Middagstråd

I dag ble det svinebiff, eller svimebiff som 3åringen kaller det, med ris og tomatsalat :)

I dag åt eg bruschetta ala Elin til lunch. Og det er såååå godt at eg vurderar å ha det til middag OG kvelds :P
Vis vedlegget 140122
Det så godt ut!
Jeg er så lei av å spise det samme hele tiden :o
Vi spiste grønnsakssuppe i dag.

Tagliatelles i soppsaus med skiver røkt laks, cherrytomater og litt gressløk.

Bolognesegryte i går og maggi juicy chicken i dag :D

Tacoooooo :)

Vi skal ha indrefilet med fløtegratinerte poteter og kokt brokkoli. Gleder meg. :)

I dag blir det laks :)

Tirsdagspizza!
Lager en med rømme, purre, ost og røkelaks, og en med tomatpuré, blåmuggost og fårepølse.

Har Adams matkasse, Så i dag ble det stekt kyllingbryst med soppsaus, brokkoli og knust potet. I oppskriften var ikke kyllingen krydret, så samboer gned de med salt og pepper, stekte i olje og cholula saus (HOT) med knuste hvitløksfed. Så flamberte han kyllingen i vodka. Yummy :p

Har Adams matkasse, Så i dag ble det stekt kyllingbryst med soppsaus, brokkoli og knust potet. I oppskriften var ikke kyllingen krydret, så samboer gned de med salt og pepper, stekte i olje og cholula saus (HOT) med knuste hvitløksfed. Så flamberte han kyllingen i vodka. Yummy :p
Greit å spice ting opp litt :)

Hjemmelaget fiskegrateng :)

Her ble det stekt indrefilet, stekt sopp, potetbåter og ovnstekte cherrytomater med blåmuggost saus. Sausen var helt nydelig :-)

Spaghetti bolognese fra igår

Me hadde taco grateng i går ❤️ Det er sååååå godt :D

Back
Topp