Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Krysser fingrene for at du slipper den timen!! Jeg er 10 dpo i dag og tiden frem til nå har gått fort. Nå derimot føler jeg den går utrolig sakte og synes det er kjempe vanskelig å ikke teste. Hadde tenkt til å vente til ikm, kan bli lange dager.PP13 - CD24 - 8 DPO
God overstått jul alle sammen!
Håper du har hatt en fin jul, enten du elsker jula (som meg) eller om du har et mer komplisert forhold til jula..
Jeg har hatt en fin jul med familien, og for en gangs skyld har DPO-land gått litt fort.
Denne prøveperioden fikk jeg ikke ømme pupper et par dager etter EL som jeg pleier, og har heller ikke startet å spotte. Krysser fingrene for at det er gode tegn. Er i hvertfall veldig glad for at jeg fikk tydelig bekreftelse på et EL har vært ved å tempe - så slipper jeg lure på det
Vis vedlegget 374113
Blir så glad av å se at flere langtidsprøvere her inne har blitt gravide nå i det siste, og at mange som skal i gang med hjelp får positiv test før de rekker å gå i gang med det. Det gir håp! Krysser fingrene for at jeg kan gå inn i det nye året med positiv test, og om ikke har jeg time til utredning hos gynekolog i midten av januar.. Men hadde vært artig om jeg slapp bruke den timen![]()
God jul! Har registrert mange gravide rundt meg jeg også - håper det smitter! Kanskje det sitter en nyttårsspire hos deg?PP13 - CD24 - 8 DPO
God overstått jul alle sammen!
Håper du har hatt en fin jul, enten du elsker jula (som meg) eller om du har et mer komplisert forhold til jula..
Jeg har hatt en fin jul med familien, og for en gangs skyld har DPO-land gått litt fort.
Denne prøveperioden fikk jeg ikke ømme pupper et par dager etter EL som jeg pleier, og har heller ikke startet å spotte. Krysser fingrene for at det er gode tegn. Er i hvertfall veldig glad for at jeg fikk tydelig bekreftelse på et EL har vært ved å tempe - så slipper jeg lure på det
Vis vedlegget 374113
Blir så glad av å se at flere langtidsprøvere her inne har blitt gravide nå i det siste, og at mange som skal i gang med hjelp får positiv test før de rekker å gå i gang med det. Det gir håp! Krysser fingrene for at jeg kan gå inn i det nye året med positiv test, og om ikke har jeg time til utredning hos gynekolog i midten av januar.. Men hadde vært artig om jeg slapp bruke den timen![]()
Krysser fingrene for at du slipper den timen!! Jeg er 10 dpo i dag og tiden frem til nå har gått fort. Nå derimot føler jeg den går utrolig sakte og synes det er kjempe vanskelig å ikke teste. Hadde tenkt til å vente til ikm, kan bli lange dager.
Tittet innom dagboken din, og der var det jo fantastiske nyheter! Gratulerer så mye med to streker!
Imponert over at du klarte la være å teste så lenge! Gleder meg til å følge deg videre - nå blir det baby! 
God jul! Har registrert mange gravide rundt meg jeg også - håper det smitter! Kanskje det sitter en nyttårsspire hos deg?

Tusen takkTakk for kryssede fingre!Tittet innom dagboken din, og der var det jo fantastiske nyheter! Gratulerer så mye med to streker!
Imponert over at du klarte la være å teste så lenge! Gleder meg til å følge deg videre - nå blir det baby!
![]()
hadde jeg fått en liten halvtime for meg selv hadde jeg nok røket. Men er veldig glad for det nå. Var utrolig deilig å få strek med en gang når jeg endelig testa
Har du testa noe ennå? Spent på om du blir med over til september
Tusen takkDet var en prøvelse å vente med testing, redningen var at alle var hjemme
hadde jeg fått en liten halvtime for meg selv hadde jeg nok røket. Men er veldig glad for det nå. Var utrolig deilig å få strek med en gang når jeg endelig testa
Har du testa noe ennå? Spent på om du blir med over til september
![]()
Når jeg har hatt lyst til å teste har jeg fortet meg å tisse når jeg står opp for å sabotere for meg selv 
Måtte det nye året by på familieforøkelse
Men det er jo bare koselig
Ååå, veenter spent på testbilder og krysser virkelig fingrene for to streker!Måtte det nye året by på familieforøkelse
![]()
Ingen tr eller spotting foreløpig, men tr er en luring så jeg er forberedt på at hu plutselig kommer med et brak Haha, ser ut som jeg og Noelle_ følger de samme dagbøkene, for når jeg nå «tar runden» for legge inn noen nyttårshilsener, så ser jeg at Noelle_ har kommet meg i forkjøpet på alle sammen, inkludert dinMen det er jo bare koselig
Uansett: ville bare ønske deg et godt nyttår og en sprell levende graviditet i 2022! Klem

Æsj, så kjedelig! Men bra det ikke er lenge til time for utredning! Da føler man at «det skjer noe». Klem til degPP13 - CD30 - 14 DPO
Litt tungt å starte uka med dagens måling, veldig tydelig at tr kommer i dag
Vis vedlegget 374422
Da blir det å bruke timen jeg har neste uke (som jeg hadde håpet jeg kunne avlyse) for å starte utredningsprosess. Er godt å ha et konkret neste steg som ikke er for lenge til![]()
God mandag og god ny uke alle sammen! Håper du får en god overgang til hverdagen igjen![]()
Æsj, så kjedelig! Men bra det ikke er lenge til time for utredning! Da føler man at «det skjer noe». Klem til deg

Stor klem og lykke til med prosessenPP13 - CD30 - 14 DPO
Vis vedlegget 374422
Da blir det å bruke timen jeg har neste uke (som jeg hadde håpet jeg kunne avlyse) for å starte utredningsprosess. Er godt å ha et konkret neste steg som ikke er for lenge til![]()
God mandag og god ny uke alle sammen! Håper du får en god overgang til hverdagen igjen![]()
Så kjedelig! Men det er jo godt å ha et så konkret steg rett rundt hjørnet! Jeg blir alltid så skuffet når jeg ser tempen droppe på den måten, men samtidig syns jeg det er et godt tegn å få. Jeg bruker alt for mye tid på å studere negative tester og prøve å mane frem noe som ikke er der. Når tempen dropper slik den morgenen, roer jeg meg på en måte.PP13 - CD30 - 14 DPO
Vis vedlegget 374422