Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du! Jeg har alltid elsket laks. Og i går hadde vi det til middag, men jeg klarte ikke å spise laksen. Det smakte rett og slett forferdelig. I dag sa samboer at jeg burde ta en test for når har jeg begynt å klage på lukter igjen. Blir litt nervøs.Laks
Vi hadde og laks i dag, heldigvis like godt som vanlig nå ble jeg veldig spent, skal du teste?Vet du! Jeg har alltid elsket laks. Og i går hadde vi det til middag, men jeg klarte ikke å spise laksen. Det smakte rett og slett forferdelig. I dag sa samboer at jeg burde ta en test for når har jeg begynt å klage på lukter igjen. Blir litt nervøs.
SpennendeJa, må det har enda ikke fått somlet meg til å sette inn hormonspiral og vi har vært litt for dårlig til å bruke kondom. Så tenker å ta en i morgen for så å bestille time til å sette inn. Passer dårlig med ny baby akkurat nå. Vil bli ferdig med master å komme meg i jobb
Vet du! Jeg har alltid elsket laks. Og i går hadde vi det til middag, men jeg klarte ikke å spise laksen. Det smakte rett og slett forferdelig. I dag sa samboer at jeg burde ta en test for når har jeg begynt å klage på lukter igjen. Blir litt nervøs.
Ja, må det har enda ikke fått somlet meg til å sette inn hormonspiral og vi har vært litt for dårlig til å bruke kondom. Så tenker å ta en i morgen for så å bestille time til å sette inn. Passer dårlig med ny baby akkurat nå. Vil bli ferdig med master å komme meg i jobb
Pjoooh! Heldigvis negativ. Har sendt mld for å bestille innsetting av spiral.Unnskyld for at jeg synes det er spennende, skjønner godt at det passer dårlig... Men du må nok oppdatere oss