Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onsdag's middag; ovenbakt doradefilet oppå hjemmelaget potetmos og kremet sitronsaus til! Det var kjempe godt og gutta elsket retten!
Skriver oppskrift på potetmos og sausen om noen vil
Torsdag; pizza
Fredag: ikke meg som laget mat,men mamma Ble igjen dorade fisk på gutta, men med ris til denne gangen..
Åh, dorade er godt! Kjøper du ferdig filet? Har kun funnet den som hel fisk her, og det er et styr å gjøre den klar. Kanskje de gjør det i butikken om jeg spør. Hvordan ovnsbakte du den? Trenger tipsOnsdag's middag; ovenbakt doradefilet oppå hjemmelaget potetmos og kremet sitronsaus til! Det var kjempe godt og gutta elsket retten!
Skriver oppskrift på potetmos og sausen om noen vil
Torsdag; pizza
Fredag: ikke meg som laget mat,men mamma Ble igjen dorade fisk på gutta, men med ris til denne gangen..
Elsker den fisken, det er så godt! Jeg kjøper ferdig filet, og har kun bittelitt salt&pepper oppå og lar den steke i ca 15min i ovenen. Sitronsaft er et must men det har jeg i mens jeg spiser. Du får spørre om ikke de kan rense den for deg neste gang. De gjør sikkert detÅh, dorade er godt! Kjøper du ferdig filet? Har kun funnet den som hel fisk her, og det er et styr å gjøre den klar. Kanskje de gjør det i butikken om jeg spør. Hvordan ovnsbakte du den? Trenger tips
Hvit Middelhavsfisk. Du må prøve!! YumHva slags fisk er denne doradefisken?
Jeg har kjøpt den på Ultra på Bryn. Tipper også de fleste meny butikker, eller andre butikker med god ferskfisk avdeling også selger de. Veldig god fiskHva slags fisk er denne doradefisken?
Spennende. Har aldri hørt om den fisken, så det må kanskje prøvesJeg har kjøpt den på Ultra på Bryn. Tipper også de fleste meny butikker, eller andre butikker med god ferskfisk avdeling også selger de. Veldig god fisk
Yum hørtes godt ut!Mannen stekte potet, aubergine, squash, paprika og egg. Spiste det sammen med grovbrød med tzatziki. Veldig godt
Veldig godt! Og eneste måltidet han lager som han ikke har lært av megYum hørtes godt ut!