Middagstråd

I går ble det fajitas :-D
I dag var det hurtigmat, da vi skulle vaske bilen innvendig :-)

I går ble det lasagne rester etter dåpen

Ble kebab i går også gitt. Sånn er det når man er i kebabens land :D

Vi hadde pizza med köttfärssås i dag. I morgen blir det laks med tagliatelle og fiskesaus. :)

Fettucini al fredo :)

Spaghetti med kjøttdeig, sopp, erter og bacon i hvitløkskremet saus!

I dag ble det strimlet svinekjøtt stekt i tandoori krydder i tortilla lefser med salat og dressing

Grillet biff

Laks ❤️

Vet du! Jeg har alltid elsket laks. Og i går hadde vi det til middag, men jeg klarte ikke å spise laksen. Det smakte rett og slett forferdelig. I dag sa samboer at jeg burde ta en test for når har jeg begynt å klage på lukter igjen. Blir litt nervøs.
Vi hadde og laks i dag, heldigvis like godt som vanlig :-) nå ble jeg veldig spent, skal du teste?

Laks her å :p

Lagde ovnsbakt laks med soyasaus og wokede ymse grønnsaker jeg fant i kjøleskapet. Samboer var meget fornøyd og overrasket: "vi har jo ikke fått Adams matkasse på døren denne uka??? Og du lager mat???" brøt han ut :cool:

Ja, må det :p har enda ikke fått somlet meg til å sette inn hormonspiral og vi har vært litt for dårlig til å bruke kondom. Så tenker å ta en i morgen for så å bestille time til å sette inn. Passer dårlig med ny baby akkurat nå. Vil bli ferdig med master å komme meg i jobb :)

Ja, må det :p har enda ikke fått somlet meg til å sette inn hormonspiral og vi har vært litt for dårlig til å bruke kondom. Så tenker å ta en i morgen for så å bestille time til å sette inn. Passer dårlig med ny baby akkurat nå. Vil bli ferdig med master å komme meg i jobb :)
Spennende :o :D

Iskender kebab mmmmmm :)

Vet du! Jeg har alltid elsket laks. Og i går hadde vi det til middag, men jeg klarte ikke å spise laksen. Det smakte rett og slett forferdelig. I dag sa samboer at jeg burde ta en test for når har jeg begynt å klage på lukter igjen. Blir litt nervøs.

Unnskyld for at jeg synes det er spennende, skjønner godt at det passer dårlig... Men du må nok oppdatere oss :)

kyllingfilet + potetmos og Bretagne saus til ungene. Samt lagde jeg gelé i kopper, pudding i kopper og bakte en kake til dessert.
Til oss voksne ble det kun carpaccio og vin. Mannen spiste rester i tillegg fra barnas tallerker som lå igjen på kjøkkenbenken:)

Back
Topp