Få det spiraletPjoooh! Heldigvis negativ. Har sendt mld for å bestille innsetting av spiral.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Få det spiraletPjoooh! Heldigvis negativ. Har sendt mld for å bestille innsetting av spiral.
Oioi.... Jeg også elsker laks!! Men fikset bare ikke å spise det da jeg var gravid.... Godt det var falsk alarm?Vet du! Jeg har alltid elsket laks. Og i går hadde vi det til middag, men jeg klarte ikke å spise laksen. Det smakte rett og slett forferdelig. I dag sa samboer at jeg burde ta en test for når har jeg begynt å klage på lukter igjen. Blir litt nervøs.
Jeg bare eeeelsker den retten!Iskender kebab mmmmmm
Jeg også hvertfall når jeg får med oksekjøtt. Den sammensetningen av tomatsaus og youghurt er så god. MmmmmmJeg bare eeeelsker den retten!
Helt enig! Pluss brødbitene yuuuum! Tenk at jeg ikke fikk spist nå som jeg var der. Spiste kun fiskeretter:/ blir nok en tur til på meg til neste mndJeg også hvertfall når jeg får med oksekjøtt. Den sammensetningen av tomatsaus og youghurt er så god. Mmmmmm
Den retten så jeg ett eller annet sted, var det godt?Idag blir det en veldig enkel men forhåpentligvis god middag. Samboer skal trene så er ikke hjemme før 22:45-23 tiden, så da må jeg lage mat til unga og legge de. Hiver derfor kylling filet i ildfast form med pesto, skivet tomat og strimlet mozzarella over og setter det i ovnen
Jeg så den på F*B, en video som noen likte. Og ja, jeg digga den retten. Veldig god om man liker kylling. Og suuuuuper enkel, tok 5 min og preppe, og 40 min i ovnen.Den retten så jeg ett eller annet sted, var det godt?
Det er en deilig følelse, ferdig med vasking, salg, pakking, Vasking og levere fra seg nøkleneI dag har vi overlevert leiligheten vår til kjøper, og skal feire med masse Thai take away
Jeg så den på F*B, en video som noen likte. Og ja, jeg digga den retten. Veldig god om man liker kylling. Og suuuuuper enkel, tok 5 min og preppe, og 40 min i ovnen.
Ta en ildfast form, legg oppi ønsket antall kyllingfilet. Smør over pesto, legg over et lag skivet tomat og strø over strimlet mozarella. 40 min på 200 grader
Hehe da får du huske å spise det masseHelt enig! Pluss brødbitene yuuuum! Tenk at jeg ikke fikk spist nå som jeg var der. Spiste kun fiskeretter:/ blir nok en tur til på meg til neste mnd
GratulererI dag har vi overlevert leiligheten vår til kjøper, og skal feire med masse Thai take away
Har den vi å, sparer penger!Vi har prøvd Adams matkasse, så i dag ble det svinebiff med rosmarino (pasta formet som ris) med tomat og koriandersalat Kjempegodt!
Etter å ha sett igjennom kontoutskriftene for de siste månedene og oppdaget at vi bruker ca 8000 kr på mat, er det masse å spare på matkasse.
Jeg prøver denne retten i morgen jeg frister veldigJeg så den på F*B, en video som noen likte. Og ja, jeg digga den retten. Veldig god om man liker kylling. Og suuuuuper enkel, tok 5 min og preppe, og 40 min i ovnen.
Ta en ildfast form, legg oppi ønsket antall kyllingfilet. Smør over pesto, legg over et lag skivet tomat og strø over strimlet mozarella. 40 min på 200 grader