Håper du kan dele resultatet dersom du blir fornøyd. Gjerne med bilde og oppskrift! Jeg har lett etter en god kyllingsuppe i lang tid nå.
Det kan jeg gjøre denne skal være eple i, litt skeptisk så dropper kanskje det eplet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du kan dele resultatet dersom du blir fornøyd. Gjerne med bilde og oppskrift! Jeg har lett etter en god kyllingsuppe i lang tid nå.
Yum!!!Ikveld ble det baktpotet, beste er å fylle på flere ganger med fyll.
Ikveld ble det baktpotet, beste er å fylle på flere ganger med fyll.
Jeg lever på småtterier.. En bit her og der, yoghurt, frukt, og masse brød. Klarer ikke et måltid, ihvertfall ikke noe varm mat.
Det ble kyllingbaguett til gutta, så frukt og kanelboller rundt kl 17. Så bestilte jeg to pizzaer kl 20h30 som nå er lagt i kjøleskapet uspist! Ingen ville ha og de var ikke noe sultne sa dem:/
Vis vedlegget 83526
Ja, det er bittert! Men får håpe jeg får en i dem til lunsj i morgen, også gi kanskje en til naboenDet var bom kjøp Hatar når slikt skjer
Ja, det er bittert! Men får håpe jeg får en i dem til lunsj i morgen, også gi kanskje en til naboen
Tenk hvor deilig det ville vært med alle oss på ett og samme nabolag ting hadde vært så mye lettere daSenda den til meg