Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har den vi å, sparer penger!
Jeg lagde fiskekaker med potet, lagde potetmos da 3åringen ville ha det, med eggesmør og erter
Vi bruker også enormt mye på mat. Har lyst til å prøve utover høsten jeg også, når ting etter sommeren roer seg littVi har prøvd Adams matkasse, så i dag ble det svinebiff med rosmarino (pasta formet som ris) med tomat og koriandersalat Kjempegodt!
Etter å ha sett igjennom kontoutskriftene for de siste månedene og oppdaget at vi bruker ca 8000 kr på mat, er det masse å spare på matkasse.
Jeg synes det er veldig godt med en lett jukse carbonara. Jeg koker tagiatelle, steker kyllingkjøttdeig og har oppi masse cherrytomater som er delt i to. Ha på salt og pepper.Skal ha pasta i dag, nokon med god oppskrift?
Laks, sopp, brokkoli, løk, hvitløk og fløtesaus!Skal ha pasta i dag, nokon med god oppskrift?
Hva syntes dere om den tacogryten? Vi her i huset elsker mat, og er altetende, men den der var heslig synes viHar den vi å, sparer penger!
Jeg lagde fiskekaker med potet, lagde potetmos da 3åringen ville ha det, med eggesmør og erter
Jeg er glad i fiskekaker, og disse hadde mye smak. I tillegg elsker 3åringen det "eggesmøret" i oppskriften så jeg måtte doble porsjonen med egg fra kjøleskapetVi fikk pakken levert så sent på mandag at vi da allerede hadde hatt fisk, så måtte bytte litt på rekkefølgen tror dt blir enten torsken eller fiskekaker i dag. Var fiskekakeretten god?
Ikke prøvd, men leste oppskriften og vurderer vår egen vri på den. Sjokoladen får heller spises aleneHva syntes dere om den tacogryten? Vi her i huset elsker mat, og er altetende, men den der var heslig synes vi