Middagstråd

Blir biff til kvelds Her i dag siden vi ikke fikk spist den i helgen, guttakrutt får grøt. Kanskje jeg må snike til meg litt med masse kanel :P

I går ble det kjøttkaker i brunsaus med potetstappe og tyttebærsylte. Har endelig fått teken på å lage alt fra bunn og føler meg som den husmoren ;)

I dag står det blomkålsuppe og focaccia på menyen. Mmmm, gleder meg til nystekt brød!

Jeg skal lage ostepanetter til middag i dag, med ris og salat. Har hatt helt dilla på ostepanetter i svangerskapet, det har blitt spist en gang i uka :D mmmm
I går spiste vi dolly pizza til jeg fikk så halsbrann som enda ikke har gått bort :o enda godt pizzaen var god i går :D

Ble rømmegrøt som litt sen lunsj/tidlig middag idag. Gresk salat med feta og oliven, løk, tomat og ruccola nå til kveldsmat. Mmmmmm

Jeg skal lage ostepanetter til middag i dag, med ris og salat. Har hatt helt dilla på ostepanetter i svangerskapet, det har blitt spist en gang i uka :D mmmm
I går spiste vi dolly pizza til jeg fikk så halsbrann som enda ikke har gått bort :o enda godt pizzaen var god i går :D
Hva er ostepanetter?:)

Pastasalat :-)

Pizza på Dolly i Oslo sentrum. :)

Sushi for gutta, og egne mini pizzaer til meg (gutta også da)..
image.jpg

Akupuntur i ettermiddag så blir noe lett på butikken/bensinstasjon tror jeg

Vi skal ha kylling med tsatsiki og spinat-potetmos. Nam nam. :)

Barnefri så da ble det (nok en gang) hjemmelaget burger med guacamole og et stoooort glass med cola. Og snart dessert: iiiiiiiiis :p:p:p

Back
Topp