Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

Ja tror det er derfor jeg beholder håpet litt til, at denne prøveperioden lå jo alt til rette for klaff.. Og jeg vil så gjerne havne i termingruppe for oktober med deg og KHelg! :love2
«Bobla mi» sprakk i dag, så det ser ikke ut til at jeg havner i oktobergruppa heller :sorry:. Håper fortsatt at du kan havne der, men hvis ikke, håper jeg november blir termingruppa for oss :Heartred

Åå jeg håper sånn på deg Alfakrøll!! Når er mensen ventet?

Høres jo veldig lovende ut med de symptomene dine syns jeg! Blir det en ny test i dag?:love7:Heartred

PP 14 - CD 28 - 14 DPO
Temperaturen økte i dag :wideyed: men samtidige tok spottingen seg opp så det nesten er som tr (men uten krampene). Egentlig pleier temperaturen stupe når tr kommer, det har skjedd hver pp, sånn som dette;

2EA8CD3E-B398-4813-A292-FBAD74083F98.jpeg

FFA008BA-95C1-4A65-931E-D2B042E84498.jpeg

Men kurven denne pp er sånn her;

FEC120BA-82C6-4A7E-AD84-43C22FCCF509.jpeg

Så ganske annerledes.. mulige årsaker;
- forlenget lutealfase?
- kjemisk? Er det noen andre som har tempet når dere har hatt kjemisk, hvordan utviklet tempen seg da?
- kroppen brygger på noe?
- graviditet til tross for blødning? Ikke testet siden 12 dpo, er på hyttetur uten tester..

Last edited:
Ooh dette så spennende ut! Har ikke hatt kjemisk før, så vet ikke hvordan tempen utvikler seg da.

Men forlenget lutealfase kan jo stemme, men det kan også være en mulig graviditet! Håper sånn for deg!!:smiley-angelic001:Heartred

Æææ, så spennende! :nailbiting: Altså, her kan jeg ikke annet enn å tro at det er en spire på gang! Litt spotting betyr jo slettes ikke at det må være TR på vei. Herremin, følger spent med videre og håper naturligvis på at dette vil gi deg babystreker:smiley-angelic001

Når kommer du hjem så du får testet?:joyful:

Åå jeg håper sånn på deg Alfakrøll!! Når er mensen ventet?

Høres jo veldig lovende ut med de symptomene dine syns jeg! Blir det en ny test i dag?:love7:Heartred

Ooh dette så spennende ut! Har ikke hatt kjemisk før, så vet ikke hvordan tempen utvikler seg da.

Men forlenget lutealfase kan jo stemme, men det kan også være en mulig graviditet! Håper sånn for deg!!:smiley-angelic001:Heartred

Takk KHelg, koselig at du håper for meg :Heartred Jeg håper selv også, selv om jeg er 99 % sikker på at det blir tr.. Bare litt kjedelig å få opp håpet først når kroppen oppfører seg litt annerledes :happy090 Får vanligvis tr på dag 14/15, så kommer nok imorgen.. o_O

Æææ, så spennende! :nailbiting: Altså, her kan jeg ikke annet enn å tro at det er en spire på gang! Litt spotting betyr jo slettes ikke at det må være TR på vei. Herremin, følger spent med videre og håper naturligvis på at dette vil gi deg babystreker:smiley-angelic001

Når kommer du hjem så du får testet?:joyful:

Jaa spennende, selv om jeg bytter veldig på å ha trua og ikke ha det. :oops: Men kombinasjonen høy temp og annerledes symptomer gir jo litt håp.. :bag: Kommer ikke hjem før i kveld (og har ingen tester hjemme heller :facepalm:) så må kjøpe imorgen om ikke tempen har falt :hungry:

Jaa spennende, selv om jeg bytter veldig på å ha trua og ikke ha det. :oops: Men kombinasjonen høy temp og annerledes symptomer gir jo litt håp.. :bag: Kommer ikke hjem før i kveld (og har ingen tester hjemme heller :facepalm:) så må kjøpe imorgen om ikke tempen har falt :hungry:
Forstår godt at optimismen er vekslende, og da er det sikkert ekstra irriterende å ikke få testet med en gang også for å få konstantert litt mer:wacky:

