Azu
Mamma til tre godunger. <3
Tilgangsansvarlig
♡ Maibarna ♡
Junibarna 2015
Sommerfuglene 2017
Novemberbarna 2021
Det var skikkelig godt. Nam nam! Du må lage det du også. :-DÅh, fløtegratinerte poteter nam nam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var skikkelig godt. Nam nam! Du må lage det du også. :-DÅh, fløtegratinerte poteter nam nam
Ja jeg lurer faktisk på om du akkurat bestemte hvertfall deler av helgens middagDet var skikkelig godt. Nam nam! Du må lage det du også. :-D
Takk for tipset. Jeg lagde meg det til middag i dagFikk så lyst på en skikkelig feit cheesburger... Med masse deilig salat til
D må d nesten bli i morgen på megTakk for tipset. Jeg lagde meg det til middag i dag
Å nå fikk jeg lyst på moussaka. Har en pk fra Toro i skuffen, men skulle ønske jeg kunne lage det selv (hint hint oppskrift).Onsdag lagde jeg moussaka med kjøttdeig og auberginer i tomatsaus, og ris og salat som tilbehør.
Torsdag ble det sushi på resto - barnas valg (spiste selv nesten ingenting), og i går ble det pizza bestilling!
Skjønner at jeg er sulten nå. Får jo lyst på alt folk skriver om. Beste jeg vet er å grille flintstek mmmHer har mannen offisielt åpnet grill-sesongen! Så vi har hatt flintstek, med potetsalat og vanlig salat