Middagstråd!

Fikk plutselig lyst på mat med litt smak i i dag... Fullkornspasta med scampi, i kremet saus med karri, sennep, hvitløk, purre og paprika. Nam!!!! Smakte såå godt! Til og med vesla spiste litt av det. :)

I går spiste jeg julepølse (medisterpølse) som jeg dyppet i tyttebærsyltetøy. He he! :-P

I går spiste jeg julepølse (medisterpølse) som jeg dyppet i tyttebærsyltetøy. He he! :-P

Det var tidleg det! :P Me hadde brødskiver i går :P Tirsdagar og onsdagar er så kaotiske dagar at middag nesten alltid utgår.

Det var tidleg det! :P Me hadde brødskiver i går :P Tirsdagar og onsdagar er så kaotiske dagar at middag nesten alltid utgår.
Jeg vet... Det var bare et innfall jeg fikk, så da måtte jeg ha det. ;-)
Jeg pleier ikke ellers å spise eller drikke julerelaterte varer før 1.desember. :-P

Idag skal vi ha taco som nesten er standard på fredag. Men er helt ærlig dritlei og ikke tåler jeg lukta så godt etter jeg ble gravid. Må se gjennom tråden her for gode helgetips

Vi hadde hjemmelaget burger med mye salat og litt pommes frites i dag. Kosemat som blir litt sunnere når man lager det selv

ImageUploadedByBV Forum1414171947.872572.jpg

Er det tomat eller paprika? Evt kva fyller du med? Såg veeeldig godt ut :)
Tomater! Delt på midten, smurt grønn pesto på, og revet ost over. (Greit å salte og peppre litt under pestoen, så det trekker litt smak ned i tomaten). Graver altså ikke ut noe, bare smører litt på toppen. Bakes på 200 grader i ca 15 min. :)

• Liker
Reactions: EJ
Tomater! Delt på midten, smurt grønn pesto på, og revet ost over. (Greit å salte og peppre litt under pestoen, så det trekker litt smak ned i tomaten). Graver altså ikke ut noe, bare smører litt på toppen. Bakes på 200 grader i ca 15 min. :)

Sikkert veldig godt med litt kvitlauk under pestoen og ;) :D Takk :)

Idag blir der noe så sunt og vanskelig som potetbåter og bearnaise saus :P

Back
Topp