Venter spent på test-update i morgen, krysser alt som krysses kan for deg:signs003:Heartpink

Nå kom jeg inn hit for å "mase" om gtest-update siden jeg kom på at du skulle komme hjem i kveld, også hadde jeg glemt at du skrev at du først må kjøpe test i morgen:laughing002 Ble SÅ skuffa da jeg leste det igjen nå (haha), men da venter jeg i spenning på morgendagen! Masse babystøv til deg, Alfrakrøll:Heartpink:joyful:

PP 14 - CD 28 - 14 DPO
Temperaturen økte i dag :wideyed: men samtidige tok spottingen seg opp så det nesten er som tr (men uten krampene). Egentlig pleier temperaturen stupe når tr kommer, det har skjedd hver pp, sånn som dette;

Vis vedlegget 376567

Vis vedlegget 376568

Men kurven denne pp er sånn her;

Vis vedlegget 376570

Så ganske annerledes.. mulige årsaker;
- forlenget lutealfase?
- kjemisk? Er det noen andre som har tempet når dere har hatt kjemisk, hvordan utviklet tempen seg da?
- kroppen brygger på noe?
- graviditet til tross for blødning? Ikke testet siden 12 dpo, er på hyttetur uten tester..
Jeg har ståltro på temping altså! Med så høy temperatur er det ikke mens! Og mange får jo en liten blødning rundt ikm. Jeg tror, jeg tror! Hos meg sank tempen litt i dag tidlig, men den er fortsatt over coverline på 13dpo. Har kun vanlige tester, og de var negative, så jeg frykter tempfall og mens i morgen. Sender deg masse babystøv!

Nå kom jeg inn hit for å "mase" om gtest-update siden jeg kom på at du skulle komme hjem i kveld, også hadde jeg glemt at du skrev at du først må kjøpe test i morgen:laughing002 Ble SÅ skuffa da jeg leste det igjen nå (haha), men da venter jeg i spenning på morgendagen! Masse babystøv til deg, Alfrakrøll:Heartpink:joyful:

Hehe, du er god Noelle_! :joyful: :Heartred Oppdaterer veldig snart!

Jeg har ståltro på temping altså! Med så høy temperatur er det ikke mens! Og mange får jo en liten blødning rundt ikm. Jeg tror, jeg tror! Hos meg sank tempen litt i dag tidlig, men den er fortsatt over coverline på 13dpo. Har kun vanlige tester, og de var negative, så jeg frykter tempfall og mens i morgen. Sender deg masse babystøv!

Ja jeg har også ståltro på temping, for temperaturen har ALLTID sagt ifra før tr kommer.. Spennende at din temp fremdeles er over coverline, selv om den sank noe i dag. Sender masse babystøv tilbake :Heartred Kommer ny oppdatering herfra straks :)

PP 14 - CD 29 - 15 DPO eller PP 15 - CD 2 ?

Forvirringen er komplett :p Jeg har fremdeles høy temperatur, men er ganske sikker på at jeg fikk tr i går. Med den mengden som kom er det ikke mulig at det fremdeles er en spire der.. Jeg tror rett og slett at jeg har hatt maks uflaks - ved at temperaturfallet ved tr har blitt "perfekt" kamuflert av tilsvarende temperaturøkning som følge av infeksjon i kroppen eller noe? Jeg føler meg ikke helt bra i dag, så tror det må være noe sånt.. Bør vel ta en koronatest etterpå.. Kroppen altså, klarer alltid å lure meg på en ny måte :bag:

