Migica og Dilbert lager baby!

Gratulerer med den lille gutten ❤️
 
Gratulerer så masse med gutten! :love7
Hvordan syns du det var å føde på Lillehammer? Jeg er søkt dit i Oktober en gang :)
 
Gratulerer så masse med gutten! :love7
Hvordan syns du det var å føde på Lillehammer? Jeg er søkt dit i Oktober en gang :)
Takk! Veldig fin erfaring å føde her. Dyktige jordmødre, god oppfølging hele svangerskapet og etter fødsel. Følte jeg ble godt tatt vare på under hele fødselen og følte meg trygg.
Så her er det fint å være!
 
Takk! Veldig fin erfaring å føde her. Dyktige jordmødre, god oppfølging hele svangerskapet og etter fødsel. Følte jeg ble godt tatt vare på under hele fødselen og følte meg trygg.
Så her er det fint å være!
Åh takk for ett godt og utfyllende svar :Heartblue
 
Har ikke skrevet noe her siden 20 april jeg ser jeg.
Nå har lille Sivert blitt tre måneder gammel og livet suser forbi i superfart! Ikke er han så liten lenger heller siden han har bikket 7 kilo!
Vi har vært på kontroll på sykehuset fordi han bråkete en del når han pustet og fikk vite at han har myk brusk i luftrøret. Dette har bedret seg betraktelig de siste ukene og vi hører ikke mye lenger. Men på den kontrollen hørte legen en bilyd på hjertet. Dette sjekket vi med ultralyd i dag og det er ingen medfødte feil. Bare ett lite hull i skilleveggen ennå, men dette var helt normalt. Så pjokken er friskmeldt :)
Livet suser som sagt avgårde, men det går bra og jeg storkoser meg som småbarnsmor igjen. Stofesøsknene trives også veldig godt med lillebror.
Nå skal vi ta vaksiner i morgen, og så er det bare å nyte resten av permisjonen og sommeren for fullt!

God sommer til alle dere her inne også!
 
Så deilig å nyte sommeren med friskmeldt baby!
 
Så fint å kunne lese dagboken din. Gratulerer med Sivert :dummy::Heartblue

Jeg føler min situasjon er ganske lik som din var i fjor sommer. Jeg er 36 år ung (!), overvektig, har barn fra før. Ble gravid i januar, men mistet uke 15+2 i mai.

Nå prøver vi igjen. Og jeg er så spent på om det går! Reiser hjem fra ferie om en uke, og da skal jeg legge om kostholdet. Men lurte på dette med metformin. Hvorfor er det bra? Og kan man be legen om det? Jeg fikk det da jeg hadde svangerskapsdiabetes med nr 2.
 
Så fint å kunne lese dagboken din. Gratulerer med Sivert :dummy::Heartblue

Jeg føler min situasjon er ganske lik som din var i fjor sommer. Jeg er 36 år ung (!), overvektig, har barn fra før. Ble gravid i januar, men mistet uke 15+2 i mai.

Nå prøver vi igjen. Og jeg er så spent på om det går! Reiser hjem fra ferie om en uke, og da skal jeg legge om kostholdet. Men lurte på dette med metformin. Hvorfor er det bra? Og kan man be legen om det? Jeg fikk det da jeg hadde svangerskapsdiabetes med nr 2.
Huff, føler med deg i forhold til å miste.. Like vondt hver gang.. Ja situasjonen vår er nok litt lik ja :). Jeg fikk dette av fastlegen min ja. Jeg henviste til preget studiet, og argumenterte for på grunn av pcos og at jeg brukte så lang tid på å få til førstemann. Jeg kjenner legene min godt og han stoler på at jeg har gjort grundig forarbeid når jeg ber om ting så han har sjelden innvendinger hvis jeg ber om noe. Men vet jo at alle leger er ikke slik. Jeg fikk det selv om jeg hadde fint langtidsblodsukker da mwtformin ikke gir for lavt blodsukker selv om man går på det. Lykke til, og håper det klaffer raskt og at spiren sitter denne gang :)
 
Huff, føler med deg i forhold til å miste.. Like vondt hver gang.. Ja situasjonen vår er nok litt lik ja :). Jeg fikk dette av fastlegen min ja. Jeg henviste til preget studiet, og argumenterte for på grunn av pcos og at jeg brukte så lang tid på å få til førstemann. Jeg kjenner legene min godt og han stoler på at jeg har gjort grundig forarbeid når jeg ber om ting så han har sjelden innvendinger hvis jeg ber om noe. Men vet jo at alle leger er ikke slik. Jeg fikk det selv om jeg hadde fint langtidsblodsukker da mwtformin ikke gir for lavt blodsukker selv om man går på det. Lykke til, og håper det klaffer raskt og at spiren sitter denne gang :)
Tusen takk for svar ❤️ Og fine ord!

Jeg har jo ikke ikke PCOS, men hadde svangerskapsdiabetes med nr 2 hvor jeg brukte metformin. Det kvalifiserer nok ikke til å få metformin. Så får bare håpe at det går veien uansett

Kos det med barseltiden og det å slippe dette prøvestyret.
 
Tusen takk for svar ❤️ Og fine ord!

Jeg har jo ikke ikke PCOS, men hadde svangerskapsdiabetes med nr 2 hvor jeg brukte metformin. Det kvalifiserer nok ikke til å få metformin. Så får bare håpe at det går veien uansett

Kos det med barseltiden og det å slippe dette prøvestyret.
Du vet jo aldri. Går an å argumentere til fastlegen med det!
Eller kanskje han/hun har andre fine løsninger.
Ja barseltid er helt fantastisk i forhold til prøvetiden... Heldigvis skal jeg ikke ha fler nå, så den nervøse tiden er over.
 
Du vet jo aldri. Går an å argumentere til fastlegen med det!
Eller kanskje han/hun har andre fine løsninger.
Ja barseltid er helt fantastisk i forhold til prøvetiden... Heldigvis skal jeg ikke ha fler nå, så den nervøse tiden er over.
Ja, legen min er veldig grei. Skal høre med henne når jeg skal dit neste uke!
 
Back
Topp