Vi lagde en kjempesvær pastasalat med masse godt oppi. Er noe av det beste jeg får, men har ikke fristet i hele graviditeten før nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tommel opp til han! Høres ut som en flink kokkKylling! Jeg elsker kylling, og med ekstremt dårlig evne til å "ha lyst på noe" til middag har samboer nå bare begynt å eksperimentere med forskjellige kyllingretter, og han har (heldigvis) ikke bomma på smak en eneste gang. For DET kunne blitt krise når hormonene setter igang
Jepp, blir ikke mye jeg hjelper til med i kjøkkenet. Han er italiensk og vokst opp på kjøkkenet, så føler meg ganske bortskjemt Og matvanene hans smitter jo over på lillegutt som ikke en gang har fylt 3; heller parmigiano, brie og Gruyère enn godteri!! He he, men det er bra, for er det en ting han synes er stas så er det å få være med på kjøkkenet "å få en liten smak" når pappa kokkelerer sier ikke nei til å smake på noe nyttTommel opp til han! Høres ut som en flink kokk
Nyt det min mann er sykt flink å smøre skiverKylling! Jeg elsker kylling, og med ekstremt dårlig evne til å "ha lyst på noe" til middag har samboer nå bare begynt å eksperimentere med forskjellige kyllingretter, og han har (heldigvis) ikke bomma på smak en eneste gang. For DET kunne blitt krise når hormonene setter igang