Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den pastaen så ikke så verst ut hva syns mannen om den?Tester Adams matasse, og jeg har tatt styringa på kjøkkenet denne uka, skjer ikke så veldig ofte
Hadde biff med potet og tomatsaus i går, tagliatelle med spinatpure og bacon i dag
Enig, den så digg ut!Den pastaen så ikke så verst ut hva syns mannen om den?
kjøpte rå scampi med skall. Du trenger ikke å skrelle de, for da er det ikke så gøy å spise det jeg renset med vann og lot de i kjelen.Oppskrift på scampi i kvitlauk og chilli??
Jeg gjør det med glede alle er invitert!Jeg stemmer for at du lager mat neste gang du kommer til Norge! Du er så flink
Joda han var imponert han, men som alltid har han noen kommentarer, han som er vokst opp på det italienske kjøkkenet kan ikke følge en eneste oppskrift slaviskDen pastaen så ikke så verst ut hva syns mannen om den?
Det er bra er gøy å få til ting som smaker godtJoda han var imponert han, men som alltid har han noen kommentarer, han som er vokst opp på det italienske kjøkkenet kan ikke følge en eneste oppskrift slavisk
Men jeg synes det var veldig godt og er veldig stolt over at jeg har lagd mat hver dag denne uken
JippiiiiJeg gjør det med glede alle er invitert!
Ja er fornøyd så langt. Har bare hatt en uke da. Men kassen for 2 holder til oss begge samt 3åringen. Fordelen er at man kan se menyen en uke før levering, og avbestille den uka hvis menyen ikke faller i smak.Det er bra er gøy å få til ting som smaker godt
Du er fornøyd med Adams matkasse?
Blomkotto?I går prøvde jeg å lage blomkotto! Var godt! Men dessverre mer jobb en jeg trodde. Hadde kjøpt ferdig grillet kylling, så det skulle liksom være lettvint, men.