Forvirringen er komplett :p Jeg har fremdeles høy temperatur, men er ganske sikker på at jeg fikk tr i går. Med den mengden som kom er det ikke mulig at det fremdeles er en spire der.. Jeg tror rett og slett at jeg har hatt maks uflaks - ved at temperaturfallet ved tr har blitt "perfekt" kamuflert av tilsvarende temperaturøkning som følge av infeksjon i kroppen eller noe? Jeg føler meg ikke helt bra i dag, så tror det må være noe sånt.. Bør vel ta en koronatest etterpå.. Kroppen altså, klarer alltid å lure meg på en ny måte :bag:
Jøssenavn, dette virker jo helt snodig:confused: Det har jo skjedd at noen mister en tvilling f.eks, som da har ført til at de har blødd såpass at de var sikre på at det var tr. Men dette kan jeg for lite om merker jeg. Hva tenker du om gtest da, dropper du det siden du tror tr har kommet, eller blir det test snart likevel? :whacky011

Lykke til med covid-test forresten, satser på at den er negativ og at formen kommer seg raskt igjen :love2

Jøssenavn, dette virker jo helt snodig:confused: Det har jo skjedd at noen mister en tvilling f.eks, som da har ført til at de har blødd såpass at de var sikre på at det var tr. Men dette kan jeg for lite om merker jeg. Hva tenker du om gtest da, dropper du det siden du tror tr har kommet, eller blir det test snart likevel? :whacky011

Lykke til med covid-test forresten, satser på at den er negativ og at formen kommer seg raskt igjen :love2

Ja det er veldig snodig! :wacky: Ja har hørt lignende tilfeller, men kjennes også som at ømheten i puppene nesten har forsvunnet nå, og det burde den jo ikke om det fremdeles var noe på gang.. Tror ikke jeg burde gå i butikken selv nå pga. formen, men skal spørre mannen pent om han vil ha en liten gåtur i lunsjen :rolleyes:

Takk! :Heartred :)

Det kan jo være et alternativ til forhøyet temperatur... Men snakk om timing da! Send mannen ut for både graviditetstest og coronatest :P Og bestill deg inn et godt lager med g-tester slik at du har liggende til neste gang :happy090

Det kan jo være et alternativ til forhøyet temperatur... Men snakk om timing da! Send mannen ut for både graviditetstest og coronatest :p Og bestill deg inn et godt lager med g-tester slik at du har liggende til neste gang :happy090

Ja snakk om timing! Og se her da, om det er en infeksjon i kroppen er det jo en ganske perfekt tilpasning i temperatur så det verken ble et tydelig hopp eller fall :p

07EFE607-8BAB-4424-8C8A-5100624F2F46.jpeg

Hehe ja må nok bestille opp litt. Har prøvd å ha få graviditetstester liggende for å ikke bli helt testegal, men i sånne tilfeller som det her blir man jo litt smågal uansett :hilarious:

Mannen er på butikken og skal kjøpe med graviditetstester nå.. tok en eggløsningstest nå for moro skyld, den ble overraskende sterk til å være så tidlig i syklusen :wideyed:

25177CBE-E091-4EFC-AF4A-4291CB96A6E3.jpeg

Men har lest at man kan ha litt høyere LH ved tr også, så trenger ikke bety noe. Har noen andre prøvd å teste med el-test såpass tidlig? :D Gøy med to streker da, selv om det ikke er riktige streker! Fikk forresten negativ koronatest :joyful:

Mannen er på butikken og skal kjøpe med graviditetstester nå.. tok en eggløsningstest nå for moro skyld, den ble overraskende sterk til å være så tidlig i syklusen :wideyed:

Vis vedlegget 376686

Men har lest at man kan ha litt høyere LH ved tr også, så trenger ikke bety noe. Har noen andre prøvd å teste med el-test såpass tidlig? :D Gøy med to streker da, selv om det ikke er riktige streker! Fikk forresten negativ koronatest :joyful:
Omg, dette er bare FOR spennende:nailbiting: Kan knapt vente til du får tatt g-test, haha! Gratulerer med negativ Covid-test hvertfall :Heartpink

Vis vedlegget 376686

Oi Alfakrøll!! Kan man virkelig få høyere LH ved tr? Jeg vet ihvertfal at man får utslag på EL tester når man er gravid. Jeg følger spent med! :excited001

Back
Topp