Min første..

05.August 2014

Vært opp minst 10 ganger i natt. Ingen hodepine da jeg våkna heldigvis.
Migrene utover dagen og brakk med føre lunsj tider. Bedre etterpå. Men
forsatt tung i hodet og sliten.
 
06.August 2014

Sikkelig migre de gangene jeg var oppe i natt. Våknet halv ti.
Men sovna på sofaen igjen til litt ove tolv. sliten og forsatt litt
tung i hue.Ble hjemme fra jobben idag.
 
Last edited by a moderator:
DSC_7734.jpg
07.August 2014

Grei i hodet i dag. Men vært en del svimmel. ellers fått tilbake engergien. full party inn i magen
plutselig. føller meg litt små kvalm..hehe..men moro med så mye liv da :)
 
Last edited by a moderator:
08.August 2014

Kjent mangen en del. Vært en del svimmel. Var tidelig trøtt og gikk i seng ved 21-tiden.
 
09.August 2014

Sliten med tett nese i natt. Våknet med hodepine. Slapp ette en stund.
Kom tilbake sammen med kvalme da vi var på vei hjem fra shopping.
Slapp ganske fort etter vi kom hjem.
 
10.August 2014

Litt doven i armen og litt rart syn på venstre side da jeg våknet. Kjent en del strekninger i underlivet
særlig når jeg er på do.
 
12.August 2014
Sliten og trøtt idag. Hodepinene kommer innom i blandt. En del svimmel også.
Var hos neselegen i dag tidelig.Kontroll igjen om 2 mnd og hevisning sendt til
operasjon av neseveggen på Louisenberg i Oslo. Kasta opp da meg skulle tørke
en av ungen på jobben. Migrene og svimmel på vei hjem. togkaos også selvfølgelig. slapp
da jeg kom inn døra hjemme. Men nå kjenner jeg hodet begynner igjen.
 
Last edited by a moderator:
Fine magebilder! :)
 
13.August 2014

Hatt hodepine de gangen jeg har vært oppe i natt. Heldigvis ingen da jeg våknet i morges.
Var kvalm og hadde vondt i magen på vei til jobben. Men ga seg heldigvis da jeg kom inn
på jobben. Mått hjelpe til på små barn idag. Utrolig koselig :) Nååå gleder jeg meg til smotisen kommer.
 
14.August 2014

Idag hadde vi plandag på jobben. Har gått egenlig fint med formen. Litt vonde stoller å sitte på.
Følte meg trøtt og rar på bussen. Og en del trøtt og kvlam siste del av togturen. Var nummen og rar
i armen da jeg gikk av toget. Vært en del det på morgen i det siste. Kjente en del magen på veien hjem
fra toget.
DSC_7734.jpg
 
15.August 2014

Idag har jeg slitt mye med vondt i magen, nederst i ryggen,kvalme og svimmelhet.
Ble hjemme fra plan dag idag. Orket ikke sitte enda en dag på en hard stoll i 8timer..
 
16.August 2014

Idag var jeg litt små trøtt etter jeg hadde våkna og slapp. Ellers vært greit.
Vært på slektstreff. Fikk en sikkelig diare runde etter desserten. men siden helt
fin igjen.
 
17.August 2014

Da ble det 11 timer søvn i natt. Vært en liten tur i bursdag. trøtt på vei hjem.
Ligget på sofaen å små sovet litt når vi kom hjem. Litt små vondt i ryggen.
 
Last edited by a moderator:
18.August 2014

Litt hodepine i løpet av dagen. Svimmelheten har også vært innom et par turer.
trøtt og sliten på vei hjemover.
 
19.August 2014

Migrene i natt. idag har jeg vært på jordmor time. Var litt hvite blodlegemer i urinen. Men det mente hu skyldes utflod. Fikk høre hjertelyd 148 og 155 slag. Skal bestille diabets test til fredag hos fastlegen. Vi snakket en del om kosthold. Og jeg fikk magnesium mot kramper i leggen om natta. Hentet sprøyter og kjøpte magnesiumen på apotektet å slang da med meg et Sea band armbånd. Syntes faktisk det hjalp. Kjente magen litt dag jeg sykla hjem fra toget. Akuratt nå har jeg sikkelig smerter i brystet.
 
20.August 2014

Tett nese igjen i natt. Veldig tørr i munnen. En del vondt i magen da jeg syklet til jobben.
og kjent magen bitte litt idag. Trøtt og sliten idag.
 
Last edited by a moderator:
21.August 2014

Sliten idag også. Kjente magen godt den siste stunden på jobb. Utslitt og
trøtt på toget. Migrene på kvelden..
 
Last edited by a moderator:
22.August 2014

0 % engeri i dag også. Helt slapp og ekel i hele kroppen. Svimmel og ikke til sted
på jobb. Var å fikk prøve svarene i hos legen. Alle var helt fine. Ble sykemeldt i 14 dager.
Kvalm og migrene. Sovet middag etter jeg kom hjem. Bedre nå heldigvis. Men forsatt ekel
i kroppen. I morra står famile bursdag for tur. Har bursdag til mandag. håper bare formen
holder seg.
 
23.August 2014

DSC_7787.jpg
Kvalm etter å ha gjort rent burene hos kaninene. Nå venter jeg på foreldrene. Så skal
jeg å mamma bake kake til bursdagen min etterpå. Kjenner magen en del her jeg sitter nå.
Kjent magen en god del. Sliten når gjesten dro.
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp