Med stort håp om at IVF skal hjelpe oss

11. Stimuleringsdag

Kaller man det fremdeles stimuleringsdag når man streng tatt ikke gjør noe den dagen? :p I dag er i alle fall sprøytefri dag:smiley-bounce012, og en skikkelig ventedag... Ovitrelle ble satt i går kveld, og det gikk helt ok. Ble litt svimmel, men ikke så gale som den dagen jeg virkelig holdt på å besvime:bag: Lutinus er kjøpt inn, så da er det bare å håpe på at det blir innsett på fredag. Kjente på kroppen da jeg gikk tur med hunden at nå er den virkelig godt stimulert. Tror mannen får ta lufteturene senere i dag og i morgen tidlig:p Føler jeg har store klinkekuler i stedet for eggstokker.

I morgen er det uttak:eek:

Uttak på onsdag morgen:)

Huff, jeg er bare så redd for å bli overstimulert. Har lest om flere skrekkhistorier, dum som jeg er:hilarious: Føler liksom at den sprøyten er starten på det i så fall.
Dette blir spennende. Du må jo ta den sprøyten uansett så ingen vei tilbake. Det er kanskje en mening med alt tenker jeg. Nyt medisinfri!

Dette blir spennende. Du må jo ta den sprøyten uansett så ingen vei tilbake. Det er kanskje en mening med alt tenker jeg. Nyt medisinfri!
Det gikk heldigvis veldig fint:happy: Stikket var jo ikke vondere i det hele tatt, men det var jo mye mer som skulle sprøytes inn (enn de andre sprøytene). Er jo egentlig den biten som er verst:p

Det gikk heldigvis veldig fint:happy: Stikket var jo ikke vondere i det hele tatt, men det var jo mye mer som skulle sprøytes inn (enn de andre sprøytene). Er jo egentlig den biten som er verst:p
Hehe, håper det er siste gang du trenger det!

Uttaksdagen

Det ble 9 egg ut:happy: Og mannen sin prøve var veldig bra, så da er det bare å krysse fingrene for at de kommer seg inn:happy093.Uttaket gikk ganske bra, til tross for at den ene eggstokken var litt høyt oppe. Den andre siden kjente jeg jo nesten ikke, så det veide liksom litt opp:p Legen lo da jeg spurte om hun hadde satt sprøyten (for det hadde hun tydeligvis gjort):hilarious: Så jeg kan virkelig ikke klage. De var SÅ hyggelige og profesjonelle.

Så nå venter vi i spenning på morgendagen... Håper på at i alle fall 1 egg er klar for innsett:HeartbigredMen selvsagt håper jeg jo på at det er flere som klarer seg, og som tåler å bli fryst. Huff, det blir noen emosjonelle dager fremover:wacky:

Sa de forresten noe ifht om du var overstimulert?

Håper på at du får innsett på fredag og at det går bra!!! Krysser alt jeg har for deg! ;)

9 egg er super bra! Spennende å høre resultatene i dag. Krysser du snart er ruger:)

Nei, bare at det blir innsett på fredag (hvis vi har et egg klart til da):) Enn så lenge følger jeg med vekten for å se om jeg plutselig går opp mye.
Okei, håper det ikke skjer drastiske endringer da :happy: blir nok et egg til innsett ut av så mange :angelic:

1 dag til innsett

Som du sikkert ser på overskriften: Nå blir det innsett:talk017
Av de 9 eggene vi fikk ut, ble 4 befruktet :-) Tenker at det er ok resultat? Jeg er i alle fall fornøyd:happy: Håper noen av de klarer seg helt til nedfrysing! Både i tilfelle det ikke skulle klaffe denne gangen, men også hvis vi en gang skal ha søskenforsøk (drømmer meg vekk):p Enn så lenge går jeg på Lutinus, og drømmer om å snart få en spire i magen:Heartred

1 dag til innsett
Som du sikkert ser på overskriften: Nå blir det innsett:talk017
Av de 9 eggene vi fikk ut, ble 4 befruktet :) Tenker at det er ok resultat? Jeg er i alle fall fornøyd:happy: Håper noen av de klarer seg helt til nedfrysing! Både i tilfelle det ikke skulle klaffe denne gangen, men også hvis vi en gang skal ha søskenforsøk (drømmer meg vekk):p Enn så lenge går jeg på Lutinus, og drømmer om å snart få en spire i magen:Heartred
wuhu!! HURRA FOR INNSETT!! 4 av 9 er vel bra? Det syns jeg! :cat: Håper på at en blir i magen og 3 på frys ;)

2DPO - innsettsdagen

Da ruger jeg:woot: Fint 4-delt egg, som vi fikk se på skjermen før de satt det inn. Mannen var med, og synes det var veldig spennende. Skal tilbake om 14 dager for å ta blodprøve, uansett om jeg begynner å blø eller ikke. Så nå er vi veldig spente, glade og samtidig litt bekymret. Men vi prøver å fokusere på at akkurat nå går det bra, og så får vi heller ta det som det går senere.

Har også 3 andre egg, der 2 av de er 4-delte, mens det siste bare er 2-delt. Får svar på tirsdag om det er noe å fryse ned (krysser fingrene).:smiley-bounce012

Back
Topp