Youghurt, smoothie og frukt/bær siden det er det eneste som frister for tiden! Har mistet matlysten totalt spesielt kjøtt Blir bare kvalm av lukten..
Er viktig med proteiner og, hugs det
Gutt Februar 2014
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Youghurt, smoothie og frukt/bær siden det er det eneste som frister for tiden! Har mistet matlysten totalt spesielt kjøtt Blir bare kvalm av lukten..
Er ikke så mye jeg får gjort med det når alt bare kommer opp..Er viktig med proteiner og, hugs det
Gutt Februar 2014
Er ikke så mye jeg får gjort med det når alt bare kommer opp..
Ja jeg og!Det er sant. Håpar det snur fort
Gutt Februar 2014
Merker jeg ble kjempe sulten nå:/Ikveld blir det biff, fløtegratinerte poteter og soppstuing. Hva blir deres lørdagsmiddag ?
Frossen pizza stod på menyen her i går... Jeg hadde ikke krefter til å hverken tenke ut, handle inn eller tilberede...! Lillesnuppa var fornøyd da - pizza er hennes favoritt!Ble grandiosa i dag. Stakkar samoberen min som må stå for all matlaging nå for tiden..
Taco kake ?Jeg fant akkurat en oppskrift på taco kake!! det tror jeg vi må ha ikveld
Søk det opp på Google! ser sykt digh utTaco kake ?
Oiii! Det så sinnsykt godt ut Jeg elsker taco så tacokake må vi prøve engang vi åSøk det opp på Google! ser sykt digh ut