PP 14 - CD 29 - 15 DPO eller PP 15 - CD 2 ?
Forvirringen er komplettJeg har fremdeles høy temperatur, men er ganske sikker på at jeg fikk tr i går. Med den mengden som kom er det ikke mulig at det fremdeles er en spire der.. Jeg tror rett og slett at jeg har hatt maks uflaks - ved at temperaturfallet ved tr har blitt "perfekt" kamuflert av tilsvarende temperaturøkning som følge av infeksjon i kroppen eller noe? Jeg føler meg ikke helt bra i dag, så tror det må være noe sånt.. Bør vel ta en koronatest etterpå.. Kroppen altså, klarer alltid å lure meg på en ny måte
![]()
Så mye likt det er med oss to denne syklusen, Alfakrøll! I går hadde jeg vondt i hodet og følte meg mye varmere enn normalt, så jeg har også tatt en korona-hurtigtest, som heldigvis var negativ. Føler meg bedre i dag. Jeg har også tatt LH-test i dag, den ligger vedlagt. Graviditetstesten var dessverre negativ. Men jeg har ikke begynt å spotte enda, og forventer mensen i morgen. Men kan jo hende lutinusen gjør at den ikke kommer. Veldig spent på din graviditetstest!Mannen er på butikken og skal kjøpe med graviditetstester nå.. tok en eggløsningstest nå for moro skyld, den ble overraskende sterk til å være så tidlig i syklusen
Vis vedlegget 376686
Men har lest at man kan ha litt høyere LH ved tr også, så trenger ikke bety noe. Har noen andre prøvd å teste med el-test såpass tidlig?Gøy med to streker da, selv om det ikke er riktige streker! Fikk forresten negativ koronatest
![]()

Kan knapt vente til du får tatt g-test, haha! Gratulerer med negativ Covid-test hvertfall
Var skikkelig nervøs og spent selv da jeg tok testen! Meen den var dessverre negativ
Krysser fingrene for at november blir vår måned da - for å bli mammaer 

Ja baby skal det bli, en dag må det bli min tur til å poste et bilde av en positiv graviditetstest her. Nå tar jeg en liten pause fra min egen prøving et par uker, og så gleder jeg meg til å følge med når du begynner å teste om ikke så lenge! 

Sånn her ville grafen sett ut om jeg ikke hadde lagt inn tr: 

Ja temper oralt, synes det har fungert veldig greit sånn praktisk