Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

PP 14 - CD 29 - 15 DPO eller PP 15 - CD 2 ?
Forvirringen er komplett :p Jeg har fremdeles høy temperatur, men er ganske sikker på at jeg fikk tr i går. Med den mengden som kom er det ikke mulig at det fremdeles er en spire der.. Jeg tror rett og slett at jeg har hatt maks uflaks - ved at temperaturfallet ved tr har blitt "perfekt" kamuflert av tilsvarende temperaturøkning som følge av infeksjon i kroppen eller noe? Jeg føler meg ikke helt bra i dag, så tror det må være noe sånt.. Bør vel ta en koronatest etterpå.. Kroppen altså, klarer alltid å lure meg på en ny måte :bag:
Mannen er på butikken og skal kjøpe med graviditetstester nå.. tok en eggløsningstest nå for moro skyld, den ble overraskende sterk til å være så tidlig i syklusen :wideyed:

Vis vedlegget 376686

Men har lest at man kan ha litt høyere LH ved tr også, så trenger ikke bety noe. Har noen andre prøvd å teste med el-test såpass tidlig? :D Gøy med to streker da, selv om det ikke er riktige streker! Fikk forresten negativ koronatest :joyful:
Så mye likt det er med oss to denne syklusen, Alfakrøll! I går hadde jeg vondt i hodet og følte meg mye varmere enn normalt, så jeg har også tatt en korona-hurtigtest, som heldigvis var negativ. Føler meg bedre i dag. Jeg har også tatt LH-test i dag, den ligger vedlagt. Graviditetstesten var dessverre negativ. Men jeg har ikke begynt å spotte enda, og forventer mensen i morgen. Men kan jo hende lutinusen gjør at den ikke kommer. Veldig spent på din graviditetstest!

Vedlegg

• 4B38AC47-73D6-4425-86BB-5AD698E160AF.jpeg
    4B38AC47-73D6-4425-86BB-5AD698E160AF.jpeg
    613,7 KB · Visninger: 86
Omg, dette er bare FOR spennende:nailbiting: Kan knapt vente til du får tatt g-test, haha! Gratulerer med negativ Covid-test hvertfall :Heartpink

Oi Alfakrøll!! Kan man virkelig få høyere LH ved tr? Jeg vet ihvertfal at man får utslag på EL tester når man er gravid. Jeg følger spent med! :excited001

Dere er gode - takk for at dere følger med på dramaet mitt :happy090 Var skikkelig nervøs og spent selv da jeg tok testen! Meen den var dessverre negativ :facepalm:

E36EF642-6CFA-4B96-A128-307FF77781F8.jpeg

Ble skuffet selvfølgelig, med høy temp og alt, men var også forberedt på det. Måtte google om det var vanlig med høyere LH rundt eggløsning, og leste bl.a at det kunne skje i overgangsalderen, får virkelig håpe at jeg ikke nærmer meg den på en stund :p

Så mye likt det er med oss to denne syklusen, Alfakrøll! I går hadde jeg vondt i hodet og følte meg mye varmere enn normalt, så jeg har også tatt en korona-hurtigtest, som heldigvis var negativ. Føler meg bedre i dag. Jeg har også tatt LH-test i dag, den ligger vedlagt. Graviditetstesten var dessverre negativ. Men jeg har ikke begynt å spotte enda, og forventer mensen i morgen. Men kan jo hende lutinusen gjør at den ikke kommer. Veldig spent på din graviditetstest!

Oi Irrgrønn, det var mye likt ja. Nesten litt godt å ikke være alene med å ha det sånn, selv om det er kjedelig å høre at du ikke har vært i form du heller, og ikke har fått positiv test :sorry: Krysser fingrene for at november blir vår måned da - for å bli mammaer :love2:love2

Dere er gode - takk for at dere følger med på dramaet mitt :happy090 Var skikkelig nervøs og spent selv da jeg tok testen! Meen den var dessverre negativ :facepalm:

Vis vedlegget 376695

Ble skuffet selvfølgelig, med høy temp og alt, men var også forberedt på det. Måtte google om det var vanlig med høyere LH rundt eggløsning, og leste bl.a at det kunne skje i overgangsalderen, får virkelig håpe at jeg ikke nærmer meg den på en stund :p
Arghh, kjente jeg ble litt provosert på dine vegne nå, jeg hadde SÅ forhåpninger om dobbel strek! :sorry::Heartpink Men jeg mener fortsatt fast bestemt at det kun er et tidsspørsmål om når terminspira melder, for baby skal det bli! Får tro det er en god stund til overgangsalderen enda ja:smiley-ashamed004

Oi Irrgrønn, det var mye likt ja. Nesten litt godt å ikke være alene med å ha det sånn, selv om det er kjedelig å høre at du ikke har vært i form du heller, og ikke har fått positiv test :sorry: Krysser fingrene for at november blir vår måned da - for å bli mammaer :love2:love2
Ja, nå får vi stålsette oss for tidenes prøveperiode i februar så vi kan bli mammaer i november :sign17:Heartred

Arghh, kjente jeg ble litt provosert på dine vegne nå, jeg hadde SÅ forhåpninger om dobbel strek! :sorry::Heartpink Men jeg mener fortsatt fast bestemt at det kun er et tidsspørsmål om når terminspira melder, for baby skal det bli! Får tro det er en god stund til overgangsalderen enda ja:smiley-ashamed004

Jaa samme her, hvorfor kunne jeg ikke bare fått det vanlige tempdroppet når jeg skulle så jeg slapp å få forventninger :sour: Ja baby skal det bli, en dag må det bli min tur til å poste et bilde av en positiv graviditetstest her. Nå tar jeg en liten pause fra min egen prøving et par uker, og så gleder jeg meg til å følge med når du begynner å teste om ikke så lenge! :Heartpink

Alfakrøll :Heartred Jeg hadde skikkelig trua nå, og det skjønner jeg at du også hadde. Så rart med så tydelig LH test og at tempen fortsatt var høy! Jeg håper du kommer etter og får blitt med i novembergruppa:love7:Heartbigred

Alfakrøll :Heartred Jeg hadde skikkelig trua nå, og det skjønner jeg at du også hadde. Så rart med så tydelig LH test og at tempen fortsatt var høy! Jeg håper du kommer etter og får blitt med i novembergruppa:love7:Heartbigred

Ja synes det var rart, merkelige kroppen :confused: Takk gode du, det håper jeg også :Heartred

PP 15 - CD 4

Note to self; ikke legg for mye tolkning i temperaturkurven i fremtiden :wacky: Sånn her ville grafen sett ut om jeg ikke hadde lagt inn tr:

1726CD36-3E24-45F6-B96B-98D36D605431.jpeg

I dag på CD 4 er temperaturen fremdeles over coverline. Jeg har blødd mye, og alle symptomer som ømme pupper og stikninger i livmoren etc er borte, så det var tr jeg fikk. Trodde da kanskje at den vedvarende høye temperaturen var et tegn på at jeg holdt på å bli syk, men bortsett fra at jeg har kjent meg bittelitt uvel nå og da har jeg ikke engang blitt forkjølet. Spennende kropp jeg har :p

PP 15 - CD 4
Note to self; ikke legg for mye tolkning i temperaturkurven i fremtiden :wacky: Sånn her ville grafen sett ut om jeg ikke hadde lagt inn tr:

Vis vedlegget 376800

I dag på CD 4 er temperaturen fremdeles over coverline. Jeg har blødd mye, og alle symptomer som ømme pupper og stikninger i livmoren etc er borte, så det var tr jeg fikk. Trodde da kanskje at den vedvarende høye temperaturen var et tegn på at jeg holdt på å bli syk, men bortsett fra at jeg har kjent meg bittelitt uvel nå og da har jeg ikke engang blitt forkjølet. Spennende kropp jeg har :p
Det er så irriterende når kroppen ikke gjør som vanlig! Håper den blir mer forståelig neste syklus og at du da får en skikkelig positiv test :happy:

