Middagstråd

Vi hadde fars hjemmelagde kjøttsaus med spagettini. Kjempegodt. :)

Ble pizza på døra da jeg har vært ute hele dagen og sambo kom sent hjem og skulle videre på trening :D

Idag ble det sopp og kremet tagiatell med røkt laks, og cherry tomater.

Igår lagde jeg kjapt mini pizzaer. Enkel middag iom vi hadde spaghetti til lunsj.

image.jpg

I dag ble det sopprisotto med sjølplukka kantareller. Eller "naturell" som 3åringen kaller det :p

Hehe, kanskje det...? Men jeg skulle gitt mye for litt norsk fårikål nå altså....
Jeg kan sende deg litt, fordi det er noe av det verste jeg får. Da kan du få min dose :P

Skulle lage meksikansk gryte i dag med kylling kjøttdeig. Ble take away i stedet da kylling luktet såpass at jeg ikke turte steke den :o

Indrefilet med hjemmelaget potetmos og tomat :)

Hurtigmat på oss i går: hadde rester av fullkornspasta, så freste kyllingstrimler, sopp, paprika, squash og tomat, og rørte inn grønn pesto og litt melk. Gikk raskt og var veldig godt!

Hurtigmat på oss i går: hadde rester av fullkornspasta, så freste kyllingstrimler, sopp, paprika, squash og tomat, og rørte inn grønn pesto og litt melk. Gikk raskt og var veldig godt!
Det hørtes veldig godt ut, og sunt :)

Ikke noe matlaging her før jeg kommer meg hjem neste uke. Foreløpig lever jeg på junkfood:P

Iskender kebab på onsdag, og en annen type kebab i går.
Mmm

Wok med laks og diverse grønnsaker fra kjøleskapet, i soya og fiskesaus.

Fredagspannekaker etter 3åringens ønske :D

Plankestek :)

Fårikål i dag. :)

Kebab

Back
Topp