Middagstråd!

Middag siste tre dagene:
På onsdag grillet vi dorade fisk og rød mulle. Resultatet ser dere på bildet. Med salat og potetpurée som tilbehør.
image.jpg

På torsdag, altså igår. Lagde jeg tomatsuppe til lunsj, og vi spiste kinesiske mat til middag. Bestilt på resto men jeg lagde risen og salaten hjemme.

Idag, er det fredag! Og hver fredag er det kos med hjemmelaget pizza.

Det blir vist lasagne her idag:)

Kjenner at naboen griller i dag skal få lammefrikasse hos foreldrene mine i dag, ut og spise vietnamesisk i morra med venninnene, og så skal jeg lage indisk butter chicken på søndag. Ååååå , sulten nå

Syk under dynen i sofakroken i dag, så min kjære skal lage nakkekoteletter med potetbåter og salat til meg i dag. :-)

Vi har bare hatt kjøttboller og fullkornspasta, enkelt og godt

Middag siste tre dagene:
På onsdag grillet vi dorade fisk og rød mulle. Resultatet ser dere på bildet. Med salat og potetpurée som tilbehør.
Vis vedlegget 78571

På torsdag, altså igår. Lagde jeg tomatsuppe til lunsj, og vi spiste kinesiske mat til middag. Bestilt på resto men jeg lagde risen og salaten hjemme.

Idag, er det fredag! Og hver fredag er det kos med hjemmelaget pizza.

Shit, det så godt ut!! *sikle*:confused:

Vi har jo egentlig alltid taco på fredager, men i dag fikk jeg så lyst på hamburger!! Så da ble det visst det :)

Idag ble det lasagne rester fra igår...

Ble taco idag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble hjemmelaget Hamburger med cheddar, bacon, sylteagurk og chips til middag idag :D ImageUploadedByBV Forum1411319201.217660.jpgNå er jeg så mett at jeg tror jeg sprenges snart :p men fy det var godt, så blir ikke nå ferdig burger her i hus lengre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag ble det burger på den lokale shappa, men det er greit for den er faktisk verdens beste! Har ennå til gode å smake bedre:D

Jeg lagde min egen vri på en god gammeldags bondeomelett fra den rutete kokeboken. Det var snadder på en søndag kveld. :-)

Back
Topp