Fikk plutselig lyst på mat med litt smak i i dag... Fullkornspasta med scampi, i kremet saus med karri, sennep, hvitløk, purre og paprika. Nam!!!! Smakte såå godt! Til og med vesla spiste litt av det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I går spiste jeg julepølse (medisterpølse) som jeg dyppet i tyttebærsyltetøy. He he!
Jeg vet... Det var bare et innfall jeg fikk, så da måtte jeg ha det. ;-)Det var tidleg det! Me hadde brødskiver i går Tirsdagar og onsdagar er så kaotiske dagar at middag nesten alltid utgår.
Åh, det var er godt tips!PVis vedlegget 85252 pannekaker i dag
Jeg tar inspirasjon fra deg i dag.Fiskeboller i hvitsaus...(igjen!)
Sillevillas fast-food i dag!! Forberedes på 10 min! Vis vedlegget 85250
Nam, gleder meg allerede!
Tomater! Delt på midten, smurt grønn pesto på, og revet ost over. (Greit å salte og peppre litt under pestoen, så det trekker litt smak ned i tomaten). Graver altså ikke ut noe, bare smører litt på toppen. Bakes på 200 grader i ca 15 min.Er det tomat eller paprika? Evt kva fyller du med? Såg veeeldig godt ut
Tomater! Delt på midten, smurt grønn pesto på, og revet ost over. (Greit å salte og peppre litt under pestoen, så det trekker litt smak ned i tomaten). Graver altså ikke ut noe, bare smører litt på toppen. Bakes på 200 grader i ca 15 min.
Nam! Det skal jeg stikke under neste gang ja! bra tips!Sikkert veldig godt med litt kvitlauk under pestoen og Takk