Middagstråd

Det var skikkelig godt. Nam nam! Du må lage det du også. :-D
Ja jeg lurer faktisk på om du akkurat bestemte hvertfall deler av helgens middag :)

Rester fra i går til meg (pasta), karbonader, løk, brokkoli og stekte poteter til mann og barn :)
Så blir det noe godt i kveld. Kanskje sushi.

Onsdag lagde jeg moussaka med kjøttdeig og auberginer i tomatsaus, og ris og salat som tilbehør.
Torsdag ble det sushi på resto - barnas valg (spiste selv nesten ingenting), og i går ble det pizza bestilling!

Onsdag lagde jeg moussaka med kjøttdeig og auberginer i tomatsaus, og ris og salat som tilbehør.
Torsdag ble det sushi på resto - barnas valg (spiste selv nesten ingenting), og i går ble det pizza bestilling!
Å nå fikk jeg lyst på moussaka. Har en pk fra Toro i skuffen, men skulle ønske jeg kunne lage det selv (hint hint oppskrift).

Her har mannen offisielt åpnet grill-sesongen! Så vi har hatt flintstek, med potetsalat og vanlig salat :)

Her har mannen offisielt åpnet grill-sesongen! Så vi har hatt flintstek, med potetsalat og vanlig salat :)
Skjønner at jeg er sulten nå. Får jo lyst på alt folk skriver om. Beste jeg vet er å grille flintstek mmm

Å nå fikk jeg lyst på et godt grillet stk kjøtt ! Men vi har besøk av en vegetarianer i dag, så på menyen står vegetar lassagne. Men har snikspist noen kyllingrester fra i går :p

Det ble fløtegratinerte poteter med snitzlet indrefilet :)

Moussaka og gresk salat i dag :)

Ai Ai Ai ikke mye sunn her i dag, sambo kjøpte hamburger og pomfri på bensinstasjon Naaam

Back
Topp