Vi lagde en kjempesvær pastasalat med masse godt oppi. Er noe av det beste jeg får, men har ikke fristet i hele graviditeten før nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tommel opp til han! Høres ut som en flink kokkKylling! Jeg elsker kylling, og med ekstremt dårlig evne til å "ha lyst på noe" til middag har samboer nå bare begynt å eksperimentere med forskjellige kyllingretter, og han har (heldigvis) ikke bomma på smak en eneste gang. For DET kunne blitt krise når hormonene setter igang![]()
Jepp, blir ikke mye jeg hjelper til med i kjøkkenet. Han er italiensk og vokst opp på kjøkkenet, så føler meg ganske bortskjemtTommel opp til han! Høres ut som en flink kokk![]()
sier ikke nei til å smake på noe nytt Nyt detKylling! Jeg elsker kylling, og med ekstremt dårlig evne til å "ha lyst på noe" til middag har samboer nå bare begynt å eksperimentere med forskjellige kyllingretter, og han har (heldigvis) ikke bomma på smak en eneste gang. For DET kunne blitt krise når hormonene setter igang![]()