Det er så irriterende når kroppen ikke gjør som vanlig! Håper den blir mer forståelig neste syklus og at du da får en skikkelig positiv test :happy:

Ja du kjenner jo godt til det du også :facepalm: Hvordan går det med deg, venter du fremdeles på tr? Og har fremdeles leamus på øyet? :shy:

Ja du kjenner jo godt til det du også :facepalm: Hvordan går det med deg, venter du fremdeles på tr? Og har fremdeles leamus på øyet? :shy:
Hehe, takk som spør! Hadde ikke leamus i går, men hadde bittelitt i dag tidlig. Fortsatt ikke fått mensen som skulle kommet i går, men det antar jeg er pga. lutinusen. Har ikke testet noe mer, men antar det fortsatt ikke er noe spennende å se der.

PP 15 - CD 4

Vis vedlegget 376800

Åååååh, den irriterende kroppen altså! Og jeg som hadde ståltro på temping :mad: får håpe det bare er en liten bug i systemet, og at kurven er tilbake til normalen snart! Temper du oralt, siden du temper under mens?

PP 15 - CD 4

Vis vedlegget 376800

Usj, så irriterende å bli lurt på den måten:sour: Noen ganger er kroppen bare så utrolig teit! Men for å se "positivt" på det, så lærer man hvertfall å ikke ta noe som mulig sikre tegn, det er åpenbart kun testing som kan gi oss fasiten hver syklus (nevner ikke TR heller ettersom noen opplever TR-lignende blødning selv om de er gravide også).

Håper igjen at dette blir din gullsyklus, Alfakrøll:smiley-angelic001:Heartred

Ååå alfakrøll :Heartred Fy søren - tidenes antiklimaks å først se el-testen, deretter g-testen. Kan se for meg at det må ha vært fryktelig kjipt.. Håper veldig for deg og PP15 nå :Heartred Sender mange klemmer :Heartred

Åååååh, den irriterende kroppen altså! Og jeg som hadde ståltro på temping :mad: får håpe det bare er en liten bug i systemet, og at kurven er tilbake til normalen snart! Temper du oralt, siden du temper under mens?

Ja jeg hadde også ståltro på temping :facepalm: Tempen gikk ikke ned før CD 8 faktisk, og etter et par dager var den oppe igjen :dead: Ja temper oralt, synes det har fungert veldig greit sånn praktisk :)

Usj, så irriterende å bli lurt på den måten:sour: Noen ganger er kroppen bare så utrolig teit! Men for å se "positivt" på det, så lærer man hvertfall å ikke ta noe som mulig sikre tegn, det er åpenbart kun testing som kan gi oss fasiten hver syklus (nevner ikke TR heller ettersom noen opplever TR-lignende blødning selv om de er gravide også).

Håper igjen at dette blir din gullsyklus, Alfakrøll:smiley-angelic001:Heartred

Ja du har veldig rett i det, håper jeg har lært nå :wacky: Sant, det er kun to streker som gir fasiten (om man ser bort fra skyggestreker osv :p). Takk Noelle! :Heartred:Heartred

Kjenner meg igjen i frustrasjonen, ikke bare bare å føle seg lurt av kroppen:p Håper det sitter denne syklusen her:love2

Hehe ja du har hatt litt erfaring med en forvirrende kropp i det siste du også har jeg sett :oops:
Takk for det, håper det samme for deg! :love2

Ååå alfakrøll :Heartred Fy søren - tidenes antiklimaks å først se el-testen, deretter g-testen. Kan se for meg at det må ha vært fryktelig kjipt.. Håper veldig for deg og PP15 nå :Heartred Sender mange klemmer :Heartred

Superappelsin, så koselig å se deg! :Heartred Ja det var kjipt.. Takk gode deg, mange klemmer tilbake! :Heartred

Back
Topp