Middagstråd!

Ostesmørbrød. Ble invitert på dessert i siste liten så da rakk vi ikke det vi egentlig hadde planlagt.

Uffa... Prøv med noe annet kjøttpålegg under osten? Eller til og med smøreost under gulost er godt! :) (til ostesmørbrød altså...)

Eller prøv med godt smør, sennep og tykke skiver av tomat under osten, og strø på oregano. Jeg få jo selv lyst på ostesmørbrød her jeg sitter :)

Hjemme alene, så i dag ble det vegetarmat. Blir sutring på mannen dersom han ikke får kjøtt ;) Begynte med avokodao, tomat og fetaost. Mer sulten på null komma niks. Fortsatte med maispannekaker med guacamole og rømme. Nam nam!

Hjemmelaget tomatsuppe med makaroni, egg og brødkrutonger. Krutongene måtte jeg droppe, for de gjorde meg kvalm. :-P Men ellers var det veldig snadder. :-)

I dag blir det pulled pork i pitabrød. Tenkte å woke squash, purre, champignon, chili og hvitløk å ha oppi :)

Sushi ❤️❤️

Idag ble det betasuppe. Enkelt og godt! :-D

Akkurat nå er jeg så sulten at pannekaker med fiskeboller i hvitsaus med tomatsuppe og fullkornsmakaroni sammen med sushi høres helt perfekt ut!! *sikle*

(Syndromet går vel over om ca 7 måneder....)

Back
Topp