Middagstråd!

Idag ble det typisk oss mat! Favoritt retten til mannen. Lammekoteletter i oven. Ris og salat som tilbehør.
Nå har gutta spist og lagt for å sove, mens jeg venter på mannen slik vi kan spise sammen ;)
image.jpg

Idag blir det ikke tacofredag:/ Istedenfor skal vi ha kyllingfile, ris, grønnsaker og en god saus :) namnam. Hva blir deres fredags middag?

Vi skal ha tacofredag. Håper jeg. :-) Det er jo jeg som lager mat her i huset, så da får jeg det nok som jeg vil. ;-)

Idag skal vi ha hjemmelaget pizza :) håper jeg får ned litt, men formen er dårlig og jeg er kjempe kvalm....

Her blei det noe så enkelt som fiskeboller i hvit saus:) I morgen skal vi kose oss med bakt potet fylt med skinke, mais, ost, krydder-/hvitløksmør og rømme.. NAM!! :D

i dag skal sambo lage mat, han lager verdens beste hjemmelaget pizza

Heldiggris! Jeg synes at alt smaker 100 ganger bedre når mannen i huset tar seg av matlaginen:) nyt det!

Heldiggris! Jeg synes at alt smaker 100 ganger bedre når mannen i huset tar seg av matlaginen:) nyt det!
han lager stortsett bare to ting og det er pizza eller lasagne og det er han ufattelig god på, alt annet lager stortsett jeg så nyter de gangene han gjør det :P

Idag er det linsesuppe til lunsj som min snille svigermor har lagd. Mens barna insisterer å ha tagliatelle med røktlaks og cherrytomtater til middag i dag. Så det må nesten bli en tur innom butikken igjen idag å:/

han lager stortsett bare to ting og det er pizza eller lasagne og det er han ufattelig god på, alt annet lager stortsett jeg så nyter de gangene han gjør det :p

Ikke sant:) det er jo begrenset antall retter de kan og derfor lager de kunst ut av det:P

I dag ble det pølser og mos :D ikke favoritten akkurat, men vi voksne skal på grilling i kveld så da ble det bare noe lettvint :p

Jeg fulgte oppskriften på gulrotsuppa til fotballfrue. Den er bare så utrolig god. Så dette får de til middag i dag.
Lunsj ble spaghetti bolognese.

Back
Topp