Middagstråd

Kjedelig og fattig middag. Vi måtte ta hensyn til magene våres så det ble, kokt potet, makaroni uten noe slags for saus, og til dessert, kokte jeg ris og mixet det med banan i stavmikseren. :hungry:
Til og med snuppa måtte fores med det:P

Gratinert blomkål med skinke og bacon!

Pastasalat med skinke :)

Ble wienerpølser idag gitt, hjemme aleine :P

Skal ha svigerforeldrene på middag i morgen.. Vet ikke hva jeg skal lage... :/ forslag?

Skal ha svigerforeldrene på middag i morgen.. Vet ikke hva jeg skal lage... :/ forslag?
Sist min mor var på besøk diska samboeren opp med biffstrimler, soppstuing, potetbåter og diverse grønnsaker - litt sånn biffsnadder :) veldig godt!

Gulrotsuppe som forret. Så stekte jeg reker og serverte med ris til. Dessert ble sjokoladepudding med type mariekjeks oppi.

Biff er alltid en vinner, du kan steke for eks i oven, dytt noen hvitløksbiter inni. Soppstuing, kokte brokkoli og hjemmelaget potetmos?
Linsesuppe som forret? Det er så godt og næringsrikt også:)

Takk for mange flotte forslag! Fikk lyst på soppstuing, men skal vente med det til helga. Blir noe enkelt da vi er midt i flytting! :D gryterett er enkelt.. Så lager jeg eplekake til kaffen

I dag spiste jeg seks ristede loffeskiver med smør og appelsinmarmelade. Gubben er ikke hjemme, så da gidder jeg ikke trylle. ;)

I dag spiste jeg seks ristede loffeskiver med smør og appelsinmarmelade. Gubben er ikke hjemme, så da gidder jeg ikke trylle. ;)
Det duger jo i massevis. Er jo så utrolig godt :D

Mormor tok oss med på Egon i dag :-)

Hørtes nydelig ut!:)

I dag hadde me nachos og salat.

Absolutt!! :) Det er bare å dra inspirasjon fra det hvis du skulle trenge en kjapp, god og usunn middag. ;)
Hehehe. De siste dager har jeg fått dilla på pannekaker med smør, blåbær og sukker;)

Hehehe. De siste dager har jeg fått dilla på pannekaker med smør, blåbær og sukker;)
Det er kjempegodt det også. Som barn fikk jeg det dersom jeg spiste opp suppen min først. Alltid suppe først. :p

Back
Topp