Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Gratulerer med 5 uker og over kjemisk-grensa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk [emoji4]Gratulerer med 5 uker og over kjemisk-grensa
Da er testetøsa ferdig! 5+5 og cbd viser 3+nå er det bare å satse på at reka blir der! Vis vedlegget 273375

TakkGratulerer![]()

6+4 og gleden skulle jo selvsagt ikke vare... spotter nå.. spotting har aldri endt bra i mine tidligere svangerskap. Så dette er nok starten på nok en SA... Jeg blir så leeeeiiiii!!!!![]()
Huff!! Håper virkelig det bare er litt uskyldig spotting!!Ikke spottet mer foreløpig men har jo ligget rolig. Kjenner på menssmerter som jeg regner med blir sterkere utover dagen. Reiser på jobb for å se om jeg kan få fortgang i sakene..
Takk for håpingJeg håper så inderlig at dette går bra for deg. Selv om spotting tidligere har endt i SA/MA for deg, er det ikke ensbetydende med at spotting er et dårlig tegn - det kan hende du er en som spotter ved svangerskap, uansett om det går bra eller dårlig.
Håper du får gode nyheter på torsdag!
ikke skjedd noe mer hverken fra eller til. Bare tidvis utrolig støl der nede. Støl så det gjør vondt. Og stikker skikkelig. Litt likt følelsen ved sist ma synes jeg. Og det er selvsagt skremmende. Men får jo snart svar nå. Så slipper jeg å gå å lure. 

Da har jeg vært på ultralyd! Hjertet slår! Og mor har senket skuldrene ti hakk. Gyn kikket på forhistorien min og husket meg fra forrige svangerskap. Han ble mildt sagt oppgitt over elendig oppfølging av det offentlige. Han sa også noe som overrasker meg, han spurte om jeg hadde fått cytotec og om min opplevelse av dette og hvordan helsevesenet tok meg i mot. Han fortalte nemlig at tilbakemeldingene han hadde fått av oss som hadde prøvd cytotec stemte overhodet ikke overens med rapportene sykehusene avla om opplevelsen . Noen pynter visst på sannheten et sted..
Nå, tilbake til nurket som han sa. Han målte ikke lengden men sa den tilsvarte 6-7 uker ca. Noe som stemmer bra med min regning. Han bekreftet kun hjerteaktivitet og at plommesekken var der. Så henviste han meg til kvinneklinikken på Lillehammer. Jeg har ett høyrisikosvangerskap pga høy bmi. De på Lillehammer startet meg opp på albyl-e over telefonen. Ble sent på labben på sykehuset for å ta langtidsblodsukker og får tilsendt time på Lillehammer i posten de nærmeste dagene. Ting skjer fryktelig fort nå.. Men for første gang føler jeg meg skikkelig ivaretatt. Og det er bra!
Jeg hadde forresten hatt en liten blødning i livmoren men ettersom jeg skjønte hadde ikke den noe å si og jeg kom ikke til å merke noe mer til den. Så da satser vi på at det stemmer!
Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe det holder helt til mål!