Migica og Dilbert lager baby!

Gratulerer med 5 uker og over kjemisk-grensa

I dag fikk jeg også 2-3 på cb digital så da er det iallefall stigning! Prøver å slå meg til ro med det nå.
20180829_141837.jpg

Så bra

6+1
Jøsses.... en skulle ikke tro det gikk an å bli så pingle når det gjelder å bestille timer.. tror jeg har fått skikkelig gravideskrekken jeg.. Men nå er det gjort!
Jeg har bestilt time til tidlig ul (som jeg også kan bruke om jeg begynner å blø før å se om alt kommer ut). Den ble den 13/9 og da er jeg 7+1. Nok til å se om det er liv. Er ikke ute etter en omvisning annet enn det, så da gjør det ikke noe om det er tidlig.
Legetime til første svangerskapskontroll er og bestillt! Den til 20/9 Da de tok inn fra 8-12 uker på første kontroll. De følger iallefall med på nye retningslinjer. Timene er bevisst bestilt slik fordi jeg da evt kan bruke legetimen til veien videre om jeg har abortert innen da...
Når jeg tenker meg om bør jeg vel også henvises til en psykolog for noen timer slik at jeg får rettet opp igjen det skrullete hodet mitt. .. dette skal gå bra, sant???
Uansett, første terskel beseiret!

6+2 og ettersom jeg blir sliten, noe jeg er hele tiden så kjenner jeg på tanken om at jeg ikke er gravid likevel. Har lite symptomer foreløpig. Litt murringer inniblant og litt ømme bryster. Og detre med å være sliten og trøtt hele tiden da. Kjent såvidt på kvalme men dette har blitt mer eller mindre borte igjen . Bestilte jo time til tul og første svangerskapskontroll i går og kjenner på følelsen av å ha jinxet noe. Er litt lei meg kjenner jeg. Redd for å aldri komme i mål.. Jeg vet det er dustete siden jeg iallefall blir gravid av meg selv. Er mange som ikke greier det og.. Men tankene er ikke til å stoppe desverre. Heldigvis er det under en uke til tul, da får jeg iallefall bekreftet liv eller ikke..

6+4 og gleden skulle jo selvsagt ikke vare... spotter nå.. spotting har aldri endt bra i mine tidligere svangerskap. Så dette er nok starten på nok en SA... Jeg blir så leeeeiiiii!!!! :(

6+4 og gleden skulle jo selvsagt ikke vare... spotter nå.. spotting har aldri endt bra i mine tidligere svangerskap. Så dette er nok starten på nok en SA... Jeg blir så leeeeiiiii!!!! :(

Neeeei :( Søren heller! Håper det bare er en uskyldig blødning.

Ikke spottet mer foreløpig men har jo ligget rolig. Kjenner på menssmerter som jeg regner med blir sterkere utover dagen. Reiser på jobb for å se om jeg kan få fortgang i sakene..

Ikke spottet mer foreløpig men har jo ligget rolig. Kjenner på menssmerter som jeg regner med blir sterkere utover dagen. Reiser på jobb for å se om jeg kan få fortgang i sakene..
Huff!! Håper virkelig det bare er litt uskyldig spotting!!

Ikke vært mer blod foreløpig men kjenner at jeg er ikkepositiv. Kjenner det strammer nedi der. Orker ikke begynne å håpe igjen for så å finne ut at det ikke går.. får bare se det an til torsdag. Da er det ultralyd uansett. Så da får jeg jo endelig svar.

Jeg håper så inderlig at dette går bra for deg. Selv om spotting tidligere har endt i SA/MA for deg, er det ikke ensbetydende med at spotting er et dårlig tegn - det kan hende du er en som spotter ved svangerskap, uansett om det går bra eller dårlig.

Håper du får gode nyheter på torsdag!

Jeg håper så inderlig at dette går bra for deg. Selv om spotting tidligere har endt i SA/MA for deg, er det ikke ensbetydende med at spotting er et dårlig tegn - det kan hende du er en som spotter ved svangerskap, uansett om det går bra eller dårlig.

Håper du får gode nyheter på torsdag!
Takk for håping :happy: ikke skjedd noe mer hverken fra eller til. Bare tidvis utrolig støl der nede. Støl så det gjør vondt. Og stikker skikkelig. Litt likt følelsen ved sist ma synes jeg. Og det er selvsagt skremmende. Men får jo snart svar nå. Så slipper jeg å gå å lure. :)

Da har jeg vært på ultralyd! Hjertet slår! Og mor har senket skuldrene ti hakk. Gyn kikket på forhistorien min og husket meg fra forrige svangerskap. Han ble mildt sagt oppgitt over elendig oppfølging av det offentlige. Han sa også noe som overrasker meg, han spurte om jeg hadde fått cytotec og om min opplevelse av dette og hvordan helsevesenet tok meg i mot. Han fortalte nemlig at tilbakemeldingene han hadde fått av oss som hadde prøvd cytotec stemte overhodet ikke overens med rapportene sykehusene avla om opplevelsen . Noen pynter visst på sannheten et sted..

Nå, tilbake til nurket som han sa. Han målte ikke lengden men sa den tilsvarte 6-7 uker ca. Noe som stemmer bra med min regning. Han bekreftet kun hjerteaktivitet og at plommesekken var der. Så henviste han meg til kvinneklinikken på Lillehammer. Jeg har ett høyrisikosvangerskap pga høy bmi. De på Lillehammer startet meg opp på albyl-e over telefonen. Ble sent på labben på sykehuset for å ta langtidsblodsukker og får tilsendt time på Lillehammer i posten de nærmeste dagene. Ting skjer fryktelig fort nå.. Men for første gang føler jeg meg skikkelig ivaretatt. Og det er bra! ;)
Jeg hadde forresten hatt en liten blødning i livmoren men ettersom jeg skjønte hadde ikke den noe å si og jeg kom ikke til å merke noe mer til den. Så da satser vi på at det stemmer!
Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe det holder helt til mål!

Da har jeg vært på ultralyd! Hjertet slår! Og mor har senket skuldrene ti hakk. Gyn kikket på forhistorien min og husket meg fra forrige svangerskap. Han ble mildt sagt oppgitt over elendig oppfølging av det offentlige. Han sa også noe som overrasker meg, han spurte om jeg hadde fått cytotec og om min opplevelse av dette og hvordan helsevesenet tok meg i mot. Han fortalte nemlig at tilbakemeldingene han hadde fått av oss som hadde prøvd cytotec stemte overhodet ikke overens med rapportene sykehusene avla om opplevelsen . Noen pynter visst på sannheten et sted..

Nå, tilbake til nurket som han sa. Han målte ikke lengden men sa den tilsvarte 6-7 uker ca. Noe som stemmer bra med min regning. Han bekreftet kun hjerteaktivitet og at plommesekken var der. Så henviste han meg til kvinneklinikken på Lillehammer. Jeg har ett høyrisikosvangerskap pga høy bmi. De på Lillehammer startet meg opp på albyl-e over telefonen. Ble sent på labben på sykehuset for å ta langtidsblodsukker og får tilsendt time på Lillehammer i posten de nærmeste dagene. Ting skjer fryktelig fort nå.. Men for første gang føler jeg meg skikkelig ivaretatt. Og det er bra! ;)
Jeg hadde forresten hatt en liten blødning i livmoren men ettersom jeg skjønte hadde ikke den noe å si og jeg kom ikke til å merke noe mer til den. Så da satser vi på at det stemmer!
Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe det holder helt til mål!

Så utrolig godt å lese!! Har tenkt på deg og håpet at det skulle gå bra :Heartred

Back
Topp