Min første..

26.November 2014

Kjempe vondt i lårtet i natt, bitte litt tett nese og vondt i magen. Kjenner låret litt nå som jeg har våknet også. Kjempe trøtt og sliten. Selv om jeg sov til kvart over ti idag.
 
Last edited by a moderator:
27.November 2014

Ikke så vondt i låret i natt og tett nese + drømt. Sliten og trøtt følelse idag også. Vært sikkelig godtesjuk idag. Sova et time på sofaen føre gubben kom hjem.
 
Last edited by a moderator:
28.November 2014

Sikkelig lei smertene i låret. Ryggen har blitt ganske ille også. Litt tett i nesa også. Men ikke ireterne. Sovet godt i natt våknet kun halv tre og når gubben sto i dag også. Da har jeg vært hos Fysio time. Først sjekke hu forskjellige bevegelser når jeg sto og siden når jeg lå på benken. lekse var å prøve å gå normalt og bygge opp med putter bak rygg,mellom bein osv. om natten. Vondt i ryggen på veien nedover og lysken på vei hjem. Ble noen timer søvn på sofaen idag også. Smerter i brystet mellom puppene på kvelden. Vært på do med løs mage tre ganger i dag.
 
Last edited by a moderator:
29.November 2014

Ikke noe særlig vondt i låret i natt. Føler meg mer oppegående idag også. Litt gulping. Litt flimer på venstre øyet og kvalme. Ble en lur på sofaen idag også.
 

Vedlegg

  • 799.jpg
    799.jpg
    140,8 KB · Visninger: 18
Last edited by a moderator:
30.November 2014

Ikke kjent noe til låret i natt heler. Litt tett i nesa bare. Litt vondt midt i ryggen, men minimalt.
Fått normal avføring også. Ikke hard som den har vært en stund.
 
01.Desember 2014

Ikke kjent noe særlig til låret i natt heler. Tett nese og drømt masse.
 
Ekel i nesa, tung pustet og vondt i underlivet da jeg gikk til toget i morges. Løs i magen føre jeg gikk
og da jeg kom frem på stasjon. Ellers bare vært sliten og trøtt idag. Ny fisio time. Hu fant to punkter som var noe Jææææævlig vondt. Ny time neste tirsdag. En del vondt der hu har massert nå.
 
02.Desember 2014

Ekel i nesa, tung pustet og vondt i underlivet da jeg gikk til toget i morges. Løs i magen føre jeg gikk
og da jeg kom frem på stasjon. Ellers bare vært sliten og trøtt idag. Ny fisio time. Hu fant to punkter som var noe Jææææævlig vondt. Ny time neste tirsdag. En del vondt der hu har massert nå. Vondt å bevege seg på kvelden. Litt vondt i hodet og små kvalm rett føre legge tid. Men forsvant fort.
 
Last edited by a moderator:
03.Desember 2014

Sovet dårlig. Oppe flere ganger i natt. Vondt i rygg/lår igjen. Veldig tett i nesa i morges. ikke noe i natt. Kjent en del til ryggen og låret på dagen også. Tung i hodet på kvelden.
 
Last edited by a moderator:
04.Desember 2014

Sovet kjempe dårlig i natt. Våken hver time og noen ganger også halv time. Sov godt etter gubben dro 07.30-09.30. En del vondt i låret og ryggen. Tett i nesa da jeg våknet. små kvalm og svimmel da jeg ventet på UL. Litt tung i hodet og trøtt. Små kvalm og vondt i magen. Fine målinger og alt ok på UL. Blir vanlig fødsel. hu veide 1800g :) Hodepine på kvelden.
 
Last edited by a moderator:
05.Desember 2014

Sovet merkelig i natt også. Våknet ved 00.00 tiden å lå lenge våken føre jeg klarte å sove igjen.
Etter det sov jeg ganske normalt. Tett i nesa og vondt i låret/ryggen akuratt da jeg skal reise meg ut
av senga. Nå føler jeg meg trøtt og sliten 14.30. Vondt i brystet mellom puppene litt ute på kvelden.
 
Last edited by a moderator:
06.Desember 2014

Sovet merkelig i natt også. Oppe flere gang og bare ligget våken å sett i taket forde jeg ikke er trøtt. Kvalm og en del mangesmerter på vei til shopping. Press i underlivet på slutten av shoppingen og gangvansker. Trøtt,sliten og hodepine på vei hjem.Ble en liten kveldslur på sofaen. Kastet opp etter jeg hadde spist pizza da jeg våknet opp.
 
Last edited by a moderator:
07.Desember 2014

Sovet godt i natt :D Vondt i ryggen da jeg reiste meg å gikk på do. Vondt i magen og kvalm da
jeg sto opp.
 
08.Desember 2014

Sovet godt, oppe flere ganger en i går natt. Små dårlig i magen på morgen.
Veldig vondt i underlivet og gangvansker ut på dagen. ble 30 min på sofaen.
Trøtt og sliten på kvelden.
 
Last edited by a moderator:
09.Desember 2014

Sovet greit. Men våken hver time i natt. Litt vondt i ryggen.
Trøtt,sliten og små uvel da jeg våknet. Koselig time hos jordmor idag. Hadde med seg en
stundent. Alt i supreste orden med lille snupp :Heartpink 150 i hjerteslag! Tok sånn blodprøve i fingern
og blodtrykk. Alt kjempe fint!! Nå skal jeg snart på fysio time. Kjempe trøtt en time føre jeg skulle gå. Så ble en lur på sofaen. Fikk bekkenbelte og noen øvelser idag. Vondt i underlivet. gulpa en del.
 
Last edited by a moderator:
10.Desember 2014

Sikkelig tett i nesa i natt og drømt masse. Litt vondt i hodet da jeg våknet. Følte meg uvel og hadde ikke noe særlig lyst å stå opp. Føler meg kvalm. slapp,trøtt og engeriløs bare lyst å gråte på ettermiddagen. gulper...æsj..
 
Last edited by a moderator:
1212.jpg
11.Desember 2014

Masse drømming i natt og mareritt. En god del ganger våken i natt. Følte meg uvel da jeg våknet
i morges også. Små kvalm og uggen. Sovet en lang lur på sofaen. Føler meg engergiløs og rar i kroppen. Krampe i leggen på kvelden.
 
Last edited by a moderator:
12.Desember 2014

Drømt og tett i nesa i natt også. Kvalm i morges også. Gikk greit å gå nedover til fysio. På veien hjem først press og vondt i underlivet. Siden magesmerter og siden gikk det over til sikkelig vondt i ryggen. i tilegg til kvalmen.
 
13.Desember 2014

I natt sov jeg helt til halv seks føre jeg var oppe første gangen. Men etter det var jeg oppe et par ganger på morgen kvisten. Litt kvalm akkuratt da jeg sto opp. Trøtt og sliten på kvelden. Krampe i leggen. Ble en lur på sofaen. Våknet med vondt i magen.

Pakket litt i sykehus baggen også:
- 4 sparkedresser (2 bomull,1 velour og 1 fleece til hjemmereise)
- 1 tynn lue
- 1 par votter til hjemreise ved behov
- Dress til hjemmereise vis fleece blir for tynt
- Dun tøffler til hjemmereise
- 3 par sokker
- 1 bamse
- Ammeinnlegg
- 6 par truser til meg
- 3 par sokker til meg
- Fleeceteppe til oppholdet og hjemreise
- Smokk og smokkesnor
-Bok

også begynte jeg å legge litt i toalettvæska det jeg hadde:
- Tannbørste
- Shampo
- Såpe til dusj
- Lepomade
- Alovera krem

Skal pakkes:
-Helsekort for gravide
-Mobil lader
-Bekvemmeklær
-Morgenkåpe
-Nattøy
-Bilstoll til hjemreise
-Sovepose til hjemreise

Må kjøpe:
-Amme bh
-Nøtter
-Kjeks
-Tannkrem
-Balsam
-Tykke bind med vinger
 
Last edited by a moderator:
14.Desember 2014

Veldig vondt i låret de gangene jeg har vært oppe på do i natt. Drømt masse i natt.
Små vondt i magen da jeg våknet. Halsbrann på kvelden.
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp