Middagstråd

Spist på tyrkisk restaurant i dag. Kyllingkebab med yoghurt og tomatsaus, bulgur og pitabrød. Mmmm :) :)

Spiste ute i dag:
jeg spiste en stor varm geitost-salat, helt lik denne:
image.jpg
Barna spiste: kremet blåskjell, fritert sjømat, og burger.

Igår lagde jeg ris, filet av dorade og finhakket rødløk i oven og Lofoten saus over. YUM! Var faktisk veldig godt.

I dag ble hjemmelagd pizza byttet ut med frossenpizza. Med ett stykk forkjøla mannfolk i hus og elendig form på meg fristet det ikke å stå på kjøkkenet akkurat.

Taco uten halsbrann. Jippiii

Grovbrød-skive med rema1000s coleslaw (grillkrydret type, veldig god), lune fiskekaker av torsk (rema1000), vårløk, revet gulrot, litt persille og gressløk samt ruccola-salat. En dæsj majones på toppen. Det ble skikkelig godt og var veldig raskt og enkelt å lage. Kan anbefales.

Tagliatelle med kremet saus med kylling, sopp og vårløk. Og masse hvitløk!! Nam!!

Det ble lunsj-middag ute med mor på en italiensk restaurant. Spiste blåskjell med tomat- og persillesaus. Nydelig. :)

Enkel subway baguett i Sverige på meg i dag :-)

Grovbrød-skive med rema1000s coleslaw (grillkrydret type, veldig god), lune fiskekaker av torsk (rema1000), vårløk, revet gulrot, litt persille og gressløk samt ruccola-salat. En dæsj majones på toppen. Det ble skikkelig godt og var veldig raskt og enkelt å lage. Kan anbefales.
Her er bilde hvis noen blir inspirert :) ImageUploadedByBV Forum1429008357.376603.jpg

Pasta!

Lite spennende, men godt: stekte pølser, kokt potet og asparges til!
Hørtes veldig godt ut! Det tar jeg i morgen tror jeg.
Får venninne på middag idag. Blir laks stekt i ovn med urteost, søtpotet og vanlig potet, vårløk og brokkoli. Bare å kutte opp alt av grønnsaker og strø over olivenolje og rosmarin - så lager det seg sjøl i ovnen på 25-30 min:) Tilsvarende med laksen, i ca 15 min.

Last edited:
Back
Topp