ellers ingen ting idag heler. Skal snart begynne å pakke. Skal bort på kunkuranse i to dager og bo over hos en venninne i morra med en annen venninne. blir såååå kos :D ser ikke ut som det blir noe tur. så ganske så deppa og nedfor.
 
Last edited by a moderator:
26. Juli 2014

Helt grei gjennom dagen. litt uvel da jeg var borte på butikk å fikk meg litt mat.
Men kastet opp halv veis på biltur ditt vi sklle overnatte. Orket ikke så mye kveldmat.
 
27. Juli 2014

Migrene hele dagen, også en del vondt i venstre øre. Sov en god del.
også en del kvalm.
 
28.Juli 2008

Helt grei form. Litt varmt inne på jobben men. Hadde vel ikke fått i gang klima annlegge sikkelig etter ferien.
Dagen gikk over al forventning :D
 
29.Juli 2014

Sliter forsatt med tett nese. Men bare på natta.
Når det var igjen 20 min på jobben begynte jeg å kjenne magen idag.
Kjenner den mer og mer. håper det gir seg når jeg får kommet meg hjem
med toget.
 
30.Juli 2014

Vondt i magen og kvalm. Så spent på hvordan dagen vil bli. Skal på stranda på jobben. Så
håper det ikke blir alt for varmt.

Kjent magen litt inne mellom idag. Men nå som jeg er ferdig på jobb hele tiden. Følles ut som en haug med maur som krøller inni der. også litt vond nederst i ryggen.

Fått Oul time 01.september kl 10.00

DSC_2838.jpg
 
Last edited by a moderator:
31.Juli 2014

Kjenner forsatt magen idag. Håpe det er sånn som de andre gangene. At deg gir seg etter noen dager.

Magen er forsatt ikke noe særlig. Vært en del kvalm også. Ble dårlig på toget hjem.
Sovet på sofaen med en gang jeg kom hjem.
 
Last edited by a moderator:
01.August 2014

Forsatt smerter i magen (strekninger). Vondt i halsen og litt i hodet
på vei hjem fra jobben.
 
Last edited by a moderator:
02.August 2014

Sovnet tidelig i går også. Sovet i 11 1/2 time i natt. Våknet med store smerter
i venstre øret og i bakhodet i området bak øret. Hatt en knall dag i stallen. Har til å med rid :D
Vondt i hodet på kvelden og sliter med den tett neseborret (Venstre).
 
Last edited by a moderator:
03.August 2014

Kjenner øret litt idag også. Håpe det gir seg. Ellers får jeg nevne det når jeg skal til
kontroll hos ØNH legen med nesa neste uke. Litt mild hodepine midt på dagen. Forsatt tung
å ekel i hodet. Sov en stund i sta.
 
Last edited by a moderator:
04.August 2014

Forsatt hodepine da jeg våkna. Hadde det en bit utover dagen. litt svimmel også.
Kjent en del til magen også igjen. kvalm på siste del av toget hjem og litt hodepine
etter butikken. Nå kommer det og går litt så tung i hue følelse.
 
05.August 2014

Vært opp minst 10 ganger i natt. Ingen hodepine da jeg våkna heldigvis.
Migrene utover dagen og brakk med føre lunsj tider. Bedre etterpå. Men
forsatt tung i hodet og sliten. Gikk å la meg med en gang jeg kom hjem.
Sovet siden jeg kom hjem. Forsatt trøtt :(
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp