Migica og Dilbert lager baby!

Kos deg med ferie!
Ser absolutt strekene fra sist syklus så var nok en kjemisk
11 dagers lutealfase er innafor, den kan også ha blitt forkortet/endret av den kjemiske
Ja mener jeg har hatt litt lengre lf før forrige gang. Men er det innafor så er jo det bra [emoji4]. Satse på at gullegget slipper denne gang! Nå har jeg jo også gått på metformin en hel syklus. Begynte rett før eggslepp sist gang.

Metformin kan gjøre bra det ja

Cd 14 og kroppen er supervanskelig og tolke! Mente jeg hadde el-smerter for tre-fire dager siden men lite slim. Flo mener el var for to dager siden men aner ikke om det stemmer. Nå er vi på camping og hadde murring i går og ble litt stressa siden det er noen dager siden sist samleie. Men alt ordner seg selv på camping med mætt vogna med unger. Mellom elva og ei folkeløs campingvogn utpå senkvelden i går fikk mor seg litt påfyll [emoji23]. Selv om jeg tror jeg har bomma litt denne gangen har jeg iallefall fått litt påfyll!

10-11 dpo og galskapen er i gang igjen... får skygge etter tiden på billigtest fra ebay i dag. Lite til ingen symptomer på noe som helst. Litt murring og litt såre brystvorter bare.
20180817_151855.jpg
20180817_152114.jpg

Veldig tydelig strek da. Har du tatt noen flere? Krysser fingrene for at det er babystrek [emoji173]️

Tok i dag. Blenda. Så sikkert bare en skygge den der.. dritt.. fortsatt ømme pupper og litt murring enda. Men regner med mensen kommer i løpet morgendagen...

Tok i dag. Blenda. Så sikkert bare en skygge den der.. dritt.. fortsatt ømme pupper og litt murring enda. Men regner med mensen kommer i løpet morgendagen...
Æsj, så kjipt! Det er så utrolig irriterende med sånne skyggestreker :(

Æsj, så kjipt! Det er så utrolig irriterende med sånne skyggestreker :(
Ja... Men prøver videre neste runde om det ikke skjer ett mirakel [emoji6]. Får ikke testa før i morgen aften da vi er på camping ei siste natt før ferien er over i dag.

Krysser fingrene for at du blir skikkelig overrasket etter campingen :bunny

Krysser fingrene for at du blir skikkelig overrasket etter campingen :bunny
Ja satse på det hehe. Men kjennes ut som menssmerter denne gangen. Ikke kommet ennå, men har kikket litt på flo og ser ut til at jeg har 12 dagers lf og ikke 14 som flo mener så da skal tanta komme i løpet av i dag iallefall. Kan ha hatt el en dag senere enn flo mener også. Slik jeg har beskrevet det så mener jeg el var en dag senere. Men det finner jeg ut i dag eller i morra [emoji4]

Limt inn fra det jeg skrev i IKM-gtuppa. 12 dpo i dag.
Tanta har ennå ikke kommet. Sviende smerter ved skambenet/livmor, helvetes vonde brystvorter/bryster. Stadige skygger på billigtestene men de blir liksom ikke sterkere. Nå tror flo at el var senere, og er mer enig med meg. Men 12 dpo burde jeg få sterkere tester uansett tenker jeg. Ikke noe positiv til dette. Deppa dag i dag...

Ny dag, nye muligheter, er det ikke det dem sier? Ble iallefall i går møkk lei billigtester som viser det de føler for og gikk i dag til innkjøp av cb. Selv om det svir i lommeboka etter ferien så gir liksom den litt mer reelt svar. Bildet jeg legger ved viser billigtest på styrke 10mlu på morgenurin og cb på 25mlu etter å ha holdt meg i en og en halv time.
20180821_100515.jpg
ser relativ stor forskjell der. Så per definisjon er jeg nå gravid igjen . Enn så lenge. Har ikke store troen lenger på å gå gravid så forventer mens eller blødning når som helst. Cb strek kom forresten opp innen ett minutt. Billigtesten har ligget siden i dag tidlig.

Ny dag, nye muligheter, er det ikke det dem sier? Ble iallefall i går møkk lei billigtester som viser det de føler for og gikk i dag til innkjøp av cb. Selv om det svir i lommeboka etter ferien så gir liksom den litt mer reelt svar. Bildet jeg legger ved viser billigtest på styrke 10mlu på morgenurin og cb på 25mlu etter å ha holdt meg i en og en halv time. Vis vedlegget 271680 ser relativ stor forskjell der. Så per definisjon er jeg nå gravid igjen . Enn så lenge. Har ikke store troen lenger på å gå gravid så forventer mens eller blødning når som helst. Cb strek kom forresten opp innen ett minutt. Billigtesten har ligget siden i dag tidlig.
Oi, det var jo en skikkelig tydelig strek på CB da. Og den er blå? Krysser fingrene [emoji173]️

Krysser fingerne!

Ja da er ikm her og jeg har ikke begynt å blø ennå. Tenker hver gang når jeg er på do at nå tørker jeg blod. Like nervepirrende hver gang.. jeg kommer til å bli nervebrak hvis jeg noensinne får fullført ett svangerskap til... kjenner at 1. Trimester ikke finnes kult i det hele tatt.. murringer gir tanker om mensen, fravær av murringer gir tanker om at nå går det galt. Jeg blir helt sliten i hodet... veksler mellom å "drite i hele graviditeten" og å ønske at alt skal gå bra. Og det hvert femte minutt... haff... sovne i dag og våkne igjen om ca 15 uker tenker jeg hadde vært helt innafor.

Ja da er ikm her og jeg har ikke begynt å blø ennå. Tenker hver gang når jeg er på do at nå tørker jeg blod. Like nervepirrende hver gang.. jeg kommer til å bli nervebrak hvis jeg noensinne får fullført ett svangerskap til... kjenner at 1. Trimester ikke finnes kult i det hele tatt.. murringer gir tanker om mensen, fravær av murringer gir tanker om at nå går det galt. Jeg blir helt sliten i hodet... veksler mellom å "drite i hele graviditeten" og å ønske at alt skal gå bra. Og det hvert femte minutt... haff... sovne i dag og våkne igjen om ca 15 uker tenker jeg hadde vært helt innafor.
Forstår godt frykten din! Jeg har egentlig ikke noe lurt å komme med - men jeg heier på spira og håper den sitter til termin :Heartred

Forstår godt frykten din! Jeg har egentlig ikke noe lurt å komme med - men jeg heier på spira og håper den sitter til termin [emoji813]red
Takk for det! Er egentlig godt å ha ett slikt forum til å være tømme seg litt for alle følelsene som rusler rundt i hodet mitt hele tiden..

Må si jeg er skikkelig imponert over superkjøpet mitt på eBay gitt... på en liten times oppspart urin i dag får jeg disse testene... cb med fin stigning fra sist test og usynlig 10mlu billigtest.. lurer på om det er fargestoff i det hele tatt i dem jeg....
20180824_154145.jpg

Ti minutter senere: fortsatt nesten blenda billigtest....
1535118625554.jpeg

Back
Topp