Min første..

02.Oktober 2014

Tungt å sykle idag. Sikkelig kvalm,svimmel og rar i kroppen midt på dagen og kalde fingre. Måtte gå hjem fra jobb. Fått sovet litt. Men føler meg forsatt litt pjusk.
 
Last edited by a moderator:
03.oktober 2014

Forsatt sikkelig ekel kvalm, rar i kroppen og idag også litt tung i hue. Mye liv idag
 
Last edited by a moderator:
04.Oktober 2014

Idag har jeg vært sammen med mannen min i 5år og vi har 1års bryllups dag :Heartred
fin form idag.
 
Last edited by a moderator:
05.Oktober 2014

En god del tissatreng og en del kløe.
 
06.September 2014

Sovet utrolig dårlig i natt. Vært opp minst hver halv time. Litt små tett i nesa også.
Dårlig i magen. Kvalm på toget til jobben. Ga seg etter en liten stund på jobb. Utrolig
trøtt på vei hjemover. Begynnner å kjenne kvalmen igjen å.
 
Last edited by a moderator:
07.September 2014

Tett nese i natt også. Men sov bedre. Begynte å blitt trøtt og sliten på slutt av arbeidsdagen i går og
var møte etterpå. La meg tidelig med vondt i hue.
 
08.September 2014

Migrene da jeg våkna. Klarte ikke å sovne igjen etter siste gang på do i natt. Gjorde så fryktelig vondt. Gråt da mamma kom inn å vekka meg. Hjalp med litt frokost og parasett. Men ble dårlig på bussen. Kvalm, vondt i kroppen og hue begynte å værke igjen. Tok toget hjem. Kastet opp på toget. Sovna når jeg kom hjem. Forsatt slitten og tung i hue.
 
09.Oktober 2014

Sovet dårlig og rar i nesa. Sliten og vondt hele kroppen. Vært ofte på do. En del kvalm også.
 
10.Oktober 2014

Tett nese i natt og krampe i leggen. Sliten og vond kropp i dag også. Litt hodepine siste timen på jobb. Sovnet tidelig.
 
Last edited by a moderator:
11.Oktober 2014

Sikkelig tett i nesa i natt og vondt i hode/nakken. Hodepine etter en tur hos svigers. Men ga seg heldigvis jeg tok med ene kaninen å hadde en photoshot i høstfargene. Vært å shoppa inn til barne rommet idag også. Mye liv og spark på kvelden.
 
Last edited by a moderator:
12.Oktober 2014

Små vondt i underlivet og tissatreng etter en dag ute i regnet.
 
13.Oktober 2014

Sikkelig krampe i leggen i natt. Trodde nesten beinet var brukket eller forstuet.
Vondt i hele kroppen idag også på vei til toget. Kort dag på jobb idag føre jordmor time senere.
Sukker i urinen idag også og høyt blodtrykk. Vondt i underlivet,ryggen og venstre leggen på kvelden. Kjenner en del liv <3 Tok andre mark kuren idag. Så da er jeg ferdig.
 
Last edited by a moderator:
14.Oktober 2014

Sovet dårlig opp nesten hver halv time/time i hele natt. Drømte masse også.
Svimmel på toget til jobb. Vondt i ryggen og presser i underlivet. Kjent en del liv.
 
Last edited by a moderator:
15.Oktober 2014

Vondt i ryggen og presser i underlivet idag også. Sovet dårlig i natt også.
Føler meg veldig sliten og vondt i kroppen. Kjent masse liv.
 
Last edited by a moderator:
16.Oktober 2014

Sliten og kvalm. Ble veldig mye på jobb idag. Litt migrene etter jobb.
Ga seg heldigvis fort. Veldig trøtt utover kvelden. kjent liv.
 
Last edited by a moderator:
17.Oktober 2014

Tett nese og krampe i leggen i natt.Tok ut ferie dag idag. Ble litt shopping med mamma ny jakke,vintersko og mammaklær.Vondt i kroppen,sliten og trøtt. Krampe i hånd på kvelden.
Kjenner mye liv og små vondt i magen. Masse liv idag også!
 
Last edited by a moderator:
18.Oktober 2014

Tett nese i natt og vært oppe flere ganger. Litt vondt i ryggen idag og bitte litt trøtt.
Løper på do hele tiden. En del vondt i ryggen og underlivet ved bevegelse. Mye liv
i magen idag. Sikkelig vondt i ryggen nå. Sliten og lyst å gråte....kald på nesa. strek i hånda
igjen.
 
Last edited by a moderator:
19.Oktober 2014

Vondt,kvalm og trøtt da jeg dro for å møte ei venninne.
Tissatreng hver gang jeg reiste meg opp fra sette vi satt på.
 
20.Oktober 2014

Vondt i underlivet+ryggen og kvalm. Fikk time hos legen. Min var borte. Men kom til en hygglig
annen lege. Fikk sykemelding for bekkenløsning frem til 3 nov. Og skulle få utredning av migrenen min. Fikk nye time hos legen min også samme dag som sykemeldinga går ut. Mye liv idag også.
 
Last edited by a moderator:
21.Oktober 2014

Sovet utrolig godt i natt. Selv om jeg har vært våken et par ganger.
Dårlig blod omløp i venstre arm og bein kjente jeg. Ellers ikke så vondt
ellers idag enda. Også drømte jeg noe veldig igjen i natt. Ryggen værst
på dagen. Nå på kvelden både ryggen og underlivet. Litt gråten i halsen igjen..
Masse liv idag også :)
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp