Min første..

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
04.Januar 2015

Sovet en någenlunde normal natt, Yeah!!! Våknet første gang halv tre, så syv og så kvart på åtte (våknet av Mareritt) og sov siden til halv ti. Stort press i underlivet i natt.

05.Januar 2015

Sovet kjempe dårlig i natt. Våken hele tiden og helt umulig å sove igjen. Krampe i leggen på morgenkvisten.

06.Januar 2015

Sovet dårlig i natt også. Sov bedre mot morgenkvisten. Smerter i låret og mage smertene var tilbake. Armen min sovda jeg våknet og kjente beinet/låret veldig godt. Kvalm etter en dusj. Ble en lur på sofaen føre gubben kom hjem. Forsatt trøtt etter middagen..Zzz..

Last edited by a moderator:
07.Januar 2015

Sukk nå begynner jeg å bli lei av å våkne hver time hele natta. Får trim da med å hoppe ut og inn av senga på do. Vondt i magen i natt. Kvalm da jeg våknet. Snart på vei til kontroll hos fastlegen. Fin kontroll idag. Ikke noe høyt blodtrykk. Resten av kontrollen blir hos jordmor. Gulpet fært på kvelden.

TIRIL.jpg
08.Januar 2015

Dårlig nattesøvn i natt også. Men prøvde å bli liggene noe av gangene jeg våkna og snu meg å sove vidre.Så var vel abare 3-4 ganger jeg var oppe av senga. Vondt i magen i natt. En del kvalm da jeg sto opp. Ble liggene i senga en stund føre jeg sto opp. Følte meg ikke særlig i form. Press i underlivet etter en gåtur til butikken. Litt magevondt nå når jeg sitter i sofakrokken. Sliten og trøtt.

09.Januar 2015

Endelig en natt med grei søvn syntes jeg. Vondt i magen i natt også og i morges. Sovet en lur på sofaen midt på dagen. Kvalm,trøtt og sliten på kvelden så ble en lur i senga gitt på et kaldt soverom. Kvalm og uvel utover kvelden. Ble tidelig senga i kveld.

10.Januar 2014

Første dag av permesjonen idag. Kvalm og en del svimmel. Sovet helt greit i natt også.
Kvalm og svimmel på kvelden.

11.Januar 2015

Sovet en god natt. Kvalm da jeg våknet. Og mangen bromler. Så får vel fine meg litt mat. Mensenmurring midt på dagen. Svimmel etter litt små rydding. Ble en lur på sofaen gitt. Kvalm og uvel helt energiløs på kvelden.

12.Januar 2015

Våken mer igjen i natt. Små kvalm nå jeg våknet. Time hos jordmor etterpå kl.12.00. Vanskelig
å finne beina på frøkna. Noe vi ikke klarte. Time for samtale og omvisning på sykehuset på onsdag. Svimmel i butikken på vei hjemover. Sikkelig kvalm igjen. Trøtt og uvel på kvelden. Kjennes ut som hu vil presse seg ut av magen. Tungpustet i 10-15min når jeg la meg.

Små Enkle Spark:
kl.13.30 Venstre pupp
kl.13.40 Venstre mellom Pupp og Navel
kl.13.50 Midt på Navlen
kl.17.20 Midt på Navlen
kl.17.40 Høyre pupp
kl.18.00 Venstre side mage
kl.18.05 Venstre Pupp
kl.18.10 Midt på Navlen
kl.20.30-22.30 I området rundt Navel og venstre side mage

Kraftig og Flere Spark:
kl.18.30 Venstre side mage
kl.19.30 Vestre og høyre side mage
kl.19.40 Høyre side mage
kl.19.45 Venstre side mage
kl.19.50 Venstre og høyre side mage
kl.20.00 Høyre side mage
kl.20.05 Venstre og høyre side mage

13.Januar 2014

Hatt en natt med kjempe dårlig søvn igjen. Vondt i låret da jeg våknet. Kvalmen begynner å sigge på igjen. Ble en halv times lur i senga rett føre gubben kom hjem. Slapp og energiløs i dag kjenner jeg. Løs i magen på kvelden. Føles trangt inne i magen i kveld også. Litt tungpustet.

Små Enkle Spark:
18.40 Venstre pupp
19.00 Høyre siden nesten bak på ryggen

Kraftig og Flere Spark:
05.30 Venstre side mage
09.45 Venstre side mage
09.50 Venstre pupp
11.25 Midt på navel og venstre pupp
11.30 Venstre pupp
11.35 Midt mellom rett ovenfor navlen og mellom puppene samtidig
11.50 Venstre pupp
11.55 Underlivet midt på
13.10 Venstre side mage og høyre side mage samtidig
13.15 Venstre side mage
13.20 Venstre side mage og høyre side nesten bak på ryggen samtidig
13.40 Venste pupp og høyre side nesten bak på ryggen samtidig
14.10 Venstre side midt mellom navlen og pupp
15.20 Diverse steder mage
17.44 Midt på navel
18.25 Litt under midt mellom puppene
20.05 Venstre side mage
20.30-22.30 Midt på navel,høyre side mage og høyre pupp

14.Januar 2015

Oppe en god del ganger i natt også. Men ikke like mye som i går natt. Vanskelig å sovne i går kveld. Veldig vondt i magen rundt klokka fem. Høyere opp en de gangene før. Armen sov da jeg våknet. Da har jeg vært på samtale på sykehuset. Fikk innføring i fødesel time for time og smertlindringer man kunne få. Også fikk jeg en liten omvisning. Pressing/smerter midt mellom navlen og begge puppene. Gråten i halsen en time føre leggetid. Vil ikke gubben skal dra i morra..snufs..

15.Januar 2015

Ikke våken så mye i natt. Drømt en hel del. Som jeg ikke husker noe av. Kjenner magen en del. Litt små deppa siden gubben har dratt.

16.Januar 2015

Oppe et par ganger. Drømt masse. Kynnere nederst under navlen. Vondt å ligge.
En del kynnere,trøtt og uvel. Presser veldig på blæra. Ble en lur i nye sacco sekken idag.

17.Januar 2015

Oppe to,tre og syv i natt. Drømt masse i natt også. Kynnere,mensensmerter rygg og press i underlivet når jeg reiser meg. Sparker fært gjør hu også. Duppet av en liten lur i saccosekken.

18.Januar 2015
To-tre ganger oppe i natt. Drømt noe. Kynnere og mensensmerter i ryggen forsatt. og hu sparker fært. Utrolig trøtt og sliten av ingen ting. Kom en god del slimpropp når jeg var på do på kvelden. Ble en liten lur i saccosekken i dag å.

19.Januar 2015

Vanskelig å sovne i går kveld. Masse våken i natt. En del små kynnere siste gang jeg var opp og i morges. Og hu sparker godt. Kjempe fin kontroll idag :) Trøtt og energiløs.Ble en lang lur på sofaen i kveld. Kjenner tårene kommer nærmere og nærmere.

20.Januar 2015

Sovet kjempe godt selv om jeg var oppe et par ganger. Vondt i underlivet,lårene og ryggen i natt. Vanskelig å komme seg opp av senga. Mensaktig kynnere på morgen. God del sparking utover hele dagen. Hatt noen magekramper. lyst å gråte når jeg blir oversliten.

21.Januar 2015

Kjempe trøtt og sovet kjempe godt i natt. Gubben vekka meg å klagde på jeg snorka sikkelig :p
Vondt i låret. Vanskelig å komme seg ut av senga. Sterke kynnere akkuratt da jeg hadde stått opp. Veldig sparking rundt når vi spiste middag. Føler tårene har lyst å presse seg på i kveld.

22.Januar 2015

Sovnet momentant i går kveld også. Utrolig vondt i låret siste gang jeg var opp på do føre vi sovna fra tven. Akkuratt som hele bekkene/låret låste seg når jeg reiste meg fra senga. Kjent litt lår og mage de gangene jeg har vært oppe i natt. Sov en halv time på sofaen føre gubben kom hjem.

23.Januar 2015

Var oppe både 00.00 og 01.00. siste gangen forde jeg hadde mareritt. Så sov jeg til 05.00.
Sto opp 07.30. Tenkte det er greit. Når man ikke er trøtt. Også slipper man kansje at man blir trøtt
akkuratt føre gubben kommer hjem. At evetuelt middagsluren blir tidligere vis det er behov for det.
Drømte om Tiril i natt :Heartpink En del vondt i magen når jeg var oppe i natt. Ellers ingen ting. Litt vondt i magen inne mellom på dagtid også. Ellers veldig lite om dagen. Er vel stille føre stormen. Tenker jeg!! Eller litt sånn følelsen av å ha lyst å gråte igjen. Mageknipe og uvel på kvelden.

Back
Topp