Middagstråd

Vet du! Jeg har alltid elsket laks. Og i går hadde vi det til middag, men jeg klarte ikke å spise laksen. Det smakte rett og slett forferdelig. I dag sa samboer at jeg burde ta en test for når har jeg begynt å klage på lukter igjen. Blir litt nervøs.
Oioi.... Jeg også elsker laks!! Men fikset bare ikke å spise det da jeg var gravid.... Godt det var falsk alarm?

Jeg også :) :) hvertfall når jeg får med oksekjøtt. Den sammensetningen av tomatsaus og youghurt er så god. Mmmmmm
Helt enig! Pluss brødbitene yuuuum! Tenk at jeg ikke fikk spist nå som jeg var der. Spiste kun fiskeretter:/ blir nok en tur til på meg til neste mnd:P

Idag blir det en veldig enkel men forhåpentligvis god middag. Samboer skal trene så er ikke hjemme før 22:45-23 tiden, så da må jeg lage mat til unga og legge de. Hiver derfor kylling filet i ildfast form med pesto, skivet tomat og strimlet mozzarella over og setter det i ovnen :)

Idag blir det en veldig enkel men forhåpentligvis god middag. Samboer skal trene så er ikke hjemme før 22:45-23 tiden, så da må jeg lage mat til unga og legge de. Hiver derfor kylling filet i ildfast form med pesto, skivet tomat og strimlet mozzarella over og setter det i ovnen :)
Den retten så jeg ett eller annet sted, var det godt?

Den retten så jeg ett eller annet sted, var det godt?
Jeg så den på F*B, en video som noen likte. Og ja, jeg digga den retten. Veldig god om man liker kylling. Og suuuuuper enkel, tok 5 min og preppe, og 40 min i ovnen.

Ta en ildfast form, legg oppi ønsket antall kyllingfilet. Smør over pesto, legg over et lag skivet tomat og strø over strimlet mozarella. 40 min på 200 grader :D

c3b36344bb2d40a3babeba8afb768c98

bbaf20a0a4b6e71517c3f0aac34a8640

I dag har vi overlevert leiligheten vår til kjøper, og skal feire med masse Thai take away :-)
Det er en deilig følelse, ferdig med vasking, salg, pakking, Vasking og levere fra seg nøklene :D

Jeg så den på F*B, en video som noen likte. Og ja, jeg digga den retten. Veldig god om man liker kylling. Og suuuuuper enkel, tok 5 min og preppe, og 40 min i ovnen.

Ta en ildfast form, legg oppi ønsket antall kyllingfilet. Smør over pesto, legg over et lag skivet tomat og strø over strimlet mozarella. 40 min på 200 grader :D

Stemmer, det var den videoen jeg og så! Denne må prøves, ser digg ut!

Helt enig! Pluss brødbitene yuuuum! Tenk at jeg ikke fikk spist nå som jeg var der. Spiste kun fiskeretter:/ blir nok en tur til på meg til neste mnd:P
Hehe da får du huske å spise det masse :D

Lasagne idag
image.jpg

Besøk fra USA. Hun lagde linguine (flat spagetti) med skampi og spinat. Veldig godt :D

Vi har prøvd Adams matkasse, så i dag ble det svinebiff med rosmarino (pasta formet som ris) med tomat og koriandersalat :-) Kjempegodt!

Etter å ha sett igjennom kontoutskriftene for de siste månedene og oppdaget at vi bruker ca 8000 kr på mat, er det masse å spare på matkasse.

I går:
Spagetti med kjøttdeig og aspargesbønner i kremet saus.

I dag:
Taco! :)

Vi har prøvd Adams matkasse, så i dag ble det svinebiff med rosmarino (pasta formet som ris) med tomat og koriandersalat :-) Kjempegodt!

Etter å ha sett igjennom kontoutskriftene for de siste månedene og oppdaget at vi bruker ca 8000 kr på mat, er det masse å spare på matkasse.
Har den vi å, sparer penger!

Jeg lagde fiskekaker med potet, lagde potetmos da 3åringen ville ha det, med eggesmør og erter :)

Jeg prøver denne retten i morgen jeg;) frister veldig

Back
Topp