Middagstråd!

Håper du kan dele resultatet dersom du blir fornøyd. Gjerne med bilde og oppskrift! Jeg har lett etter en god kyllingsuppe i lang tid nå. :-)

Det kan jeg gjøre:) denne skal være eple i, litt skeptisk så dropper kanskje det eplet;)

I dag blir det rester, skinkegrateng :)

I dag ble det en stor hamburger på statoil! Har hatt lyst på det i 3 dager nå, smakte såååå godt! :-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Me hadde fiskegrateng med potet, raspa gulrot og remulade :)

Spiste tacosalat på Peppes Pizza på Jernbanetorget. Kjempegodt! :-)

Kjøttkaker i brunsaus, kokte poteter, erterstuing og kokte gulrøtter. Nam!<3

Skulle egentlig ha løvbiff i pitabrød i dag, men så hadde de ikke pitabrød på butikken :/ da ble jeg helt rådvill og kjøpte med meg en pakke nudler istedet :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Me hadde tikka Masala i dag :) I morgo skal vi ha kylling i pita :)

Her ble det takeaway pasta med bacon på mor og far, og pizza på junior. Bursdagsbarnet (meg) som fikk bestemme mat..... Nå straks blir det te og gulrotkake :D

Jeg lever på småtterier.. En bit her og der, yoghurt, frukt, og masse brød. Klarer ikke et måltid, ihvertfall ikke noe varm mat.
Det ble kyllingbaguett til gutta, så frukt og kanelboller rundt kl 17. Så bestilte jeg to pizzaer kl 20h30 som nå er lagt i kjøleskapet uspist! Ingen ville ha og de var ikke noe sultne sa dem:/
image.jpg

Ikveld ble det baktpotet, beste er å fylle på flere ganger med fyll.

Er såå godt :) Eg lagar ein mellomting av bakt potet og baked skin potatos. Er sååååå goooodt! Trur eg må laga det på mandag :D

Jeg lever på småtterier.. En bit her og der, yoghurt, frukt, og masse brød. Klarer ikke et måltid, ihvertfall ikke noe varm mat.
Det ble kyllingbaguett til gutta, så frukt og kanelboller rundt kl 17. Så bestilte jeg to pizzaer kl 20h30 som nå er lagt i kjøleskapet uspist! Ingen ville ha og de var ikke noe sultne sa dem:/
Vis vedlegget 83526

Det var bom kjøp :( Hatar når slikt skjer :(

Det var bom kjøp :( Hatar når slikt skjer :(
Ja, det er bittert! Men får håpe jeg får en i dem til lunsj i morgen, også gi kanskje en til naboen:D

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp