Middagstråd

Vi lagde en kjempesvær pastasalat med masse godt oppi. Er noe av det beste jeg får, men har ikke fristet i hele graviditeten før nå :)

Samboers hjemmelaget burger med ost, hjemmelaget guacamole og habanero ketchup :p

Får så lyst å grille når dere skriver om grillmat! Mannen maser om biff og jeg har sneket inn litt for mange vegetarretter i det siste :p Kanskje jeg må få han til å hente opp grillen fra kjelleren..

Svenske kjøttboller, grønne erter, potetstappe og tyttebærsyltetøy. Nammis!

Ble kylling, ris og Bretagne kyllingsaus med urter til..
image.jpg

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    910 KB · Visninger: 17
Hjemmelaget vegetar masala med ris i dag. :)

Åå nå fikk jeg lyst på kylling. Tror det må bli grillet kylling eller Tandoori i morgen

Lasagne og salat til.

"Hjemmelaget" hamburger.. Igjen :P

Kylling! Jeg elsker kylling, og med ekstremt dårlig evne til å "ha lyst på noe" til middag har samboer nå bare begynt å eksperimentere med forskjellige kyllingretter, og han har (heldigvis) ikke bomma på smak en eneste gang. For DET kunne blitt krise når hormonene setter igang :hilarious:

Kylling! Jeg elsker kylling, og med ekstremt dårlig evne til å "ha lyst på noe" til middag har samboer nå bare begynt å eksperimentere med forskjellige kyllingretter, og han har (heldigvis) ikke bomma på smak en eneste gang. For DET kunne blitt krise når hormonene setter igang :hilarious:
Tommel opp til han! Høres ut som en flink kokk;)

Tommel opp til han! Høres ut som en flink kokk;)
Jepp, blir ikke mye jeg hjelper til med i kjøkkenet. Han er italiensk og vokst opp på kjøkkenet, så føler meg ganske bortskjemt :D Og matvanene hans smitter jo over på lillegutt som ikke en gang har fylt 3; heller parmigiano, brie og Gruyère enn godteri!! He he, men det er bra, for er det en ting han synes er stas så er det å få være med på kjøkkenet "å få en liten smak" når pappa kokkelerer :happy: sier ikke nei til å smake på noe nytt :)

Nyt det :) min mann er sykt flink å smøre skiver :P

I dag står det kylling curry og hjemmelagde nanbrød på planen. Kjekt å være hjemme og ha tid til å lage nanbrød til mannen kommer hjem fra jobb :)

Har ingen planer for middag i dag. Mannen er på overtid (kjempeteit på en fredag) regner kanskje med at det blir hjemmelaga pizza til kvelds eller en pastasalat.

Back
Topp