Middagstråd

Nakkekoteletter med potetbåter og salat både i går og i dag. Grillsesongen må benyttes skikkelig! :)

Middag: indrefilet + pepperglace + kremet sopp! Noe av det beste jeg hittil har smakt:) fåes på Glass i Drammen.
image.jpg

Ellers lagde jeg også middag til idag: stekte kyllingbiter i kremet Bretagne saus og med ris som tilbehør. Brukte gulrot,sellerirot,purreløk,hvitløk,rød paprika og sopp i en kjele helt til de ble møre, så oppi i mikseren, tilbake i kjelen med fløte oppi nå+ Ha i kyllingbiter og smak til med salt og pepper!

Last edited:
Lunsj ute: thai grillspyd og vårruller.
Middag: 2x Grandiosa (beef&løk)

I dag blir det torskefileter med potetmos, sprøkokte julienne gulrøtter og smørsaus. :)

Pastasalat i dag :)

I går lagde jeg lammelår i form med poteter og tomatsaus. Ris og salat som tilbehør.
Idag .. Ehm.. Må tenke, blir sikkert noe enkelt noe. Kanskje spaghetti bolognese

Taco:D

Spareribs på meg i dag. Med vegetarsalat kjøpt på Deli Deluca til 20kr boksen :D

ImageUploadedByBV Forum1440964536.261378.jpg
Langtidssteikt indrefilet av svin med rotgrønnsaker og sennep- og estragonsaus :)

Får ikke oppdatere daglig men igår hadde vi makaroni til lunsj og grillmat til middag.
I dag ble det omelette og spekemat til lunsj, og nå på vei til kysten for blåskjell og fiskeretter på vår favoritte restaurant.

Ovnstekt sei på oss :)

Vårruller og salat etter ønske fra store jenta. Enkel middag når samboer jobber kveld. I morgen blir det hjemmelaget Fiskegrateng

Tester Adams matasse, så i dag lagde jeg middag, skjer ikke ofte. Ovnsbakt rødspette med poteter, blomkål puré toppet med en "dressing" av tomat og sjalottløk. Selv 3 åringen spiste seg god og mett :D

Igår hadde jeg tre store kjeler på komfyren. Den ene innholdet scampi i hvitløk og chilli, den andre blåskjell i kremet saus, den tredje var hovedretten som var sjømat spaghetti i tomatsaus. Brukte den tykkeste typen og sausen ble også tykk. Det var så godt!
Til lunsj spiste vi rester fra igår og nå vi jeg bare sove så skal henge dette på døra:
image.jpg

Igår hadde jeg tre store kjeler på komfyren. Den ene innholdet scampi i hvitløk og chilli, den andre blåskjell i kremet saus, den tredje var hovedretten som var sjømat spaghetti i tomatsaus. Brukte den tykkeste typen og sausen ble også tykk. Det var så godt!
Til lunsj spiste vi rester fra igår og nå vi jeg bare sove så skal henge dette på døra:
Vis vedlegget 133856

Oppskrift på scampi i kvitlauk og chilli?? :)

Vis vedlegget 133856
Jeg stemmer for at du lager mat neste gang du kommer til Norge! Du er så flink :-)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp