11. Stimuleringsdag
Kaller man det fremdeles stimuleringsdag når man streng tatt ikke gjør noe den dagen?
I dag er i alle fall sprøytefri dag
, og en skikkelig ventedag... Ovitrelle ble satt i går kveld, og det gikk helt ok. Ble litt svimmel, men ikke så gale som den dagen jeg virkelig holdt på å besvime
Lutinus er kjøpt inn, så da er det bare å håpe på at det blir innsett på fredag. Kjente på kroppen da jeg gikk tur med hunden at nå er den virkelig godt stimulert. Tror mannen får ta lufteturene senere i dag og i morgen tidlig
Føler jeg har store klinkekuler i stedet for eggstokker.
I morgen er det uttak
Kaller man det fremdeles stimuleringsdag når man streng tatt ikke gjør noe den dagen?
, og en skikkelig ventedag... Ovitrelle ble satt i går kveld, og det gikk helt ok. Ble litt svimmel, men ikke så gale som den dagen jeg virkelig holdt på å besvime
Lutinus er kjøpt inn, så da er det bare å håpe på at det blir innsett på fredag. Kjente på kroppen da jeg gikk tur med hunden at nå er den virkelig godt stimulert. Tror mannen får ta lufteturene senere i dag og i morgen tidligI morgen er det uttak
Føler liksom at den sprøyten er starten på det i så fall.
Stikket var jo ikke vondere i det hele tatt, men det var jo mye mer som skulle sprøytes inn (enn de andre sprøytene). Er jo egentlig den biten som er verst
Uttaket gikk ganske bra, til tross for at den ene eggstokken var litt høyt oppe. Den andre siden kjente jeg jo nesten ikke, så det veide liksom litt opp
Men selvsagt håper jeg jo på at det er flere som klarer seg, og som tåler å bli fryst. Huff, det blir noen emosjonelle dager fremover

Håper på at en blir i magen og 3 på frys
Fint 4-delt egg, som vi fikk se på skjermen før de satt det inn. Mannen var med, og synes det var veldig spennende. Skal tilbake om 14 dager for å ta blodprøve, uansett om jeg begynner å blø eller ikke. Så nå er vi veldig spente, glade og samtidig litt bekymret. Men vi prøver å fokusere på at akkurat nå går det bra, og så får vi heller ta det som det går senere.