Middagstråd

I dag står det kylling curry og hjemmelagde nanbrød på planen. Kjekt å være hjemme og ha tid til å lage nanbrød til mannen kommer hjem fra jobb :)
Har du en god oppskrift på nanbrød? Guttungen elsker nanbrød :p

Lillegutt bestilte pannekaker til middag i dag, og det passer bra på en fredag :D

Det regner i Bergen.. Sukk :(
Ja jeg skal ikke grille i dag, Kaldt i Oslo også i dag :/ Men grillen er klar, så jeg kan grille med en gang det blir litt bedre vær igjen :)

Mitt svar på lettvint middag i dag:
Stekt fisk med potet og brokkoli!
Fikk tak i fersk havabbor, nam! Og med poteter i mindre biter og brokkoli i buketter er maten klar på under en halv time!!

La ut bildet i skjult, men må jo legge det ut her også. Bacon-, brokkoli- og paprika-pai. Smakte såååå godt. :)

Vedlegg

• 1430000765970.jpg
    1430000765970.jpg
    55,9 KB · Visninger: 19
Ble KFC til middag i går.

Vi var ute og spiste i dag... Mmmm deilig ekte italiensk restaurant. Valget falt på hjemmelaget tagitellepastae med sopp, fløtesaus, ost, hvitløk, urter og skinke. Det smakte himmelsk!
Italiensk is til dessert selvsagt. :)

ImageUploadedByBV Forum1430084670.051745.jpg
Konfirmasjon i dag. Alle hadde med mat, jeg vet ikke hva jeg tenkte da jeg tok dette med når jeg ikke kan spise det :O guuuud jeg gleder meg til å få spise spekemat igjen!
Ble vårruller, kyllingspyd og rundstykker på meg så det var en liten trøst :P

I dag skal jeg lage kalkungryte! Rask og enkel fra matprat.no... :) gleder meg allerede. :)

Back
Topp