Middagstråd!

Vi spiste en heller dårlig lunsj-middag på Egon på Jernbanetorget. Det smakte som hundemat. Nå er jeg kjempesulten, kjempekvalm og har så lyst på grønnsaksuppe under teppet i sofaen. Bleh. :-P

I dag har jeg spist 2 karbonader fra ferskvare disken uten tilbehør... fancy middag her om dagen:P

I dag ble det fiskekaker, men i morgen har jeg ikke peiling på hva det blir :p

Fiskekaker og stappe

I dag skal vi i Fårikållag....det kan bli intressant. Elsker det ellers, men er litt usikker nå med dagens tilstand :rolleyes:

Fiskepinner, potetmos og rasta gulrot. Er veeeeldig vanskelig å finne mat jeg klarer for tia, så krysser fingrene :)

Idag ble det blomkålsuppe på meg å storebror:)

Med mannen borte så sto plutselig fjordland kjøttkaker på menyen :) ikke det beste- men fikk lyst på akkurat det akkurat da! :)

I dag står thai red curry med jasminris på menyen.

Fikk lyst på diverse supper etter å ha lest over her! Ikke så lenge siden jeg innså hvor lett og godt det var med hjemmelaget suppe. Nam!

I morra skal jeg prøve meg på hjemmelaget hot kyllingsuppe! Spent på resultatet:)

I morra skal jeg prøve meg på hjemmelaget hot kyllingsuppe! Spent på resultatet:)
Håper du kan dele resultatet dersom du blir fornøyd. Gjerne med bilde og oppskrift! Jeg har lett etter en god kyllingsuppe i lang tid nå. :-)

Back
Topp